Ehh...Gooijer uiteraard

Moderator: mods
Zo slecht vind ik hem niet, in mijn ogen een speler die met wat ontwikkeling kan toegroeien naar Ajax 1 niveau
Ware het niet dat het een slappe zak is die zonder enig gif of urgentie speelt.Andriy Demchenko schreef: ↑di apr 25, 2023 8:52 pmZo slecht vind ik hem niet, in mijn ogen een speler die met wat ontwikkeling kan toegroeien naar Ajax 1 niveau
De blanke Bergwijn?Ajax Rules schreef:Ware het niet dat het een slappe zak is die zonder enig gif of urgentie speelt.Andriy Demchenko schreef: ↑di apr 25, 2023 8:52 pmZo slecht vind ik hem niet, in mijn ogen een speler die met wat ontwikkeling kan toegroeien naar Ajax 1 niveau
Zie ik niet gebeuren, dan had hij die stap allang moeten maken.Andriy Demchenko schreef: ↑di apr 25, 2023 8:52 pmZo slecht vind ik hem niet, in mijn ogen een speler die met wat ontwikkeling kan toegroeien naar Ajax 1 niveau
V.w.b. Sjon is bereikt wat iedere volger vooraf kon voorzien. O.b.v. het spel van ploegen van Sjon. Daaruit bleek al dat Sjon als trainer niets bijzonders is.
Hij Thijs pak jij de uitwedstrijd naar Otelul, ik bedoel Ludoe of Boratcity nou nog meeThijs schreef: ↑za aug 12, 2023 12:04 pmIk was in Groningen gisteren, eerste helft was nog redelijk oke maar moet er weer inkomen wat betreft de namen. Ik onderschrijf het verslag van Bademba Barrie wel (hij ziet Jong Ajax altijd live, ook uit): https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... -jong-ajax
Misehouy kreeg in de tweede helft van het hele stadion de oh's en ah's na een mooie actie. Verder fysiek veel sterker Groningen dat in een vol Euroborg heel graag wilde winnen, maar de 4-1 was wel wat geflatteerd.
Nee, ik ga over 1,5 week op vakantie naar Georgië. Maar neem wel de honneurs waar van mijn collega die in Razgrad zit, dus zit vrijdagavond bij Cambuur - Jong Ajax. Poulefase kijken we weer verder of er wat leuks bij zit!Andriy Demchenko schreef: ↑ma aug 14, 2023 7:54 pmHij Thijs pak jij de uitwedstrijd naar Otelul, ik bedoel Ludoe of Boratcity nou nog meeThijs schreef: ↑za aug 12, 2023 12:04 pmIk was in Groningen gisteren, eerste helft was nog redelijk oke maar moet er weer inkomen wat betreft de namen. Ik onderschrijf het verslag van Bademba Barrie wel (hij ziet Jong Ajax altijd live, ook uit): https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... -jong-ajax
Misehouy kreeg in de tweede helft van het hele stadion de oh's en ah's na een mooie actie. Verder fysiek veel sterker Groningen dat in een vol Euroborg heel graag wilde winnen, maar de 4-1 was wel wat geflatteerd.
Gaat hij bijtekenen?Misehouy kreeg in de tweede helft van het hele stadion de oh's en ah's na een mooie actie