Oh ja, de Banana-Flanke. Altijd op het hoofd van Horst Hrubesch, das Ungeheuer.
Moderator: mods
Hahaha. Das Ungeheuer ja. Toen zat je op zaterdag om 17.00 uur nog voor de buis voor Die Sportschau. Het gekke is dat ik al die namen nog weet uit de jaren 80. Bayern met Rumenigge,Breitner,Augenthaler. Schalke met Klaus ‘fallruckziehe’ Fischer, Manni Borgsmuller van Dortmund, Hans-Peter Briegel van Kaiserslautern met z’n balllonkuiten, Hansi Müller en de Forster broeders bij Stuttgart, Bruno Pezzey en Klaus Allofs van Werder Bremen.Zuidema schreef:![]()
![]()
En mijn persoonlijke favoriet; Littbarski! Geen idee waarom maar ik vond het altijd een genot om naar die man te kijken.Trab schreef:Hahaha. Das Ungeheuer ja. Toen zat je op zaterdag om 17.00 uur nog voor de buis voor Die Sportschau. Het gekke is dat ik al die namen nog weet uit de jaren 80. Bayern met Rumenigge,Breitner,Augenthaler. Schalke met Klaus ‘fallruckziehe’ Fischer, Manni Borgsmuller van Dortmund, Hans-Peter Briegel van Kaiserslautern met z’n balllonkuiten, Hansi Müller en de Forster broeders bij Stuttgart, Bruno Pezzey en Klaus Allofs van Werder Bremen.Zuidema schreef:![]()
![]()
Ik zou nu echt nauwelijks spelers kunnen noemen uit de Bundesliga maar van toen weet ik nog alles haha
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oh jaaaaa! Pierre Littbarski van FC Koln! Dat was zeker een genot om naar te kijken. Destijds bestond de Bundesliga nog uit lopers en zwoegers. Een pingeldoos als Littbarski viel toen wel opraymon schreef:En mijn persoonlijke favoriet; Littbarski! Geen idee waarom maar ik vond het altijd een genot om naar die man te kijken.Trab schreef:Hahaha. Das Ungeheuer ja. Toen zat je op zaterdag om 17.00 uur nog voor de buis voor Die Sportschau. Het gekke is dat ik al die namen nog weet uit de jaren 80. Bayern met Rumenigge,Breitner,Augenthaler. Schalke met Klaus ‘fallruckziehe’ Fischer, Manni Borgsmuller van Dortmund, Hans-Peter Briegel van Kaiserslautern met z’n balllonkuiten, Hansi Müller en de Forster broeders bij Stuttgart, Bruno Pezzey en Klaus Allofs van Werder Bremen.Zuidema schreef:![]()
![]()
Ik zou nu echt nauwelijks spelers kunnen noemen uit de Bundesliga maar van toen weet ik nog alles haha
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat z’n hele bovenbeen open lag. Ja dat weet ik nog goedLucaS schreef:Lienen!
Niet.met die bijnaam trouwens
Hahaha. Das Ungeheuer ja. Toen zat je op zaterdag om 17.00 uur nog voor de buis voor Die Sportschau. Het gekke is dat ik al die namen nog weet uit de jaren 80. Bayern met Rumenigge,Breitner,Augenthaler. Schalke met Klaus ‘fallruckziehe’ Fischer, Manni Borgsmuller van Dortmund, Hans-Peter Briegel van Kaiserslautern met z’n balllonkuiten, Hansi Müller en de Forster broeders bij Stuttgart, Bruno Pezzey en Klaus Allofs van Werder Bremen.
Ik zou nu echt nauwelijks spelers kunnen noemen uit de Bundesliga maar van toen weet ik nog alles haha Image
Een Heerenveen kan toch geen 5 miljoen aftikken? Hij is nog vaste international dus bij de Mexicanen staat ie er nog goed op.