Geweldig die transfer soap
Moderator: mods
Is dat echt Mano, waar heb je dat vandaan?
Er staat geen gate nummer of Zagreb op de foto inderdaad, maar dit is onmiskenbaar Mislintat hoor.
Vind je?De Dominee schreef: ↑zo jul 16, 2023 11:39 amEr staat geen gate nummer of Zagreb op de foto inderdaad, maar dit is onmiskenbaar Mislintat hoor.
Haha inderdaad. Kan ook het vliegveld van Manchester zijn. Mislintat heeft gesprekken met KDB en Ruben Dias
Oh ik dacht dat iedereen de gimmick van die gozer wel door had op twitter. Zien jullie Mislintat al echt aankomen met zo'n rugzak op de burelen van Dinamo. "Ja Hallo Her....Mamic, hier habe ich noch ein uberassung fur sie Stroopwaffeln aus die Niederlande"' [doet rugzak open]. En voor de ongelovige tomassen hier, download de foto en gebruik images om in te zoomen en kijk dan nog eens goed. Dis gewoon een boerenlul die cheap ass handbagage op vakantie gaat.
Dat vind ik. Een blinde kan zien dat dit Mislintat is. Zelfde bouw, haar, kledingstijl, Adidas rugtas.Yopii schreef: ↑zo jul 16, 2023 11:54 amVind je?De Dominee schreef: ↑zo jul 16, 2023 11:39 amEr staat geen gate nummer of Zagreb op de foto inderdaad, maar dit is onmiskenbaar Mislintat hoor.![]()
Hoe weet je dat het een Adidasrugzak is btw? Ik zie het allemaal niet, kun je het een en ander toelichten? zoDe Dominee schreef: ↑zo jul 16, 2023 4:15 pmDat vind ik. Een blinde kan zien dat dit Mislintat is. Zelfde bouw, haar, kledingstijl, Adidas rugtas.Yopii schreef: ↑zo jul 16, 2023 11:54 amVind je?De Dominee schreef: ↑zo jul 16, 2023 11:39 am
Er staat geen gate nummer of Zagreb op de foto inderdaad, maar dit is onmiskenbaar Mislintat hoor.![]()
Onmiskenbaar Mislintat dus. Of het een foto van vandaag is en waar hij heengaat: geen idee.
In Sutalo geloof ik zelf niet. Die gaat niet naar Ajax.
Dat was de lokale dorpsdioot Melvin Plet.
https://www.transfermarkt.de/altay-bayi ... chor_16257