Josip Sutalo

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Re: Josip Sutalo

Bericht door peter » di aug 15, 2023 9:11 pm

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 15, 2023 9:16 pm

Veel geklungel daar.

Die liggen er na zaterdag dus wel uit. Mooi. Kunnen wij weer door.
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » di aug 15, 2023 9:54 pm

Peter schreef:
di aug 15, 2023 9:11 pm
https://twitter.com/dinamo_turkey/statu ... 1358624771

https://twitter.com/dinamo_turkey/statu ... 3542538240

Nou met name bij die 1-1 is hij wel wat apathisch ja.

37 is Sutalo.
Bij die 2-1 valt hij de aanvaller niet aan om er kort op te zitten, verdedigt op paar meter en kan dan alleen maar machteloos opspringen. Ziet er ook niet daadkrachtig uit. Bij de 1-1 passief.
Maar goed, twee YT-fragmenten. Zegt natuurlijk niet alles.
Laatst gewijzigd door zeux op di aug 15, 2023 10:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii

Bericht door Yopii » di aug 15, 2023 9:57 pm

Peter schreef:
di aug 15, 2023 9:11 pm
https://twitter.com/dinamo_turkey/statu ... 1358624771

https://twitter.com/dinamo_turkey/statu ... 3542538240

Nou met name bij die 1-1 is hij wel wat apathisch ja.

37 is Sutalo.
Inderdaad, dat doet hij vast om niet geblesseerd te raken. :hypocrite.gif:

Hij is wel beter en beter geworden in de ogen van de Ajax-supporters. We gaan het zien, misschien/waarschijnlijk.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » di aug 15, 2023 9:59 pm

Die gast is zo gehyped dat hij straks alleen maar kan tegenvallen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Yopii

Bericht door Yopii » di aug 15, 2023 10:10 pm

Zou zomaar kunnen. Zo'n VI-analyse op basis van een dataprogramma zegt ook niet alles.

VAn germanijak.hr kreeg hij een nipte voldoende:

Josip Sutalo

VERDEDIGING
Hij handelde veilig, als een solide punt van Dinamo's verdediging. En toen, met de achteruitgang van de rest van het team, viel hij ook in prestaties. Hij staat op het punt om overgeplaatst te worden, misschien voelt hij zich zo, maar hij is zeker niet de hoofdschuldige van deze nederlaag. Als we zouden ontleden, zouden we zijn fouten kunnen vinden, met dat tweede doelpunt had hij misschien beter kunnen staan ​​en gedekt. Hij was meer het slachtoffer van de fouten van zijn teamgenoten en in het vervolg vaak in het vrijgemaakte gebied met de aanvallers van AEK.
5.5
google vertaling, maar de strekking lijkt me duidelijk.

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 15, 2023 10:38 pm

Trab schreef:
di aug 15, 2023 9:59 pm

We hebben een jaar lang naar Bassey moeten kijken. IEDEREEN valt straks mee.
IK GELOOF!!!!!!

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » wo aug 16, 2023 5:47 am

Lionel schreef:
Trab schreef:

Haha. Dat is waar Afbeelding

Yopii

Bericht door Yopii » wo aug 16, 2023 8:13 am

Lionel schreef:
di aug 15, 2023 10:38 pm
Trab schreef:

Oké, die onthouden we. :smallgrin.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 16, 2023 8:22 am

Yopii schreef:
wo aug 16, 2023 8:13 am
Lionel schreef:
di aug 15, 2023 10:38 pm
Trab schreef:

Oké, die onthouden we. :smallgrin.gif:
Hij kreeg applaus toen inviel in de Kuip. Moet ik nog meer zeggen?
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » wo aug 16, 2023 10:15 am

De Kroatische kranten brengen vandaag geen nieuws over Sutalo, de ontzetting over de nederlaag van gisteravond is groot. De trainer krijgt de schuld omdat hij de spelers vrijaf gaf ('Ze lagen op het strand, hebben geen conditie) nadat een competitiewedstrijd werd geschrapt vanwege het gedoe in Athene, maar zelf vindt hij dat hij versterking nodig heeft - er schijnt nogal veel onenigheid te zijn binnen de club over transfers.

Hoe dan ook, onze vriend Sutalo speelde een matige wedstrijd, dat is bemoedigend. De concurrentie kijkt tenslotte mee.

zeux

Josip Sutalo

Bericht door zeux » wo aug 16, 2023 10:19 am

Of hij is zo matig en dan is het minder bemoedigend…
En wordt Sutalo een soort Magallan, waar ‘eindeloos’ achteraan wordt gezeten om te eindigen met een kat in de zak.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii

Bericht door Yopii » wo aug 16, 2023 10:39 am

Dat is niet te hopen voor dat geld.

Uitsluiten kan ik het niet, ik ken hem eigenlijk niet. Niemand hier, of vergis ik me?

Arthur

Bericht door Arthur » wo aug 16, 2023 12:28 pm

Ik hou me vooral vast aan dat artikel in VI Pro. Dat was echt ontzettend lovend over hem.

