gaat hij nu toch maar doen
Moderator: mods
Harry van Raaij schreef:Simons is economisch eigendom van PSV.![]()
Altijd dit soort ronkende tekstjes he. Nooit "Nederlandse media (ook het ED) zijn eerder met 12 miljoen gekomen voor Xavi Simons".voor de PSV-revelatie van vorig seizoen.
VPSangaré gaat PSV zeker verlaten: biedingen komen nog niet in de buurt'
Ibrahim Sangaré gaat deze zomer 'op zeker' vertrekken bij PSV. Dat is de voorspelling van zijn zaakwaarnemer tegenover het Eindhovens Dagblad. Er is echter nog geen club die wil voldoen aan de vraagprijs van 37 miljoen euro.
Er zijn volgens Jean Musampa, de agent van Sangaré, wel genoeg clubs in de markt voor zijn speler. "Als het nog niet lukt om voor 3 juli een transfer af te ronden, begint Ibrahim uiteraard gewoon aan het seizoen in Eindhoven. Maar daarvoor of daarna kan er uiteraard van alles gebeuren en hoe snel dat gaat, is nu niet te voorspellen." Onder andere Paris Saint-Germain en Newcastle United zouden in een eerder stadium al hebben geïnformeerd.
Sangaré heeft een verkoopsom van 37 miljoen euro in zijn contract staan en daar wil PSV zich graag aan blijven houden. Er zouden dus al wel een aantal biedingen zijn binnengekomen, maar die voldoen nog niet aan die prijs. Voor PSV is de verkoop van Sangaré in ieder geval geen prioriteit. Zij willen eerst Xavi Simons definitief contracteren en Joey Veerman niet laten vertrekken.
Ook ik heb gezien dat nu een bedrag van 6 miljoen euro aan Xavi Simons wordt gekoppeld, bedankt voor alle reacties. Nederlandse media (ook het ED) zijn eerder met 12 miljoen gekomen voor de PSV-revelatie van vorig seizoen.
Ik ga het proberen op te helderen, geef me even de tijd.
https://twitter.com/RikElfrink/status/1 ... pH0bw&s=19
Je moet die clubwatchers niet bekijken als journalisten maar als entertainment. Dan is het ineens leuk.
Zoals ik het heb begrepen kunnen ze hem niet zomaar terughalen. Alleen als Simons en PSG dat beiden willen, gaat hij terug naar PSG (en dan voor dat gelimiteerde bedrag).
Juist daarom is PSG zo aantrekkelijk voor hem: hoog salaris en meedelen in doorverkoop. Dat kan PSV niet allebei bieden.Ajax Rules schreef: ↑do jun 22, 2023 9:59 amZoals ik het heb begrepen kunnen ze hem niet zomaar terughalen. Alleen als Simons en PSG dat beiden willen, gaat hij terug naar PSG (en dan voor dat gelimiteerde bedrag).
Naar PSV
Maar ook daar zijn ze niet gek natuurlijk. Hem een half jaar in de selectie opnemen om hem vervolgens in de winter of zomer te verkopen is gewoon een simpele deal voor hun. Ook zij moeten iets meer aan de financiën denken. Ietsje maar.raymon schreef: ↑do jun 22, 2023 10:23 amNaar PSV![]()
Bij PSV zien ze vooral $ door SImons later voor veel geld te verkopen mocht zijn ontwikkeling doorzetten (ik vind het een naar en zeikerig mannetje, maar voetballen kan ie wel). PSG zal daar iets minder oog voor hebben denk ik, die hebben aan geld geen gebrek.