Arda Güler is wel een leuke speler. Hij doet er inderdaad goed aan om zijn carrière rustig op te bouwen.
Moderator: mods
Ik lees ook dat ze op huizenjacht zijn.Mano schreef: ↑do jun 15, 2023 9:05 amSprak een turkse collega, die geeft aan dat het breeduit beschreven wordt in Turkse media.
Familie wordt geholpen met huizenjacht amsterdam, druk met vergunningen etc etc.
maar ja, Mike roeptoetert ook van alles en 99% is niet waar, denk dat dat in Turkije niet anders is.
Dat hangt er vanaf of ie ook daadwerkelijk gehaald wordt straks.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑do jun 15, 2023 11:08 amWil je hem eigenlijk wel, of niet Yopii?
Geen idee, ik zie alleen YT, daarbij krijg ik de indruk dat die jongen leuk kan voetballen. Maar leuk voetballen zegt niet alles, er zijn veel vragen:Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑do jun 15, 2023 11:08 amWil je hem eigenlijk wel, of niet Yopii?
Ajax cancel the transfer of Arda Güler. It was learned that the Dutch giant left the table due to Arda's father's attitude in the transfer process and his constant demands. Liverpool, which has been following Arda for a long time, took a step back for similar reasons. (
@SafacanK)
Hij speelt (op dit moment) veel vaker als Ziyech, als linksbenige, hangende rechtsbuiten.
Ik zal niet vragen of je de Turkse competitie op de voet volgt.Ajax Rules schreef: ↑do jun 15, 2023 12:17 pmHij speelt (op dit moment) veel vaker als Ziyech, als linksbenige, hangende rechtsbuiten.
Wat voor 99,999999% van alle spelers geldt. De vraag is waarom uitgerekend rond deze speler een hype bestaat en rondom al die andere spelers niet.
Zijn ze over alle spelers zo enthousiast of is er vooral een hype rond deze specifieke speler?
Laten we vaststellen dat hij NU al het niveau lijkt te hebben voor Ajax. Hij speelt al heel regelmatig voor een club die ongeveer het niveau heeft van Ajax en heeft ook al zijn debuut gemaakt voor Turkije. Voor iemand die net 18 is.
Aanvankelijk leek Ajax ook redelijk op pole te liggen en er op tijd bij te zijn. Helaas hebben ze de deal toen niet rond weten te maken. Inmiddels zijn er inderdaad zoveel berichten over andere clubs dat ik het niet meer zie rondkomen.
Leek, ja. Heeft Ajax geïnformeerd, was de belangstelling serieus?Aanvankelijk leek Ajax ook redelijk op pole te liggen en er op tijd bij te zijn.