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 16, 2023 12:42 pm

Arthur schreef:
wo aug 16, 2023 12:28 pm
Ik hou me vooral vast aan dat artikel in VI Pro. Dat was echt ontzettend lovend over hem.
Ik ook. En Nederland-Kroatie en wat YT.
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo aug 16, 2023 1:19 pm

Arthur schreef:
Ja joh? Die gasten neem ik dus helemaal niet serieus. Doen heel gewichtig, schrijven in zogenaamde academische voetbaltaal en puntje bij paaltje is bijna iedere speler een topper of een topper in de dop. Ik zou zeggen pak even de artikelen van vorig jaar voor Bassey en Conceicao erbij en ze komen superlatieven tekort.
Zegt ook iets over mij, maar ik trek het altijd slecht als er van die gigantische superlatieven worden gebruikt. Bassey was een groeibriljant, overtuigde keer op keer in topduelsen is een razendsnelle leerling. Heb toen zelf twee potjes gezien van Rangers en schrok me helemaal dood, dus blijkbaar had VI net even alle andere topduels potjes gezien. Hij was niet zo razendsnel in het leren verplaatsen van een bal van A naar B.
Zelfde geldt dus voor die Conceicao. Een van de grootste talenten van het Portugese voetbal, bijzonder effectief en een veroveraar van de voetbalharten. Nou, om dan in superlatieven te praten erger ik me groen en geel aan die blinde draaitol.
En zo gaat dat dus altijd. Op basis van VI Pro hadden Hamstra en Huntelaar een fantastische zomer gedraaid. Inmiddels weten wij wel beter en kun je die artikelen van VI Pro erbij pakken om te zien hoe mijlenver zij er naast zaten.

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 16, 2023 1:32 pm

Peter schreef:
wo aug 16, 2023 1:19 pm
Heb toen zelf twee potjes gezien van Rangers en schrok me helemaal dood, dus blijkbaar had VI net even alle andere topduels potjes gezien.
Pcs. Gewoon op je eigen ogen vertrouwen. Bij Sutalo zie je wel dat ie voetbal snapt trouwens. Bij Bassey meteen dat ie het niet snapt. Die is altijd aan het blussen i.p.v. preventief bezig zijn.

zeux

Bericht door zeux » wo aug 16, 2023 1:46 pm

Voor het verdedigen zoals Sutalo bij de 2-1 deed - passief op meters afstand binnen de zestien - worden andere spelers (terecht) gegrilld.

Ik hoop maar dat het ‘een momentje’ was.

Yopii

Bericht door Yopii » do aug 17, 2023 1:53 pm

Het is een verschrikkelijke week voor Los Blancos!

De Hongaren trainden afgelopen donderdag uit Thibaut Courtois vanwege een breuk van de voorste kruisbanden, waardoor de beste doelman van vandaag geopereerd moet worden en zo'n acht maanden niet op het veld zal staan. Ondanks de zege van Real Madrid op Athletic Bilbao in de eerste ronde van de primera, werd deze week voor de Hongaren een 'week uit de hel'. Met name in de 50e minuut van de wedstrijd van gisteravond in San Mames moest Eder Militao de wedstrijd verlaten vanwege een blessure, en magnetische resonantiebeelden een dag later toonden aan hoe militau's voorste kruisbanden waren gegaan. De Hongaren moesten het dus in minder dan 100 uur stellen zonder twee standaard eersteklassers voor de hele of in het beste geval zes tot acht maanden.

Real Madrid moet nu, naast de doelman, een stopper binnenhalen die van voldoende kwaliteit is om in de schoenplaatjes van Miltao te stappen en het seizoen (of een groot deel ervan) naar buiten te brengen waarvan in het Santiago Bernabeu, zoals altijd, het meeste wordt verwacht. Na de blessure van Courtois werd er in de Spaanse en Kroatische media druk gespeculeerd dat Real Madrid Dominik Livakovic, in wie hij naar verluidt eerder geïnteresseerd was, zou kunnen binnenhalen. Wie weet besluiten de Hongaren nu om Livaković in een pakket met Josip Šutal te halen en zo voor relatief weinig geld (zo'n 30 miljoen euro...
Speculatie in de Kroatische pers: zal Madrid voor Sutalo komen nu Militao zijn kruisband gescheurd heeft?

De Hongaren = Real Madrid, om de een of andere reden. :smallgrin.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » do aug 17, 2023 2:07 pm

Ze hebben Kepa al. Wat een slecht bericht.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » do aug 17, 2023 2:12 pm

Ze hopen het. Een dergelijke club moet er niet tussen komen, dan wordt het lastig. Overigens geen nieuws over Sutalo in de Kroatische media vandaag.

Het zit blijkbaar zo bij Dinamo: men vreest heel erg de boot te missen dit jaar, omdat het nu al misgegaan is tegen AEK en het komend jaar de titel behaald moet worden met het oog op het grote geld volgend jaar in de CL. De pers hamert er elke dag op dat er geen goede vervangers zijn gehaald voor spelers die (zullen) vertrekken. Binnen de club is er blijkbaar onenigheid over hoe het verder moet. Sommigen willen verkopen en anderen niet. Die Ivanusec willen ze nu houden, maar blijkbaar hebben ze zich bij het vertrek van Sutalo al neergelegd.

