Over Alvarez: het was wel een buitenkans vorig jaar... Chelsea, zestig miljoen...Een gemiste kans, met terugwerkende kracht?

Moderator: mods
Ah, dat had ik niet meer helder. Wát een verlies!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑do jun 29, 2023 1:15 pmRustig an Yopi, even ons gezond verstand gebruiken. Alvarez zou eind augustus 2022 volgens de toen heel goed ingevoerde Telegraaf voor 50 miljoen naar Chelsea hebben gekund. In mei 2023 schrijft diezelfde (maar toen in het geheel niet meer goed ingevoerde) Telegraaf het ineens maar liefst 63,5 miljoen zijn geweest.
Verweij heeft er zodoende ineens 13,5 miljoen bij verzonnen.
Als we Alvarez deze zomer voor 45 miljoen euro zouden kunnen verkopen valt het allemaal dus wel mee.
Of had hij in Londen een nóg kloteriger seizoen beleefd dan Ajax al meemaakte?
In dat geval neem ik aan dat hij met Hato een centrum gaat vormen, en alsnog de opvolger van De Ligt wordt. Hij is qua wendbaarheid natuurlijk wel kwetsbaar, maar we hebben dan wel een stuk meer lengte met Alvarez, Boomen en Tiharovic. En hij is wel een echte leider geworden.
Nee, dat kan hij niet.In dat geval neem ik aan dat hij met Hato een centrum gaat vormen, en alsnog de opvolger van De Ligt wordt.
En nu? Nu VI het bevestigd heeft?
Geeft niks hoor. Apology acceptedYopii schreef: ↑vr jun 30, 2023 4:34 pmhttps://www.vi.nl/nieuws/west-ham-houdt ... n-de-gaten
Je bedoelt dit? Ik vind het nogal vaag.
Achteraf kan zo'n journalist met een mooi verhaal komen: de belangstelling werd toch niet concreet.
Ik hoop natuurlijk dat het meer dan speculatie is.
Ik vraag het me af.
It could open the door, ja. Zou kunnen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑vr jun 30, 2023 6:24 pmDe BBC quote inmiddels: Borussia Dortmund's move for Ajax midfielder Edson Alvarez has stalled and that could open the door for West Ham to try to sign the 25-year-old Mexico international.
Maar misschien vind je de BBC te veel MSM om serieus te nemen?![]()