Moderator: mods
Ja precies. Ik dacht even dat ik de enige wasMano schreef:Hahaha meteen alles wat Ajax is afbranden. Na 90min komt het al.
Ajax heeft meer dan genoeg kansen gehad om de wedstrijd te winnen. Daarnaast is het duidelijk dat we in de achterhoede moeten versterken.
Sven wacht niet omdat hij lui is, maar omdat hij specifieke spelers wilt die niet komen of moeilijk worden losgelaten.
Nu al de paniek knop indrukken is belachelijk.
Geen enkele club gaat met 0 verlies punten eindigen dit seizoen
Wie brandt alles wat Ajax is af?Mano schreef: ↑za aug 19, 2023 6:54 pmHahaha meteen alles wat Ajax is afbranden. Na 90min komt het al.
Ajax heeft meer dan genoeg kansen gehad om de wedstrijd te winnen. Daarnaast is het duidelijk dat we in de achterhoede moeten versterken.
Sven wacht niet omdat hij lui is, maar omdat hij specifieke spelers wilt die niet komen of moeilijk worden losgelaten.
Eens. Die wissel sloeg nergens op. Vde Boomen is gevaarlijk met standaardsituaties. Taylor krijgt een corner niet eens voorbij de 1e paal. Idiote wissel. Ben er goed ziek van. Zo onnodig dit.Ajax Rules schreef:Het was niet zo slecht. Het is ongelofelijk dat je niet wint.
Straks hebben we nog drie, vier flinke versterkingen erbij. En dat op de zwakste posities. Wijndal, ASE en Rensch waren verschrikkelijk.
Tahirovic erg sterk, Hato erg sterk, ik vond Bergwijn en Brobbey ook best redelijk, alleen was de effectiviteit er niet.
Ik vond het wel rare wissels. VDB zou ik altijd laten staan bij een achterstand en idem vwb Medic (met zijn lengte).
Had het niet over jou mbt afbrandenMr. Ajax schreef:Wie brandt alles wat Ajax is af?Mano schreef: ↑za aug 19, 2023 6:54 pmHahaha meteen alles wat Ajax is afbranden. Na 90min komt het al.
Het seizoen is begonnen en de selectie is nog verre van rond. Speelronde 2 en je loopt al puntverlies op. Dat Sven specifieke spelers wilt halen is prima, maar dit is dan de prijs die je betaalt. Hij speelt imo met vuur.
Andere tak van sport.GangstaRiB schreef: ↑za aug 19, 2023 8:06 pmKijk nu naar LaLiga… je mag het misschien niet vergelijken… maar zo’n verschil in tempo en skill…
4-2-4 werkt nu eenmaal niet. Verdedigend vallen er gaten en in de aanval is er geen ruimte. Los van de kwalitatieve gebreken bij bepaalde spelers.
Of Spurs - Man U of nu City - Newcastle… Echt een totaal andere sport.wimpey schreef: ↑za aug 19, 2023 8:35 pmAndere tak van sport.GangstaRiB schreef: ↑za aug 19, 2023 8:06 pmKijk nu naar LaLiga… je mag het misschien niet vergelijken… maar zo’n verschil in tempo en skill…
Het lag vaak open. Voor 1-1 al. Een betere tegenstander…
Er was inderdaad totaal geen lijn in het spel of iets van een herkenbare plan. We gaan vooralsnog gewoon door waar we vorig seizoen met John zijn gebleven.wimpey schreef: ↑za aug 19, 2023 9:04 pmHet lag vaak open. Voor 1-1 al. Een betere tegenstander…
Ajax zet nul druk valt me op. Ik kon er sowieso niet echt een speelplan uit opmaken. Wissels slecht, vooral die Taylor. Ik had die Forbs op de plek van ASE gezet. Forbs zal iets kunnen. Vraag is nog effe wat.
...Volgens Bergwijn heeft Ajax het puntverlies geheel aan zichzelf te danken. De Amsterdammers kwamen in de uitwedstrijd tegen Excelsior niet verder dan een 2-2 gelijkspel. 'We begonnen te slap. Zulke wedstrijden moet je echt honderd procent scherp beginnen.' De aanvoerder is van mening dat het gelijke spel niet nodig was. 'Als wij in een hoger tempo spelen, dan speel je ze kapot. Je weet ook dat als Ajax op bezoek komt, tegenstanders altijd net wat extra geven.'
Bergwijn is ook kritisch op zijn eigen spel. De aanvaller liet bij de 1-1 van Siebe Horemans zijn man uit zijn rug weglopen. 'Hij loopt te makkelijk weg. Dat mag niet gebeuren. Net als de fout van Medić. Ze straffen dat meteen af', aldus Bergwijn. De international stond opgesteld als linksbuiten, maar was veelvuldig in de as van het veld te vinden. 'Dat was mijn taak. Tussen de linies komen. Ik denk dat ik daar ook gevaarlijk ben geweest...
Bron: Ajaxshowtime
Wil me er als buitenstaander niet te veel mee bemoeien, maar dit is inderdaad wel een probleem. Competities zouden pas moeten beginnen na sluiten van het window. Deze transferwindow verloopt sowieso raar en komt eigenlijk maar moeizaam op gang. Lijkt wel of iedereen aan het afwachten is en naar elkaar zit te kijken. Zo’n Sitalo, dat was vroeger toch begin juli gewoon rond geweest. Nu duurt het maar en duurt het maar.Mano schreef: ↑za aug 19, 2023 7:19 pmHad het niet over jou mbt afbrandenMr. Ajax schreef:Wie brandt alles wat Ajax is af?Mano schreef: ↑za aug 19, 2023 6:54 pmHahaha meteen alles wat Ajax is afbranden. Na 90min komt het al.
