We worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen.De Dominee schreef: ↑di jul 18, 2023 1:57 pm3-0 bij rust. Branco sterk, strooit met passes. Kudus gemotiveerd en dus goed. Bergwijn ook redelijk. Tahirovic solide.

Jiskefet.
Moderator: mods
We worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen.De Dominee schreef: ↑di jul 18, 2023 1:57 pm3-0 bij rust. Branco sterk, strooit met passes. Kudus gemotiveerd en dus goed. Bergwijn ook redelijk. Tahirovic solide.
Mwoah, wereldkampioen is wellicht wat hoog gegrepen. Die CL dit jaar is wel sowieso voor ons!!GangstaRiB schreef: ↑di jul 18, 2023 2:06 pmWe worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen.De Dominee schreef: ↑di jul 18, 2023 1:57 pm3-0 bij rust. Branco sterk, strooit met passes. Kudus gemotiveerd en dus goed. Bergwijn ook redelijk. Tahirovic solide.
![]()
Jiskefet.
Aantal keren makkelijk balverlies. Tahirovic bevalt me beter, da's een verbindingsspeler die Ajax heeft gemist.
Is hopeloos.
Ik zie Van den Boomen wel een aantal keren een mooie pass geven.
Ik zie lamg niet alles van JA, maar heeft toch best wel wat potentie laten zien al? Nog erg jomg ook.
Die komen niet. En zullen er ook niet geweest zijn.Ajax Rules schreef: ↑di jul 18, 2023 2:30 pmGoeie gast, maar biedingen van 20M of hoger uiteraard accepteren. No-brainer.
Dacht effe dat Bergwijn een oranje tricot aan had getrokken.Ajax Rules schreef: ↑di jul 18, 2023 2:37 pmJezus, wat is die Traore dik geworden (no body shaming).
Wijndal is beschamend, bijna werkweigering. Bassey komt zelfs nog in de problemen terwijl groot deel van de wedstrijd er geen druk op hem gezet wordt. Tahirovic kunnen we wat mee, staat soms nog te diep.
[tweet]https://twitter.com/reonboeringa/status ... 54368?s=20[/tweet]