PSV
Moderator: mods
Re: PSV
zaakwaarnemer Dest, biedt Dest overal aan.
De man heeft jaren op de bank gezeten. Door vroeg naar Barca te gaan heeft hij zijn speeltijd geen goed gedaan.
Bankrekening is wel op orde, vermoed ik
De man heeft jaren op de bank gezeten. Door vroeg naar Barca te gaan heeft hij zijn speeltijd geen goed gedaan.
Bankrekening is wel op orde, vermoed ik
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Dest is minder dan Mazraoui (maar dat gaat al snel) maar zeker beter dan Rensch en Sanchez. Wellicht ook dan Gaaei. Ik zou hem wel graag bij Ajax zien, mits kosteloos of tegen lage transfersom en een acceptabel salaris.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
+1De Dominee schreef: ↑do aug 17, 2023 11:27 amDest is minder dan Mazraoui (maar dat gaat al snel) maar zeker beter dan Rensch en Sanchez. Wellicht ook dan Gaaei. Ik zou hem wel graag bij Ajax zien, mits kosteloos of tegen lage transfersom en een acceptabel salaris.
IK GELOOF!!!!!!
In dat ene jaartje bij ons speelde hij volgens mij meer dan Nous. Speelde gewoon een uitstekend seizoen toen en ik vind hem nog altijd een prima speler.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dest is een offensieve versterking, hoewel hij verdedigend natuurlijk niets waard is. Maar Teze is een betere centrumverdediger dan Ramalho en Dest is geen slechtere speler dan Van Aanholt. Elke speler die Ramalho naar de tribune of uitgang stuurt, is voor mij een welkome aanwinst.
Dest - Teze - Boscagli - Van Aanholt bevalt me al beter dan wat er nu staat. Nog liever: Teze - aankoop - Boscagli. Dest en Van Aanholt als wingbacks. Veerman en Schouten op het middenveld. Voorin Bakayoko, Lang en De Jong.
Dest - Teze - Boscagli - Van Aanholt bevalt me al beter dan wat er nu staat. Nog liever: Teze - aankoop - Boscagli. Dest en Van Aanholt als wingbacks. Veerman en Schouten op het middenveld. Voorin Bakayoko, Lang en De Jong.
-
Met Vranckx durf ik pas blij te zijn als de inkt van z’n PSV-contract is opgedroogd.
Pepi is vooralsnog de ideale invaller. Hij zal uiteindelijk De Jong vervangen. Maar De Jong is anderhalve speler. Hij is een nummer 9 die ook nog eens meeverdedigt, meters maakt, medespelers oppept en een bal kan vasthouden voor de aansluiting.
-
Ja die Ramalho is fijn voor ons als Ajacieden.. altijd goed voor fouten. PSV niet stabiel (zo lijkt het), Feyenoord haar mojo kwijt en Ajax ook nog dolende. Wordt een spannend seizoen denk ik.
Whitey on the moon.
Dest is een prima back. Goede deal wat ze hebben gesloten. Barca betaalt 50% van zijn salaris en ze hebben een koopoptie van 10 mio.
Had hem graag bij ons gezien in plaats van onze Deense linksbuiten.
Had hem graag bij ons gezien in plaats van onze Deense linksbuiten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Tillman, Pepi, Dest, Robinson. Zou die Stewart een beetje een dubbele pet ophebben?
Die laatste naam is natuurlijk geen zekerheid, maar let maar op: straks is het bericht dat ‘Debast te duur bleek te zijn’ en ze nu deze uitstekende optie uit de MLS hebben binnengehaald. Die op z’n 26ste nog steeds in Amerika voetbalt. Ik heb er een hard hoofd in.
Nu zullen Tillman en Pepi best wat kunnen. Dest zal tegen de Excelsiors van deze wereld ook wel vlammen. Maar die Robinson? Slechter dan Ramalho kan bijna niet, zou je zeggen. Of het ook een kwaliteitsimpuls is, vraag ik mij af.
Die laatste naam is natuurlijk geen zekerheid, maar let maar op: straks is het bericht dat ‘Debast te duur bleek te zijn’ en ze nu deze uitstekende optie uit de MLS hebben binnengehaald. Die op z’n 26ste nog steeds in Amerika voetbalt. Ik heb er een hard hoofd in.
Nu zullen Tillman en Pepi best wat kunnen. Dest zal tegen de Excelsiors van deze wereld ook wel vlammen. Maar die Robinson? Slechter dan Ramalho kan bijna niet, zou je zeggen. Of het ook een kwaliteitsimpuls is, vraag ik mij af.
-
Als Rik zegt dat ze "wat meer risico nemen" betekent dat in principe dat ze Russisch roulette aan het spelen zijn.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.