Het seizoen is begonnen en de selectie is nog verre van rond. Speelronde 2 en je loopt al puntverlies op. Dat Sven specifieke spelers wilt halen is prima, maar dit is dan de prijs die je betaalt. Hij speelt imo met vuur.
Vorig jaar vertrok Antony in de laatste week
Aankopen/verkopen spelen nu eenmaal op het einde. Het is een belachelijk systeem dat je nog kan kopen/verkopen terwijl je al begonnen bent
Eens. Onze backs, Brobbey en Kudus moeten vervangen worden.Trab schreef: ↑zo aug 20, 2023 7:46 amEr wordt wel erg dramatisch gedaan. Zo slecht was het nou ook weer niet. 1e helft waren we heer en meester en hoor je met 0-3 de rust in te gaan. Die 1-1 viel compleet uit het niks. Ze hadden nog vrijwel geen kans gehad. Ja ze waren een enkele keer dreigend geweest vanaf de zijkant, maar dat lag meer aan de zwakte van onze backs dan van desorganisatie. Daar ligt ook het grootste pijnpunt. Die twee moeten allebei vervangen worden. En wel zo snel mogelijk.
Verder blijft Brobbey een probleem. Een spits die niet kan koppen kan gewoon niet. Klaar. Met iedere andere spits was de wedstrijd al lang beslist. Hij mist teveel kansen en loopt ook nog eens vaak buitenspel.
Over de nieuwelingen ben ik niet negatief. Ik vind Branco en Tahirovic een goede combi. Onbegrijpelijk dat Branco gewisseld werd.
Medic een duur foutje. Deed voor de rest niet veel verkeerd. En Forbs speelt niet op zijn natuurlijke positie. Gleed ook vaak onderuit. Misschien niet gewend aan kunstgras. Desondanks had hij wel veel dreiging met zijn snelheid. Was ook betrokken bij de 0-1 en gaf nog een paar goede ballen op Brobbey.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Avila moet het uitvechten met HatoLionel schreef:Eens. Onze backs, Brobbey en Kudus moeten vervangen worden.Trab schreef: ↑zo aug 20, 2023 7:46 amEr wordt wel erg dramatisch gedaan. Zo slecht was het nou ook weer niet. 1e helft waren we heer en meester en hoor je met 0-3 de rust in te gaan. Die 1-1 viel compleet uit het niks. Ze hadden nog vrijwel geen kans gehad. Ja ze waren een enkele keer dreigend geweest vanaf de zijkant, maar dat lag meer aan de zwakte van onze backs dan van desorganisatie. Daar ligt ook het grootste pijnpunt. Die twee moeten allebei vervangen worden. En wel zo snel mogelijk.
Verder blijft Brobbey een probleem. Een spits die niet kan koppen kan gewoon niet. Klaar. Met iedere andere spits was de wedstrijd al lang beslist. Hij mist teveel kansen en loopt ook nog eens vaak buitenspel.
Over de nieuwelingen ben ik niet negatief. Ik vind Branco en Tahirovic een goede combi. Onbegrijpelijk dat Branco gewisseld werd.
Medic een duur foutje. Deed voor de rest niet veel verkeerd. En Forbs speelt niet op zijn natuurlijke positie. Gleed ook vaak onderuit. Misschien niet gewend aan kunstgras. Desondanks had hij wel veel dreiging met zijn snelheid. Was ook betrokken bij de 0-1 en gaf nog een paar goede ballen op Brobbey.
Sutalo is 1. Berghuis zou nummer 2 kunnen worden op rechtsbuiten. Akpom is nummer 3. En dan onze Deen op rechtsback nummer 4.
Dan moet er nog wel een nummer 10 bij. Ik hoop dat dit onze Armeniër wordt. En die Avila lijkt ook te komen. Dan mag die het uitvechten met Medic.
Berghuis ben ik klaar mee, dat is geen winnaar. Forbes zie ik wel zitten. Die zal alleen al door z’n explosiviteit en snelheid elke wedstrijd wel van nut zijn.Lionel schreef: ↑zo aug 20, 2023 7:57 amEens. Onze backs, Brobbey en Kudus moeten vervangen worden.Trab schreef: ↑zo aug 20, 2023 7:46 amEr wordt wel erg dramatisch gedaan. Zo slecht was het nou ook weer niet. 1e helft waren we heer en meester en hoor je met 0-3 de rust in te gaan. Die 1-1 viel compleet uit het niks. Ze hadden nog vrijwel geen kans gehad. Ja ze waren een enkele keer dreigend geweest vanaf de zijkant, maar dat lag meer aan de zwakte van onze backs dan van desorganisatie. Daar ligt ook het grootste pijnpunt. Die twee moeten allebei vervangen worden. En wel zo snel mogelijk.
Sutalo is 1. Berghuis zou nummer 2 kunnen worden op rechtsbuiten. Akpom is nummer 3. En dan onze Deen op rechtsback nummer 4.
Dan moet er nog wel een nummer 10 bij. Ik hoop dat dit onze Armeniër wordt. En die Avila lijkt ook te komen. Dan mag die het uitvechten met Medic.