Jaagt iedereen eruit die mislukt is. Daramy vind ik helemaal werelds, pakken we gewoon nog een winstje op ook

Moderator: mods
Tegenwoordig wordt er best vaak met "verplichte koopoptie" gewerkt (het lijkt een contradictio in terminis), dus wie weet.
Die optie wordt verplicht als Sánchez een bepaald aantal wedstrijden in actie komt voor Porto. Het contract van de Mexicaanse rechtsback loopt nog door tot de zomer van 2026. Sánchez werd vorig jaar zomer voor vijf miljoen euro gekocht door Ajax, maar heeft in Amsterdam geen onuitwisbare indruk achtergelaten.
Één wedstrijd en die optie wordt plicht?Update III - 15.05 uur (16 augustus 2023) - 'Sánchez op weg naar FC Porto; Gaaei geldt nu als topkandidaat voor Ajax'
Jorge Sánchez is op weg naar de uitgang bij Ajax. Ook Voetbal International meldt nu dat de Mexicaan gaat vertrekken. Het medium schrijft dat Ajax en FC Porto een akkoord naderen over de verhuur van de verdediger. In de huurovereenkomst zit ook een optie tot koop. Deze optie wordt verplicht als Sánchez een bepaald aantal wedstrijden in actie komt voor FC Porto. Wanneer Sánchez vertrekt, zal Ajax concreet worden voor een opvolger. Voetbal International meldt dat Anton Gaaei van Viborg FF geldt als de topkandidaat om Sánchez te vervangen.
Klopt. Maar de jongen kost 2 miljoen en kan bijna niet anders dan dat hij beter past bij ons dan Sanchez. Zelfde wat betreft Akpom.Ajax Rules schreef: ↑wo aug 16, 2023 3:17 pmWel hopen dat ze heel kritisch blijven op de kwaliteit van wat er binnenkomt. Over Gaaei hoor ik wat minder goede dingen (net als over Akpom), dus ik hoop dat Sven het beter ziet dan sommige amateur-volgers.
Kan ook zomaar een nieuwe Kristensen zijn. En die was volgens mij nog slechter dan Sanchez. Dat presteer je niet makkelijk.Lionel schreef: ↑wo aug 16, 2023 3:30 pmKlopt. Maar de jongen kost 2 miljoen en kan bijna niet anders dan dat hij beter past bij ons dan Sanchez. Zelfde wat betreft Akpom.Ajax Rules schreef: ↑wo aug 16, 2023 3:17 pmWel hopen dat ze heel kritisch blijven op de kwaliteit van wat er binnenkomt. Over Gaaei hoor ik wat minder goede dingen (net als over Akpom), dus ik hoop dat Sven het beter ziet dan sommige amateur-volgers.
Maar eens met de boodschap in je bericht.
Ik heb vooralsnog wel vertrouwen in Mislintat. En deze jongen was voorheen een aanvaller.Mr. Ajax schreef: ↑wo aug 16, 2023 3:44 pmKan ook zomaar een nieuwe Kristensen zijn. En die was volgens mij nog slechter dan Sanchez. Dat presteer je niet makkelijk.Lionel schreef: ↑wo aug 16, 2023 3:30 pmKlopt. Maar de jongen kost 2 miljoen en kan bijna niet anders dan dat hij beter past bij ons dan Sanchez. Zelfde wat betreft Akpom.Ajax Rules schreef: ↑wo aug 16, 2023 3:17 pmWel hopen dat ze heel kritisch blijven op de kwaliteit van wat er binnenkomt. Over Gaaei hoor ik wat minder goede dingen (net als over Akpom), dus ik hoop dat Sven het beter ziet dan sommige amateur-volgers.
Maar eens met de boodschap in je bericht.
Kristensen was ook een soort winger in Denemarken. Moest bij ons pas leren verdedigen. Dat gaf ie toen ook letterlijk aan.
Dit lees ik op AS. Een gokje: die is volgend seizoen terug.Mocht Sánchez dit seizoen tot een totaal van 25 wedstrijden voor FC Porto komen, dan wordt de optie tot koop omgezet in een verplichte koopoptie.
bidden dat hun eerst RB geblesseerd raaktwimpey schreef: ↑di aug 22, 2023 9:46 amhttps://twitter.com/FabrizioRomano/stat ... p-komst%2F
15 wedstrijden en 4M. Volgens de Alwetende.