PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Dat zou kansen moeten bieden.
Als Kjell Scherpen je keeper is kan het nooit veel zijn. Braga ken ik niet maar is natuurlijk geen grote club in Portugal en ik kan me niet voorstellen dat ze zich nog een keer in Rangers verslikken.
Als Kjell Scherpen je keeper is kan het nooit veel zijn. Braga ken ik niet maar is natuurlijk geen grote club in Portugal en ik kan me niet voorstellen dat ze zich nog een keer in Rangers verslikken.
Nil volentibus arduum
-
Dat vertelt technisch directeur Earnest Stewart in gesprek met Voetbal International. Ook de status van Ibrahim Sangaré komt aan bod. “Als er morgen een club komt en die neemt de pinpas mee en is bereid de afgesproken transfersom (37,5 miljoen euro, red.) te betalen, dan is hij weg.” Zouden ze hem in de markt zetten?

''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Wie verzint dit dan?
'Naar verluidt', verwijst dat naar bronnen rondom PSV?
Je ziet dat PSV in dezelfde situatie zit als Ajax: kan niet kopen, want het moet eerst spelers kwijt.
De Ketelaere is al weg...
VZ'PSV voert nieuwe Sangaré-gesprekken: transfersom mogelijk hoger dan 37,5 miljoen'
PSV heeft met Nottingham Forest nieuwe gesprekken gevoerd over Ibrahim Sangaré. Dat meldt The Athletic. De Ivoriaanse middenvelder geldt nog steeds als 'key target' voor de Premier League-club.
Nottingham Forest is al meer dan een jaar in de markt voor Sangaré. De langdurige interesse zou al zijn omgezet in een eerste voorstel, maar van een akkoord is nog geen sprake. Afgelopen zondag ging de Engelse club op bezoek in Eindhoven en werden er rond het oefenduel (1-0) nieuwe gesprekken gevoerd over Sangaré.
Sangaré staat bovenaan het verlanglijstje van The Tricky Trees, die tegelijkertijd weten dat grotere clubs uit de Premier League - denk aan Arsenal, Liverpool, Chelsea en Tottenham Hotspur - ook belangstelling hebben. Paris Saint-Germain wordt eveneens tot de kanshebbers gerekend door The Athletic.
Sangaré heeft een transferclausule van 37,5 miljoen euro in zijn contract staan en PSV is niet van plan om hem voor minder te laten gaan. Bij Nottingham Forest houdt men er naar verluidt ook rekening mee dat er door de grote concurrentie een hoger bedrag op tafel moet komen.
'Naar verluidt', verwijst dat naar bronnen rondom PSV?

Je ziet dat PSV in dezelfde situatie zit als Ajax: kan niet kopen, want het moet eerst spelers kwijt.
De Ketelaere is al weg...
Waarom zou een club meer willen betalen dan het bedrag dat als clausule in het contract is opgenomen? Als ze dat geld al willen uitgeven dan betalen ze dat wel aan de speler of de zaakwaarnemer. Want daarmee vergroten ze dan daadwerkelijk de kans om de speler binnen te halen.
Nil volentibus arduum
-
Dus dit. Wat een doorzichtig gelul allemaal.Marillion schreef: ↑do aug 03, 2023 10:13 amWaarom zou een club meer willen betalen dan het bedrag dat als clausule in het contract is opgenomen? Als ze dat geld al willen uitgeven dan betalen ze dat wel aan de speler of de zaakwaarnemer. Want daarmee vergroten ze dan daadwerkelijk de kans om de speler binnen te halen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Ik begreep van Rik juist dat Ketelaere graag bijna al zijn salaris wilde inleveren om bij PSV te komen voetballen. Met name de gevulde koeken spraken hem aan. Is ie dol op.
Voetbalprimeur.beCharles De Ketelaere staat vooralsnog niet open voor een transfer naar PSV. De Nederlandse club toont flinke interesse, maar dit lijkt op niets uit te lopen. De 22-jarige Belg ziet een (huur)transfer naar Eindhoven voorlopig niet zitten, valt te lezen in Het Nieuwsblad.
AC Milan is De Ketelaere liever kwijt dan rijk. Atalanta Bergamo, RC Lens en Olympique Marseille tonen interesse, maar PSV is het meest concreet. In het Philips Stadion is hij de gedroomde opvolger van Xavi Simons. De twaalfvoudig Rode Duivel houdt de boot echter af. Het sterkt het vermoeden dat hij nog steeds voor zijn kans wil gaan in San Siro, meldt Het Nieuwsblad.
