Vanaf het moment dat Steijn riep dat hij hem verwachtte maakte iedereen Steijn af, wijsneus. Natuurlijk wist ik niet in april of mei dat deze jongen zou komen.Andriy Demchenko schreef: ↑zo aug 20, 2023 10:06 pmSureLionel schreef: ↑zo aug 20, 2023 7:18 pmIk snap daar nooit iets van. Ik vind het soms wel gewoon leuk om een standpunt in te nemen.
Daarom heb ik ook veel bewondering voor de poster AR. Die komt ook met mooie statements, vaak goed onderbouwd. En daar kun je het mee eens zijn of niet… het maakt het wel leuk.
Aan posters die aangeven het pas te geloven als een speler in een Ajax shirt gefotografeerd wordt naast Mislintat hebben we toch geen reet?
Ik was vrij zeker van zijn komst omdat ik gewoon niet kon geloven dat Steijn iets over een speler zou roepen als het niet heel erg concreet was. Gelukkig maar!![]()
Lionel » Thu Aug 03, 2023 9:13 pm Precies. Ik ben benieuwd. Zullen het snel weten. Maar als er morgen geen witte rook komt weet ik genoeg.
Lionel wrote: ↑Thu Aug 03, 2023 9:24 pm
Lijkt mij sterk dat Dinamo Zagreb een speler uit Duitsland kan halen. Of zeg ik iets geks?
Sutalo komt niet. Mislintat is die kant op gegaan met vrij duidelijke kaders. Of die jongen is binnen, of niet. Tenzij ze nu met hem aan het onderhandelen zijn. Maar daar geloof ik niet in.
Niet iedereen heeft zelfverklaarde bronnen binnen de voetbalwereld..