Moderator: mods
Jetten speelt sinds 2015 bij Ajax en kwam over van Sparting Martinus. Via een talentendag werd hij uitgenodigd om bij Ajax te komen voetballen. 'Mijn moeder en opa vertelden het mij. Ik was superblij toen ik het nieuws te horen kreeg, het was echt een lichtpunt', zegt hij op de officiële website van Ajax.
Zijn moeder heeft Jetten als klein kind geadopteerd. De Ajacied komt oorspronkelijk uit Zuid-Afrika, waar zijn moeder destijds werkte.
Van technisch minder word ik niet blij. Ken hem verder helemaal niet, maar we moeten weer spelers gaan halen/opleiden die in ieder geval technisch superieur zijn.
Eens. Ik wil technische spelers zien, die hun opponenten op dat vlak de baas zijn. Zo'n Ahmouni ziet er op YouTube interessant uit.
Klinkt logischer inderdaad. Was mooi geweest als die Geertruida hadden gehaald.
Die Verweij is zo'n zeephoofd. Straks krijgt Mislintat het verwijt dat hij Sutalo 'heeft laten lopen', terwijl die jongen nooit haalbaar is geweest.Of Ajax al contact heeft gezocht met de speler en club, is nog niet bekend.
Inderdaad, hoe moet Mislintat anders de spelersgroep beoordelen?
Hoop dat je dit cynisch bedoelt? Napoli is 3 klasse beter, speelde ons 2x compleet dronken en werd Italiaans kampioenWP_Legend schreef:Wij zijn toch minimaal zelfde niveau?
Die hebben afgelopen zomer wel heel goed ingekocht. Vraag is natuurlijk of ze dat nog een keer kunnen zoals vorig jaar.
Uitgaande transfers graag in het topic van de betreffende speler.Andriy Demchenko schreef: ↑za jul 15, 2023 10:01 pm'Zaakwaarnemer legt naam Wijndal neer bij Internazionale'
Zaakwaarnemer Enzo Raiola heeft de naam van Owen Wijndal neergelegd bij de sportieve clubleiding van Internazionale. Dat meldt de Italiaanse website Calciomercato.it. Wijndal, die vorig jaar ook werd gelinkt aan Juventus en Napoli, zou bij Inter een alternatief kunnen zijn van Federico Dimarco mocht Robin Gosens definitief vertrekken. Wijndal zou in dat geval goedkoper opgehaald kunnen worden dan Carlos Augusto van AC Monza. Laatstgenoemde blijft de favoriet voor het mogelijk opvolgen van Gosens, die mogelijk op weg is naar Union Berlin. ----- helaas onzin maar wat zou het mooi zijn.