Volgens Het Nieuwsblad hoorde de entourage van De Ketelaere officieel ook nog niets van Milan over de plannen met hem. Het is daarom afwachten of de aanvallende middenvelder in de komende weken alsnog eieren voor zijn geld kiest bij de Italiaanse topclub. Het afgelopen seizoen kwam hij nauwelijks in actie en nog zo'n jaar kan hij zich met het oog op zijn ontwikkeling niet permitteren.
Gelul voor de bühne, je hebt er niets aan.
Bij PSV doen ze steevast alsof de halve wereld naar Eindhoven wil, maar uiteindelijk komt er niemand.
Die 37,5 miljoen voor Sangaré is aan de hoge kant, denk ik, net als de genoemde bedragen voor Alvarez dat zijn.
Vooralsnog zitten Sangaré en Alvarez in hetzelfde schuitje: ze 'mogen' (moeten) weg, ze willen weg, maar de clubs kijken eerst naar andere spelers.
Alvarez wordt in verband gebracht met iets betere clubs dan Nottingham Forest, dat wel.
Alvarez wordt in verband gebracht met iets betere clubs dan Nottingham Forest, dat wel.
Nog meer name dropping.'Na Feyenoord en Ajax is nu ook PSV gecharmeerd van Zakharyan'
68
PSV loopt waarschijnlijk de komst van Charles De Ketelaere mis, maar de Eindhovenaren hebben Arsen Zakharyan als alternatief gespot. De twintigjarige Rus werd eerder al hevig gelinkt aan Feyenoord, maar die transfer kwam niet van de grond. Volgens het Eindhovens Dagblad heeft PSV hem nu op de korrel.
Voor de Nederlandse transfermarkt is Zakharyan geen onbekende. In een eerder stadium werd Ajax aan de Russische middenvelder gelinkt, maar de Amsterdammers pakten niet door. Feyenoord deed dat later wel. Volgens Russische media deden de Rotterdammers een bod van acht miljoen euro bij zijn ploeg Dinamo Moskou. De Russen wilden meer en Feyenoord was niet bereid dat te betalen, dus de deal klapte.
PSV heeft zich nog niet bij de Russische clubleiding gemeld met een bod, maar mochten ze dat wel willen dan dringt de tijd. Eerdere gesprekken met SS Lazio liepen op niks uit, maar nu is Strasbourg in gesprek met Dinamo Moskou. De Russen willen minimaal twaalf miljoen euro plus enkele bonussen voor Zakharyan. Strasbourg eindigde vorig jaar als vijftiende in de Franse Ligue 1, maar door de samenwerking met Chelsea heeft de club meer te besteden. Strasbourg werd voor een groot gedeelte opgekocht door Chelsea-eigenaar Todd Boehly.
Bij PSV is nu ook een Russische optie voor het middenveld langsgekomen: Arsen Zakharyan. Eerder al op de radar bij Feyenoord. Er is niet geboden, voor de goede orde. En Dinamo Moskou onderhandelt al met Strasbourg. Zie: https://t.co/N8idpHIALt
— Rik Elfrink (@RikElfrink) August 3, 2023
-
Ik bespeur enig sarcasme in de post van Lucas, Wimpey...
De zoveelste naam die wordt gedropt. En wie zit er nou op een Rus in de selectie te wachten? Dat gaat nog wel een stapje verder dan een buitenlander uit Rusland halen. Onzin dus.
Mijn lezing is dat PSV met Sangaré leurt. Tot die daadwerkelijk wordt gekocht, is er simpelweg geen geld voor een kwalitatieve centrumverdediger en een directe opvolger van Simons.
Maar verleng eerst even het contract van Babadi. Dat lijkt me nog belangrijker.
Mijn lezing is dat PSV met Sangaré leurt. Tot die daadwerkelijk wordt gekocht, is er simpelweg geen geld voor een kwalitatieve centrumverdediger en een directe opvolger van Simons.
Ik weet niet of het stuk van dn Rik is, maar deze maakt het wel erg bont met de bewering dat misschien wel meer betaald gaat worden dan de contractueel vastgelegde transfersom
I think I lost my fucking headache
-
Volgens mij doelt Lucas daar (oa) ook op. Maar goed, niet belangrijk verder.wimpey schreef: ↑do aug 03, 2023 12:52 pmDat was me niet ontgaan, hoor. Dit is geen onbekend terrein voor mbesv, vanwege Til.De Dominee schreef: ↑do aug 03, 2023 12:43 pmIk bespeur enig sarcasme in de post van Lucas, Wimpey...
