De voorbereiding 2023: Met Steijn en Sven naar Duitsland + Spanje 2024: Met onze schipper tegen Hannover
Moderator: mods
Re: De voorbereiding 2023: Met Steijn en Sven naar Duitsland
Kudus neemt geen enkel risico, haha.
Hij kan goed voetballen, maar wat een flapdrol. Hij zal veel harder moeten werken om te slagen in de PL.
Ajax speelt best aardig: in elk geval enthousiast en gedreven. Zelfs Bergwijn laat zich zien.
Achterin zijn we duidelijk nog niet op sterkte.
Ik zie wel wat in Tahirovic. Speelt zuinig en weet waar de ruimte ligt.
Ah, Medic erin, ik ben benieuwd.
Hij kan goed voetballen, maar wat een flapdrol. Hij zal veel harder moeten werken om te slagen in de PL.
Ajax speelt best aardig: in elk geval enthousiast en gedreven. Zelfs Bergwijn laat zich zien.
Achterin zijn we duidelijk nog niet op sterkte.
Ik zie wel wat in Tahirovic. Speelt zuinig en weet waar de ruimte ligt.
Ah, Medic erin, ik ben benieuwd.
3-1 zie ik. 2e helft slecht? Hoe is Medic?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ajax scoort echt te weinig. De 3-1 vond ik niet nodig. Werd een overtreding gemaakt op Salah Eddine. Ajax mist wel wat kwaliteit maar ik zie wel wat in een aantal spelers.
Nu mist Bergwijn weer een 1 op 1. Branco die prima druk zette en de bal onderschepte.
Taylor moeten ze dumpen. Die jongen kan niet verdedigen en verzaakt bij het drukzetten en bij het omschakelen.
Nu mist Bergwijn weer een 1 op 1. Branco die prima druk zette en de bal onderschepte.
Taylor moeten ze dumpen. Die jongen kan niet verdedigen en verzaakt bij het drukzetten en bij het omschakelen.
IK GELOOF!!!!!!
Medic is wat onwennig nog. HIj durft wel te passen.
De achterhoede is te licht. Verder hetzelfde beeld als de eerste helft: Dortmund is wel sterker, maar Ajax voetbalt aardig mee en krijgt ook kansen.
Juist Kudus is erg slecht, miste net een grote kans.
Boomen net weer met een goede mogelijkheid.
De achterhoede is te licht. Verder hetzelfde beeld als de eerste helft: Dortmund is wel sterker, maar Ajax voetbalt aardig mee en krijgt ook kansen.
Juist Kudus is erg slecht, miste net een grote kans.
Boomen net weer met een goede mogelijkheid.
Laatst gewijzigd door Yopii op zo aug 06, 2023 5:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor iemand die nul trainingen heeft mee gedaan valt hij me 100% in positieve zin op. Durft in te spelen en kopte net naast
Thanks voor de update YopiYopii schreef:Medic is wat onwennig nog. HIj durft wel te passen.

Ajax krijgt echt genoeg kansen om te winnen.
IK GELOOF!!!!!!
Medic net met een goede kopbal. Gast oogt sterk.
IK GELOOF!!!!!!
Die Medic gaat scoren uit corners, dat kan haast niet anders.
Prijs Kudus gezakt na deze pot?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Forbs er ook in, geef hem de bal maar.
En Brobbey met een enorme kans na snel uitverdedigen van Tahirovic en een dieptebal van Boomen. 
Ajax heeft in de tweede helft vier, vijf uitstekende kansen gehad. Daar had meer uit moeten komen.

Ajax heeft in de tweede helft vier, vijf uitstekende kansen gehad. Daar had meer uit moeten komen.
Haha, zo is hij: lui en egoïstisch.
Overigens, Bergwijn lijkt bevrijd na het vertrek van Tadic.
Hlysson er nog even in.
Laatst gewijzigd door Yopii op zo aug 06, 2023 5:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Moet zeggen dat Bergwijn inderdaad lekker speelt; was lang geleden.
Wat vind jij van Ajax, Weekend Cees?
Jammer van de uitslag, was niet nodig geweest. Ajax kreeg kansen genoeg. Je zag natuurlijk wel dat Dortmund meer ervaring heeft, dat buitte de zwakke plekken van Ajax wel uit, met name aan de buitenkant. Alle aankopen vandaag aan het werk, ik denk dat er wel wat bij zit.
Jammer van de uitslag, was niet nodig geweest. Ajax kreeg kansen genoeg. Je zag natuurlijk wel dat Dortmund meer ervaring heeft, dat buitte de zwakke plekken van Ajax wel uit, met name aan de buitenkant. Alle aankopen vandaag aan het werk, ik denk dat er wel wat bij zit.
Zo gaat dat. Andere trainer, andere spelers, andere mindset, ander niveau. Denk dat Bergwijn in de basis wel wat kan, maar het kwam er niet uit. Hopelijk dit seizoen wel.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo aug 06, 2023 5:47 pmMoet zeggen dat Bergwijn inderdaad lekker speelt; was lang geleden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Ziet er af en toe leuk uit, maar verdedigend zwaar onder de maat, nog meer dan vorig seizoen en dat wil wat zeggen. Die Medic toont in ieder geval wat lef en kan zo te zien koppen, maar het is duidelijk waar we versterking nodig hebben.
Nog een euvel van vorig seizoen teruggezien: het om zeep helpen van 100% kansen.
Nog een euvel van vorig seizoen teruggezien: het om zeep helpen van 100% kansen.
Inderdaad veel gemiste kansen, maar we kregen ze tenminste.
Ik heb het gevoel dat er beter en gerichter getraind wordt dan vorig jaar. Daarbij leverde het team ook veel arbeid. Met deze verdediging kun je natuurlijk niet aankomen tegen Dortmund, die is echt te licht.
ASE en Rensch zijn leuke spelers, maar niet voor dit niveau, vooralsnog.
Ik heb het gevoel dat er beter en gerichter getraind wordt dan vorig jaar. Daarbij leverde het team ook veel arbeid. Met deze verdediging kun je natuurlijk niet aankomen tegen Dortmund, die is echt te licht.
ASE en Rensch zijn leuke spelers, maar niet voor dit niveau, vooralsnog.
Niks kunnen zien, maar ik hoor juist dat Medic er niet al te best uitzag bij de 3-1?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Mwah, de afstemming tussen de verdedigers was niet optimaal, maar dat is niet zo raar als er een speler staat die nog nooit met het team heeft getraind.
Ik heb niets gezien want er was topsport op tv.
Maar lees ik het nu goed tussen de regels door dat er wat lichtpuntjes zijn als het gaat om het spel van Ajax? Zeker vanuit de gedachte dat we er vanuit mogen gaan dat we de verdediging nog stevig gaan verbouwen.

Maar lees ik het nu goed tussen de regels door dat er wat lichtpuntjes zijn als het gaat om het spel van Ajax? Zeker vanuit de gedachte dat we er vanuit mogen gaan dat we de verdediging nog stevig gaan verbouwen.
Nil volentibus arduum
Ja, een mooie middag!Marillion schreef: ↑zo aug 06, 2023 6:13 pmIk heb niets gezien want er was topsport op tv.![]()
Van Ajax de tweede helft gezien. Geen lichtpuntjes kunnen ontdekken.
Ik zag contouren van een getraind elftal, dat is het belangrijkste lichtpunt. Dat op bepaalde posities kwaliteit erbij moet, staat buiten kijf.
Kun je verder ingaan op die contouren?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -