Alvarez keert terug. Taylor is geschorst. Kudus nog onzeker.
We hebben dit seizoen driemaal verloren van PSV. Dat is echt wel genoeg geweest. Bovendien is een prijs pakken in de Kuip altijd leuk. Kom op Ajax.

Moderator: mods
Volgens mij wel. Stel zulke jongens maar op. Jong en gretig. Daar komen we verder mee dan met die zogenaamde vedettes.
Vos is volgens mij een prima 6 en zal het inderdaad niet slechter doen dan Grillitsch. Denk niet dat ie 90 minuten vol kan maken maar laten we hopen dat we niet zo lang nodig hebben om die lampies over de knie te krijgen.
Echt he. Vier jaar geleden droogden we WillemII af in de finale, waarbij de ene aanval nog mooier was dan de andere. Het kan verkeren.
Sjonge jonge. Kan toch niet! We spelen een finale!!Zuidema schreef:Rustig op AT vandaag. Als ik goed tel, zes berichtjes inclusief de mijne. Is dat een dagrecord? Kennelijk ben ik niet de enige die momenteel erg weinig zin in Ajax heeft.
Hhhhm. Dat betekent dat die lamlul van een Bergwijn er weer instaat. Arme Hato hoeft weer weinig steun te verwachten van onze linksvoor. En dat terwijl de rechterkant van PSV het gevaarlijkst is qua voorzetten.Peter schreef:Echt he. Vier jaar geleden droogden we WillemII af in de finale, waarbij de ene aanval nog mooier was dan de andere. Het kan verkeren.
Ik lees dat Tadic op 10 mag spelen. Heitinga krijgt het ook in de bol.
Waar lees je dat? De tweede helft tegen PSV speelde Tadic ook achter de spitsen. Het geeft de mogelijkheid om Brobbey op te stellen en dan hebben we wat meer diepgang. Alleen te hopen dat hij deze keer wel de kansen afmaakt.Peter schreef:Echt he. Vier jaar geleden droogden we WillemII af in de finale, waarbij de ene aanval nog mooier was dan de andere. Het kan verkeren.
Ben het eens met Luuk. Toch wel leuk als we dat cupje ook pakken. Hebben we ze echt alle vijf. Wie kan dat nog meer zeggen?
Ik zou er niet trots op zijn als we ze alle vijf hebben hoor. Als we in die competitie spelen is het wekelijks afzien. Nee… is echt geen optie. Alleen al daarom moeten we vanavond winnen.Zuidema schreef: ↑zo apr 30, 2023 9:56 amBen het eens met Luuk. Toch wel leuk als we dat cupje ook pakken. Hebben we ze echt alle vijf. Wie kan dat nog meer zeggen?
En voor de rest past de Conference League prima in het louteringsproces dat Ajax kennelijk moet ondergaan na dit regelrechte rampseizoen. De gifbeker moet tot de laatste druppel leeg, heb ik begrepen. Des te meer zullen we dit seizoen dan als anti-voorbeeld ''nooit, nooit meer vergeten''. Jammer alleen dat Ajax altijd zo hardleers is.
Mijn sarcasme en ironie ontgaat je, Lionel. Mijn fout, had er ook even een paar lachende Ajax-duiveltjes bij moeten zetten voor de duidelijkheid.
Ach. In het verleden wonnen we de Europacup 2 tegen Loc Leipzig. Dat toernooi was nog zwakker dan de Conference League. En toch was de blijdschap niet minder.Zuidema schreef:Mijn sarcasme en ironie ontgaat je, Lionel. Mijn fout, had er ook even een paar lachende Ajax-duiveltjes bij moeten zetten voor de duidelijkheid.
Inderdaad, die gasten hebben het echt nooit goed.Ajaciedjuh schreef: ↑zo apr 30, 2023 9:39 amPeter schreef:Echt he. Vier jaar geleden droogden we WillemII af in de finale, waarbij de ene aanval nog mooier was dan de andere. Het kan verkeren.
Edit: ik zie het al, het AD. Dan zal het wel niet kloppen ;)
Zag hem niet voorbijkomen op beelden van de trainingen de afgelopen dagen op social media. Denk het dus niet, helaas.
Hahaha gelukkig maar. Vergeet het mij. Weinig reden tot lachen laatste maanden.