Feyenoord
Moderator: mods
-
Re: Feyenoord
Ik zit met een schuin oog de JCS schaal te kijken maar dit is toch de lamme tegen de blinde of ligt dat aan mij?
Lijkt wel comedy.
Lijkt wel comedy.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Het sofia kinderhuispubliek heeft iig een kankerjood gevonden
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Na het zien van Ajax - Augsburg durf ik niet zo snel te zeggen dat de concurrentie het slecht doetDe Dominee schreef:Ik zit met een schuin oog de JCS schaal te kijken maar dit is toch de lamme tegen de blinde of ligt dat aan mij?
Lijkt wel comedy.

PSV zit wel meer voetbal in dan vorig jaar. Die Babadi is een leuke spelercolumbus schreef:Na het zien van Ajax - Augsburg durf ik niet zo snel te zeggen dat de concurrentie het slecht doetDe Dominee schreef:Ik zit met een schuin oog de JCS schaal te kijken maar dit is toch de lamme tegen de blinde of ligt dat aan mij?
Lijkt wel comedy.Maar het bij vlagen bijzonder matig. Van het spel van Bosz is nog weinig terug te zien, de eerste bal gaat al direct diep wat vaak bal verlies is. Feijenoord mist met Kokcu en die Poolse jongen wel bijzonder veel. Wieffer en Zerouki zijn het hetzelfde soort speler
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Feyenoord is slecht, zeg. 

Zeker! Komt die jongen uit de jeugd?Trab schreef:PSV zit wel meer voetbal in dan vorig jaar. Die Babadi is een leuke spelercolumbus schreef:Na het zien van Ajax - Augsburg durf ik niet zo snel te zeggen dat de concurrentie het slecht doetDe Dominee schreef:Ik zit met een schuin oog de JCS schaal te kijken maar dit is toch de lamme tegen de blinde of ligt dat aan mij?
Lijkt wel comedy.Maar het bij vlagen bijzonder matig. Van het spel van Bosz is nog weinig terug te zien, de eerste bal gaat al direct diep wat vaak bal verlies is. Feijenoord mist met Kokcu en die Poolse jongen wel bijzonder veel. Wieffer en Zerouki zijn het hetzelfde soort speler
Luukinho kan toch echt niet meer? Loopt erbij als een bejaarde.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Vindt Raymon Rulli nog steeds beter dan Bijlow? Hij houdt de kakkies overeind.
Yep. De opleiding van PSV brengt veel meer creatieve spelers op dan die van ons. De tijden dat Guusje Til erin stond zijn helaas voorbij

Welke creatieve spelers hebben ze de laatste jaren allemaal opgeleid dan?
Met name aanvallers. Gakpo, Madueke, Bakayoko, Saibari, Babadi. Vergelijk dat eens met ons. Bijna niks uit de eigen opleiding.Mr. Ajax schreef:Welke creatieve spelers hebben ze de laatste jaren allemaal opgeleid dan?Trab schreef: ↑vr aug 04, 2023 8:37 pmYep. De opleiding van PSV brengt veel meer creatieve spelers op dan die van ons. De tijden dat Guusje Til erin stond zijn helaas voorbijwimpey schreef: Kokcu was wat Eriksen voor ons was. Zerrouki is klassen minder. De brainies spelen goed. Babadi is een talent zoals wij ze ooit hadden.
Madueke hebben ze opgeleid net zoveel als dat wij Dolberg of Godts hebben opgeleid. Bakayoko en Saibari vind ik niks bijzonders. Hun matchwinnaar nu is daartegenover door ons opgeleid. En zijn vervanger net ook.
-
Babadi is net zo overschat als Bakayoko.
Wondertrainer Arne weet niets te bedenken.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Leuk dit voor lang en Bosz.
Die Giminez zie ik blijkbaar allemaal op de verkeerde momenten haha. Elke keer weer zie ik ‘het’ niet.
Die Giminez zie ik blijkbaar allemaal op de verkeerde momenten haha. Elke keer weer zie ik ‘het’ niet.
Allereerste prijs(je) van Bosz dit, toch?
Eens vwb Gimenez. Die had vorig seizoen even een mooi reeksje maar ik vind het een beetje een 12 in een dozijntje.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wat denken jullie van Zerrouki?
Noteer ook maar even hier, maar dat wordt helemaal niks. Jongen is veel en veel te traag voor dit niveau. Leuk voor Sparta en dergelijke, maar dit wordt niks.
Wimpey is me net voor…
Noteer ook maar even hier, maar dat wordt helemaal niks. Jongen is veel en veel te traag voor dit niveau. Leuk voor Sparta en dergelijke, maar dit wordt niks.
Wimpey is me net voor…
-
Kampioen dankzij de wanprestatie van PSV en Ajax. Goede trainer, maar niet bijzonder.
Stengs is dezelfde weggooier als bij AZ. Giminez zoals verwacht doorsnee. Zerrouki traag.
Alleen Lang was de moeite van het kijken waard vanavond.
Zal best, maar als je de elftallen nu vergelijkt dan heeft PSV veel meer creatieve spelers dan wij. Bij ons moet alles na het vertrek van Tadic van Kudus komen. Als die ook al niet vertrekt.Mr. Ajax schreef:Madueke hebben ze opgeleid net zoveel als dat wij Dolberg of Godts hebben opgeleid. Bakayoko en Saibari vind ik niks bijzonders. Hun matchwinnaar nu is daartegenover door ons opgeleid. En zijn vervanger net ook.
-
Als wij ons degelijk versterken zijn we gewoon kampioen kandidaat nummer 1. Dit is 2x puin.