PSV
Moderator: mods
-
Re: PSV
Je bedoelt dat PSV geen geld heeft en daar vaak over liegt?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Heb jij ooit gedacht dat Simons zou blijven, Generaal? Die jongen had die clausule niet voor niets. Waarom zou hij die willen als hij transfervrij was?
PSV wil inderdaad eerst verkopen, maar ik lees alleen de naam van Sangaré. Lijkt me niet dat je al die dure spelers kunt halen van wat hij oplevert.

PSV wil inderdaad eerst verkopen, maar ik lees alleen de naam van Sangaré. Lijkt me niet dat je al die dure spelers kunt halen van wat hij oplevert.
Ik denk dat het probleem dieper ligt. Ik heb het idee dat de PSV-strategie is om talentjes meer te bieden dan Ajax en Feyenoord willen. Zo probeert PSV de Brabantse nadelen te compenseren met persoonlijke voordelen die ze in Amsterdam en Rotterdam niet voor elkaar krijgen.De Dominee schreef: ↑do aug 03, 2023 3:04 pmJe bedoelt dat PSV geen geld heeft en daar vaak over liegt?
Zaakwaarnemers en familie krijgen dan vanaf dag één veel meer de vinger in de pap. Enerzijds kan dat vruchtbaar zijn. Zie Gakpo, Malen en Madueke. Al weet ik wel bijna zeker dat hun zaakwaarnemers en zijzelf een behoorlijk deel van de koek kregen. Anderzijds kunnen spelers zich ook als vorsten gedragen als je ze al te vorstelijk behandelt. Zie Ihattaren, Labyad en nu mogelijk Babadi.
-
Beetje amateuristisch van d’n Earnest: https://m.voetbalzone.nl/nieuws/psv-wek ... pel/422346
-
altijd van die geweldige communicatie van Rik Das net zoiets als ik zeg mijn vriendinis tussen de 145cm en 210 cm lang of je komt bij de makelaar die zegt dat huis kost 2 a 3 tonPSV krijgt ‘nee’ te horen; Eindhovenaren houden desondanks goede hoop
Zondag, 6 augustus 2023 om 22:41 • Jonathan van Haaster • Laatste update: 22:44
Anderlecht wil voorlopig niet meewerken aan een vertrek van Zeno Debast, zo weet Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad zondagavond te melden. De Belgische centrale verdediger staat in de nadrukkelijke belangstelling van PSV, dat al een tijdje in gesprek is met Anderlecht. Een transfer lijkt momenteel een ingewikkelde zaak, al kan dat snel veranderen als de Eindhovenaren het verlangde bedrag op tafel leggen. Debast zelf ziet een overstap zitten.
Volgens het Eindhovens Dagblad wil Anderlecht tien à vijftien miljoen euro ontvangen voor Debast. Het lijkt dan ook niet uitgesloten dat het deze zomer alsnog tot een transfer naar het Philips Stadion kom

''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko