Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
Er is een verschil tussen onbetrouwbaar nieuws en nepnieuws.
-
Welk nepnieuws?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Deze discussie is dus precies de reden dat we honderd jaar geleden een onderscheid maakten tussen bétrouwbaar en onbetrouwbaar transfernieuws.
Bij onbetrouwbaar tref je dus van alles aan en iedereen die het leuk vindt om daar over mee te lullen is van harte welkom.
Voor de “wat serieuzere type(s) nieuws” is er de bétrouwbare topic.
Bij onbetrouwbaar tref je dus van alles aan en iedereen die het leuk vindt om daar over mee te lullen is van harte welkom.
Voor de “wat serieuzere type(s) nieuws” is er de bétrouwbare topic.
Inmiddels trek ik Mike erg slecht!
Wat een onzin verkoopt die snackbar junkie.
Gaat ie zeggen dat je Tadic moest betrekken en dan komt hij met Noa Lang.
Een blaaskaak die precies op de positie staat van Tadic. Wat een klaploper! Volgt hij Ajax wel? Is die man echt zo dom als dat hij lijkt?
Wat een onzin verkoopt die snackbar junkie.
Gaat ie zeggen dat je Tadic moest betrekken en dan komt hij met Noa Lang.

Een blaaskaak die precies op de positie staat van Tadic. Wat een klaploper! Volgt hij Ajax wel? Is die man echt zo dom als dat hij lijkt?
Mike Verweij betreurt het vertrek van Dušan Tadić bij Ajax. Wel vindt hij het de club aan te rekenen dat het überhaupt zo ver heeft kunnen komen dat de ex-aanvoerder de deur in Amsterdam achter zijn dicht heeft gedaan. 'Bijzonder', luidt zijn eerste reactie in de podcast Kick-off van De Telegraaf.
Verweij vindt het 'een hele grote nederlaag' voor Ajax dat Tadić vertrekt. De journalist weet dat de Serviër niet uit zijn beste seizoen komt, maar was desondanks wel belangrijk. In alle vijf seizoenen als Ajacied eindigde de aanvaller in de dubbele cijfers op het gebied van doelpunten en assists. 'Ze hebben in de persoon van Sven Mislintat een 'data-Duitser' aangesteld en volgens mij heb je geen betere data gehad dan Tadic de afgelopen jaren', vindt Verweij, die spreekt over 'krankzinnige' statistieken. 'En dan laat je zo'n speler gaan.'
Dit alles had voorkomen kunnen worden, meent Verweij, die vertelt over een gesprek tussen Tadić en de clubleiding donderdag. 'De ambities van Tadić, die een absolute winnaar is, komen niet meer overeen met die van Ajax. Er is inzage gegeven in welke spelers ze wilden halen. Toen is Tadić tot de conclusie gekomen dat het weer een moeizaam jaar gaat worden. Hij vond het beter om te gaan vertrekken.'
Wat dat betreft vindt Verweij dat Ajax pro-actiever moet zijn op de transfermarkt en niet moet wachten tot er geld binnenkomt. De kracht van Ajax zit volgens Verweij juist in het aandurven de portemonnee te trekken. Mislintat had van Verweij contact moeten houden met Tadić tijdens zijn vakantie. 'Als je dan twijfel voelt en je weet dat Noa Lang in de markt is én een terugkeer naar de Eredivisie niet uitsluit, dan moet je gewoon Noa Lang kopen. Hij speelt nu in Eindhoven. Als je had geweten dat Tadić weg zou gaan, dan had hij bij Ajax kunnen spelen. Het is allemaal wel leuk om te wachten tot er geld binnen is, maar soms moet je vooruit investeren.'
Verweij: 'Rulli wil niet vertrekken'
Geruchten over een eventueel vertrek van Gerónimo Rulli bij Ajax kloppen volgens Verweij niet. De doelman zou niet goed kunnen aarden in Nederland, maar van een vertrek is geen sprake. 'Bij Ajax weten ze niet beter dan dat hij gewoon blijft. Hij heeft ook helemaal niet aangegeven dat hij weg wil. Dat is een bericht in de Spaanse media, goed voor zeven abonnementen. Ik zag ook de naam van een Turkse keeper voorbij komen. Daar is geen sprake van.'
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Hij bedoelt dat als je bij Tadic twijfel hoort over zijn eigen wens te blijven, dat je dan Lang had moeten kopen.
-
In deze kan ik Yopi gelijk geven inmiddels. Mike Verweij heeft bevestigd dat Mislintat het vliegtuig naar Zagreb heeft genomen voor Sutalo. Hij heeft het gecheckt.
Net zoals bij had gecheckt of Tadic wegging en hij ons gerust kon stellen dat Dusan zou blijven.
Kortom: als Verweij het bevestigt moet het inderdaad wel lariekoek zijn.

-
Prachtig, Verweij heeft het nog niet 'bevestigd' of het wordt alweer ontkracht
Die heeft geen lekkere zomer tot nu toe.

-
Zo zie je maar, we zitten uiteindelijk helemaal niet zo ver uit elkaar.De Dominee schreef: ↑ma jul 17, 2023 5:45 pmPrachtig, Verweij heeft het nog niet 'bevestigd' of het wordt alweer ontkracht![]()

''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Dit wisten wij ook al, toch?wimpey schreef: ↑ma jul 17, 2023 5:33 pmhttps://www.soccernews.nl/news/dinamo-z ... er-sutalo/
Lees en oordeel zelf.
IK GELOOF!!!!!!
-
Dinsdag 18 juli
'Ajax toont interesse voor Japanse spits Goto'
Keisuke Goto, een achttienjarige spits uit Japan, heeft de aandacht getrokken van onder meer Ajax, zo weet Dailymail. De jonge aanvaller wordt op dit moment in zijn thuisland gezien als het grootste tienertalent en speelt voor Jubilo Iwata. Volgens het medium zin ook clubs als Chelsea, West Ham Unitedm Feyenoord en Sevilla geïnteresseerd in Goto.
Keisuke Goto, een achttienjarige spits uit Japan, heeft de aandacht getrokken van onder meer Ajax, zo weet Dailymail. De jonge aanvaller wordt op dit moment in zijn thuisland gezien als het grootste tienertalent en speelt voor Jubilo Iwata. Volgens het medium zin ook clubs als Chelsea, West Ham Unitedm Feyenoord en Sevilla geïnteresseerd in Goto.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Een Japanner. Dan zit het met trainingsarbeid en werklust over het algemeen wel goed. Als 'ie ook nog een beetje kan voetballen zijn dat eigenschappen waarmee Brobbey onder druk gezet zou kunnen worden. Iets waar hij wel behoefte aan heeft lijkt mij.
Nil volentibus arduum
Kan maar zo kloppen. VfB heeft flink wat Japanners gehad. Endo, Sakai, Okazaki, Asano bijv.
En deze spits is lang. Mislintat selecteert op lengte.
En deze spits is lang. Mislintat selecteert op lengte.
-
Ja grappig, ik had diezelfde twee conclusies ook net getrokken Mislintat houdt van lengte. Interessant bv dat Mislintat vorig seizoen Hiroki Ito van dezelfde club haalde. https://www.transfermarkt.us/vfb-stuttg ... land_id/77
Ja, en? Moet Ajax Tadic dan maar de bankrekening geven?Dit alles had voorkomen kunnen worden, meent Verweij, die vertelt over een gesprek tussen Tadić en de clubleiding donderdag. 'De ambities van Tadić, die een absolute winnaar is, komen niet meer overeen met die van Ajax. Er is inzage gegeven in welke spelers ze wilden halen. Toen is Tadić tot de conclusie gekomen dat het weer een moeizaam jaar gaat worden. Hij vond het beter om te gaan vertrekken.'
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Dat hadden we vorig seizoen al gedaan....Duke schreef: ↑di jul 18, 2023 9:18 amJa, en? Moet Ajax Tadic dan maar de bankrekening geven?Dit alles had voorkomen kunnen worden, meent Verweij, die vertelt over een gesprek tussen Tadić en de clubleiding donderdag. 'De ambities van Tadić, die een absolute winnaar is, komen niet meer overeen met die van Ajax. Er is inzage gegeven in welke spelers ze wilden halen. Toen is Tadić tot de conclusie gekomen dat het weer een moeizaam jaar gaat worden. Hij vond het beter om te gaan vertrekken.'

daarmee stapt hij over Bergwijn, Daramy en Godt heen.
Als er één positie is die goed bezet is, is het wel de links buiten
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Precies, ook zonder Tadic zou Lang geen logische keuze zijn geweest. We zitten daar nog altijd met het genoemde rijtje kandidaten.
Deze drie mogen nu in de voorbereiding laten zien wat ze kunnen. Tegen beter weten in hoop ik ondertussen nog steeds op een mogelijkheid om Bergwijn te verkopen. Ik zou er niet van op kijken als Godts gaat winnen maar we moeten natuurlijk voorzichtig zijn om al teveel op hem te rekenen.
Zou Daramy nog iets kunnen inbrengen? Verhalen over een goed tweede deel van het seizoen in Denemarken maar ik ben bang dat het toch allemaal wat te weinig is.
Deze drie mogen nu in de voorbereiding laten zien wat ze kunnen. Tegen beter weten in hoop ik ondertussen nog steeds op een mogelijkheid om Bergwijn te verkopen. Ik zou er niet van op kijken als Godts gaat winnen maar we moeten natuurlijk voorzichtig zijn om al teveel op hem te rekenen.
Zou Daramy nog iets kunnen inbrengen? Verhalen over een goed tweede deel van het seizoen in Denemarken maar ik ben bang dat het toch allemaal wat te weinig is.
Nil volentibus arduum
-
Onbetrouwbaar transfernieuws
Iemand moet het even gezegd hebben: hij is de Goto guy.Andriy Demchenko schreef:Dinsdag 18 juli
Precies, dat was niet zo'n succes.Andriy Demchenko schreef: ↑di jul 18, 2023 11:57 amDat hadden we vorig seizoen al gedaan....Duke schreef: ↑di jul 18, 2023 9:18 amJa, en? Moet Ajax Tadic dan maar de bankrekening geven?Dit alles had voorkomen kunnen worden, meent Verweij, die vertelt over een gesprek tussen Tadić en de clubleiding donderdag. 'De ambities van Tadić, die een absolute winnaar is, komen niet meer overeen met die van Ajax. Er is inzage gegeven in welke spelers ze wilden halen. Toen is Tadić tot de conclusie gekomen dat het weer een moeizaam jaar gaat worden. Hij vond het beter om te gaan vertrekken.'met Mr Malenovic
Met Fenerbahce gaat hij ook geen potten breken. Ik zie de vooruitgang niet zo.
Zal toch wel iets van waarheid in zitten, onderhand?'Bayindir maakt de overstap naar Ajax'
Altay Bayindir maakt op korte termijn de overstap naar Ajax, dat meldt het Turkse TGRT Haber. De 25-jarige doelman van Fenerbahçe zou een gelimiteerde transfersom van zes miljoen euro in zijn contract hebben staan, waarbij de Amsterdammers bereid zijn dit bedrag voor hem op tafel te leggen. Fenerbahçe zal naar verwachting spoedig de komst van Dinamo Zagreb-doelman Dominik Livaković aankondigen. Daarmee wordt een vertrek van Bayindir reëel geacht. Volgens het Turkse medium maakt Ajax de komst van de doelman nog deze week officieel.
Liever die Livakovic, toch?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Heb die gozer 2x zien keepen, maar dat is helemaal geen Ajax keeper. Kan totaal niet voetballen en straalt een hoop onrust uit.
Livakovic? Of toch Bayindir?
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bayandir. Kan sowieso niks met links, maar heeft ook geen gevoel in zijn rechter. Het liefst zal hij iedere bal blind naar voren jassen.