We zien 't wel he. De club zal eerst moeten verkopen. Een Diamantauge is mooi, maar de BuLi / Dortmund is makkelijker te verkopen aan diamantjes dan eredivisie / Ajax.
Moderator: mods
Nu hoop ik dat jij gelijk krijgt
Vorig jaar was onze eerste aankoop de 8ste , de 25ste waren er al 5 neuwe namen.
Dat zal hem tegenvallen. Zeker zonder CL is Ajax niet bijster aantrekkelijk.
Geloof ik niks van. Mislintat komt niet uit een ei en weet dondersgoed waar hij aan begonnen is, waar Ajax staat en wat Ajax wil. Het is ook allemaal geen rocket science zou je zeggenYopii schreef:Dat zal hem tegenvallen. Zeker zonder CL is Ajax niet bijster aantrekkelijk.
Misschien heeft Mislintat dat onderschat.
Plus dat er miljoenen ambitieuze voetballers op de wereld zijn. Er zijn een stuk of 400 stervoetballers, waarvan 10 superstervoetballers. Maar daarbuiten valt nog genoeg te scouten en zijn er genoeg spelers geinteresseerd in Ajax (al zal je uiteraard ook regelmatig een speler voor Benfica, Rennes, Roma of Frankfurt zien kiezen).Marillion schreef: ↑za jul 08, 2023 9:03 amIk geloof er ook niets van dat Ajax niet aantrekkelijk zou zijn voor veel spelers. We hebben een mooie historie als het gaat om jonge spelers die zich via Ajax ontwikkelen richting de Europese top. Je speelt om de titel. Je speelt EL. En met een goed seizoen komt Ajax daarna weer terug op CL niveau. Het hangt echt niet allemaal op dat ene seizoen dat je geen CL speelt.
Dat het een plus is ga ik zeker in mee. Maar dat is echt iets anders dan dat Ajax niet bijster aantrekkelijk is zonder.Yopii schreef: ↑zo jul 09, 2023 3:40 pmCL-voetbal is wel degelijk een dikke, dikke plus. Dat is dé etalage van het topvoetbal.
Maar inderdaad zijn er heel veel spelers, en veel talenten ook. Helaas is er ook veel concurrentie.
Het probleem van Mislintat is dat Ajax er meteen moet staan. Anders krijgt hij de strontkar over zich heen.
klopt!
Het is een aanzienlijk nadeel, kunnen we het daarover eens worden?Marillion schreef: ↑zo jul 09, 2023 6:17 pmDat het een plus is ga ik zeker in mee. Maar dat is echt iets anders dan dat Ajax niet bijster aantrekkelijk is zonder.Yopii schreef: ↑zo jul 09, 2023 3:40 pmCL-voetbal is wel degelijk een dikke, dikke plus. Dat is dé etalage van het topvoetbal.
Maar inderdaad zijn er heel veel spelers, en veel talenten ook. Helaas is er ook veel concurrentie.
Het probleem van Mislintat is dat Ajax er meteen moet staan. Anders krijgt hij de strontkar over zich heen.
"IJzer smeden" zijn ze bij Ajax niet erg sterk in he. Je moet als verkopende club weten wanneer je moet verkopen. Voor Onana, Alvarez, Timber had je eerder... De club maakt zichzelf wijs dat je die jongens nodig hebt om Europese top te kunnen zijn.
Dolberg voor 60 miljoen..."IJzer smeden" zijn ze bij Ajax niet erg sterk in he. Je moet als verkopende club weten wanneer je moet verkopen. Voor Onana, Alvarez, Timber had je eerder...