Voetbal en financieel onder controle

Als één van uw topspelers ernstig geblesseerd raakt, staat het sportieve én financiële succes van uw club op het spel. Denk aan hoge loonkosten die gewoon doorlopen of een misgelopen transfer als gevolg van een ernstige blessure. Met de voetbalongeschiktheidsverzekering van Aon houdt u de financiële risico's onder controle.

Over de discussie hierboven: Ajax kan Sutalo niet verzekeren zolang hij nog speler van Dinamo is.
Voetbalongeschikheidsverzekering
U heeft als Betaald Voetbal Organisatie (BVO) te maken met specifieke risico's op gebied van voetbalongeschiktheid van uw spelers. Om deze risico's te managen, biedt Aon drie speciale voetbalongeschiktheidsverzekeringen:
Contractwaardenverzekering is voor tijdelijk geblesseerde spelers. Met deze verzekering kunt u, conform de CAO Contractspelers Betaald Voetbal, blijven voldoen aan de doorbetalingsverplichting. Van het salaris tot het einde van het lopende contract.
Transferwaardeverzekering is voor spelers die door een ongeval of ziekte voorgoed worden afgekeurd. Deze verzekering dekt het financiële risico als een speler blijvend voetbalongeschikt raakt. Het uitgangspunt is de marktwaarde, investeringswaarde of boekwaarde van de speler.
Catastrofeverzekering geeft financiële zekerheid als door een catastrofe minimaal drie spelers komen te overlijden of blijvend voetbalongeschikt raken.
De voordelen van de voetbalongeschiktheidsverzekering:
U waarborgt de kwaliteit van de club, zowel sportief als financieel;
U waarborgt de doorbetalingsverplichting;
De financiële schade van een misgelopen transfer komt niet voor uw rekening;
U profiteert van jarenlange ervaring, snelle en zorgvuldige schade-afhandeling, scherpe tarieven en heldere voorwaarden;
24-uurs werelddekking: verzekerd tijdens wedstrijden en trainingen, maar ook als uw speler op vakantie voetbalongeschikt raakt;
AON

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » do aug 17, 2023 2:34 pm

Peter schreef:
Arthur schreef:
Ja joh? Die gasten neem ik dus helemaal niet serieus. Doen heel gewichtig, schrijven in zogenaamde academische voetbaltaal en puntje bij paaltje is bijna iedere speler een topper of een topper in de dop. Ik zou zeggen pak even de artikelen van vorig jaar voor Bassey en Conceicao erbij en ze komen superlatieven tekort.
Zegt ook iets over mij, maar ik trek het altijd slecht als er van die gigantische superlatieven worden gebruikt. Bassey was een groeibriljant, overtuigde keer op keer in topduelsen is een razendsnelle leerling. Heb toen zelf twee potjes gezien van Rangers en schrok me helemaal dood, dus blijkbaar had VI net even alle andere topduels potjes gezien. Hij was niet zo razendsnel in het leren verplaatsen van een bal van A naar B.
Zelfde geldt dus voor die Conceicao. Een van de grootste talenten van het Portugese voetbal, bijzonder effectief en een veroveraar van de voetbalharten. Nou, om dan in superlatieven te praten erger ik me groen en geel aan die blinde draaitol.
En zo gaat dat dus altijd. Op basis van VI Pro hadden Hamstra en Huntelaar een fantastische zomer gedraaid. Inmiddels weten wij wel beter en kun je die artikelen van VI Pro erbij pakken om te zien hoe mijlenver zij er naast zaten.
Daar zit wel een kern van waarheid in ja. Ze zijn vaak iets te positief. Ben wel benieuwd hoe goed hij nou werkelijk is. Het is nou ook niet zo dat de clubs in de rij staan voor hem.

Mano

Bericht door Mano » do aug 17, 2023 2:42 pm

Clubs shoppen liever bij Ajax en laten we dat vooral zo houden.
Wij halen van ver, zij bij ons.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii

Bericht door Yopii » do aug 17, 2023 4:53 pm

Lionel schreef:
do aug 17, 2023 2:07 pm
Ze hebben Kepa al. Wat een slecht bericht.
Het zou niet Madrid maar Sevilla zijn dat Livakovic wil, volgens Marca en andere Spaanse kranten. Bona naar Saoedi-Arabië?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 17, 2023 5:20 pm

Trab schreef:
do aug 17, 2023 2:34 pm
Peter schreef:
Arthur schreef:
Daar zit wel een kern van waarheid in ja. Ze zijn vaak iets te positief. Ben wel benieuwd hoe goed hij nou werkelijk is. Het is nou ook niet zo dat de clubs in de rij staan voor hem.

Helemaal mee eens.

Er verschijnen de laatste jaren overal van analisten die vooral druk lijken te zijn met het strooien van allerlei van die moderne voetbaltaal. Ze zullen heus wel de nodige beelden bekijken maar dat maakt je nog niet per definitie een kenner en een zinvolle bron van informatie.

We willen het natuurlijk ook graag geloven hè? Dat een nieuwe aankoop een geweldenaar is.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie