Hakim Ziyech
Moderator: mods
Re: Hakim Ziyech
Gaat 30mio per jaar verdienen.
tja...
tja...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Jinne
- Site Admin
Klinkt wat schimmig. Al was Kante transfervrij.
Spelers met Afrikaanse/Arabische roots vooral nu die die kant op gaan. Of die er vlakbij geboren zijn..
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
De vrouw van Ronaldo gaat echt niet in een boerka lopen.
Het grootste probleem is het klimaat, het is in het zomerhalfjaar werkelijk snikheet.

Het grootste probleem is het klimaat, het is in het zomerhalfjaar werkelijk snikheet.
Ziyech niet door de keuring gekomen
Rotte knieën van het zitten op de bank

Rotte knieën van het zitten op de bank

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Zou hij nu in de koopjeshoek terecht komen? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zonde, toch?
Zijn sportieve honger is blijkbaar helemaal weg.
Zijn sportieve honger is blijkbaar helemaal weg.
Ze zullen toch niet iets van slecht karma hebben gevonden in die knie naar aanleiding van zijn recente Russische uitstapje?
De vraag is hoe serieus dit is. Is het echt een (risico op) een blessure of hadden ze om een of andere reden ineens andere plannen? Hij speelde al een tijd niet of nauwelijks dus het zal geen slijtage zijn.
Zonde hoe het gelopen is na zijn Ajax tijd. We hebben toen van hem genoten maar nu lijkt 'ie vooral op zoek naar geld. Is zijn goed recht maar ik zie goede voetballers als liefhebber toch graag gewoon op een veld staan bij een mooie club.
Overigens lees ik dat ze hem vandaag verder gaan keuren en dat er nog geen definitief besluit is genomen.

De vraag is hoe serieus dit is. Is het echt een (risico op) een blessure of hadden ze om een of andere reden ineens andere plannen? Hij speelde al een tijd niet of nauwelijks dus het zal geen slijtage zijn.
Zonde hoe het gelopen is na zijn Ajax tijd. We hebben toen van hem genoten maar nu lijkt 'ie vooral op zoek naar geld. Is zijn goed recht maar ik zie goede voetballers als liefhebber toch graag gewoon op een veld staan bij een mooie club.
Overigens lees ik dat ze hem vandaag verder gaan keuren en dat er nog geen definitief besluit is genomen.
Nil volentibus arduum
-
Is volgens mij in de Arena? Kwam op de Jumbotron met pet op...?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Mij zou het echt niet verbazen als Ziyech op het laatste moment nog opduikt bij Ajax.
Als het al gebeurd dan is het op huurbasis voor één seizoen omdat hij geen alternatief heeft. Maar dan zal er echt iets moeten gebeuren met Kudus, Klaassen en Berghuis.
Die eerdere keuze voor de zandbak zegt mij veel. Ja, ik weet dat het echt om heel erg veel geld gaat. En geld afslaan dat jou niet is aangeboden is natuurlijk makkelijk. Maar na deze periode bij Chelsea zou ik verwachten dat je toch vooral nog een mooi voetbal avontuur wil. Dus in een aansprekende competitie bij een mooie club.
Die eerdere keuze voor de zandbak zegt mij veel. Ja, ik weet dat het echt om heel erg veel geld gaat. En geld afslaan dat jou niet is aangeboden is natuurlijk makkelijk. Maar na deze periode bij Chelsea zou ik verwachten dat je toch vooral nog een mooi voetbal avontuur wil. Dus in een aansprekende competitie bij een mooie club.
Nil volentibus arduum
Het gaat om enorme bedragen. Daarbij worden spelers denk ik ook gepusht vanuit de club, want die sjeiks betalen leuke vergoedingssommen.
Zou PSV Ziyech ook kunnen gebruiken (en betalen)? @Generaal?
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Denk het wel, want er zal vast zo'n suikeroompje klaarstaan om het salaris van Ziyech op te hoesten.
Mij ook niet.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat kon wel eens kloppen. Geld is ongetwijfeld goed en je speelt toch bij een mooie club, ieder seizoen een aantal mooie stadsderby’s en wonen in Istanbul lijkt ook bepaald geen straf.
Nil volentibus arduum
Romano deelt het. Dus zou wel kloppen.
Ik vind het prima. Als een speler voor geld kiest (SA) dan moet je deze speler eigenlijk niet meer bij Ajax willen.
Dan zit hij in een andere modus dan dat wij bij ajax willen zien.
Hij blijft een geweldige herinnering zo en dat wordt niet vertroebeld door een slechte revival.
Ik vind het prima. Als een speler voor geld kiest (SA) dan moet je deze speler eigenlijk niet meer bij Ajax willen.
Dan zit hij in een andere modus dan dat wij bij ajax willen zien.
Hij blijft een geweldige herinnering zo en dat wordt niet vertroebeld door een slechte revival.
Mooie oplossing.
Ik heb sterk de indruk dat die jongen geniet van zijn geld. Hij zal daar weer een hoop verdienen.
Ik heb sterk de indruk dat die jongen geniet van zijn geld. Hij zal daar weer een hoop verdienen.
De hoop dat Berghuis naar Gala zou gaan (die plaatjes van Babel) is hiermee wel vervlogen.