Riep jij laatst niet dat PSV wel even Davinson Sanchez, Ketelaere, Vranckx en weet ik het wie ging halen en dat er knaken zat waren? Je hebt inmiddels het licht gezien, begrijp ik?generaal schreef: ↑do aug 03, 2023 1:13 pmDe zoveelste naam die wordt gedropt. En wie zit er nou op een Rus in de selectie te wachten? Dat gaat nog wel een stapje verder dan een buitenlander uit Rusland halen. Onzin dus.
Sinds wanneer is die Babadi het 7e wereldwonder trouwens? Valt toch allemaal wel mee.
EDIT: gevonden:
generaal schreef: ↑di jul 18, 2023 6:17 pmAster Vranckx, Davidson Sanchez, Charles de Ketelaere en Azor Matusiwa zie ik graag komen als vervangers van Sangaré, Ramalho, Simons en Guti. Het geld is er ook voor aanwezig. Nu de ballast nog dumpen en je kunt werken aan een meer gebalanceerd elftal.
————————-Benitez————————————
Sambo - Sanchez - Boscagli - Van Aanholt
—————-Vranckx - Veerman————————
———-—-——-De Ketelaere——————————
Bakayoko——-—-Pepi———-—-Lang—————
————-————Drommel———————————-
Mwene—--Teze——-Van de Blaak—Mauro Jr
—————-Matusiwa——-Land—————————
——————————-Til—————————————-
Vertessen——--De Jong——---El Ghazi———-
Als verdere bankzitters heb je dan nog Babadi, Van Duiven, Saibari en Waterman. Lijkt mij een prima selectie.
Ik ben natuurlijk nog altijd wel fan. Geen supporter. Laat dat duidelijk zijn. Ik ben in alles een Randstedeling. Het is dat ik ooit de echte Ronaldo zag vlammen. Maar als fan hoop je ook een beetje dat zoiets erin zit.De Dominee schreef: ↑do aug 03, 2023 2:08 pmVolgens mij doelt Lucas daar (oa) ook op. Maar goed, niet belangrijk verder.wimpey schreef: ↑do aug 03, 2023 12:52 pmDat was me niet ontgaan, hoor. Dit is geen onbekend terrein voor mbesv, vanwege Til.De Dominee schreef: ↑do aug 03, 2023 12:43 pmIk bespeur enig sarcasme in de post van Lucas, Wimpey...
Riep jij laatst niet dat PSV wel even Davinson Sanchez, Ketelaere, Vranckx en weet ik het wie ging halen en dat er knaken zat waren? Je hebt inmiddels het licht gezien, begrijp ik?generaal schreef: ↑do aug 03, 2023 1:13 pmDe zoveelste naam die wordt gedropt. En wie zit er nou op een Rus in de selectie te wachten? Dat gaat nog wel een stapje verder dan een buitenlander uit Rusland halen. Onzin dus.
Sinds wanneer is die Babadi het 7e wereldwonder trouwens? Valt toch allemaal wel mee.
EDIT: gevonden:
generaal schreef: ↑di jul 18, 2023 6:17 pmAster Vranckx, Davidson Sanchez, Charles de Ketelaere en Azor Matusiwa zie ik graag komen als vervangers van Sangaré, Ramalho, Simons en Guti. Het geld is er ook voor aanwezig. Nu de ballast nog dumpen en je kunt werken aan een meer gebalanceerd elftal.
————————-Benitez————————————
Sambo - Sanchez - Boscagli - Van Aanholt
—————-Vranckx - Veerman————————
———-—-——-De Ketelaere——————————
Bakayoko——-—-Pepi———-—-Lang—————
————-————Drommel———————————-
Mwene—--Teze——-Van de Blaak—Mauro Jr
—————-Matusiwa——-Land—————————
——————————-Til—————————————-
Vertessen——--De Jong——---El Ghazi———-
Als verdere bankzitters heb je dan nog Babadi, Van Duiven, Saibari en Waterman. Lijkt mij een prima selectie.
Alleen bij nader inzien werd er eerst al over Simons gezwetst. Dan is het geen vreemde aanname om te stellen dat Brands en z’n kompanen dit vaker deden en zullen doen. Met Elfrink als doorgeefluik voor alle afleidingsmanoeuvres.
Noa Lang en Ricardo Pepi werden zonder al te veel praatjes gekocht. Gewoon aftikken en binnenhalen. Dat is bij al die andere namen bepaald niet gebeurd. Wel heel veel namedropping en gebluf.
Nu lees ik dat er ook veel verschil zit tussen vraag en aanbod om Babadi te laten verlengen. PSV positioneert zichzelf stelselmatig te zwak. Dat geeft de entourage van talentjes nog meer babbels. En dan is het blijkbaar nooit genoeg. Ajax doet dat zoveel beter..