Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Nee, ze hebben het toen voor een veredelde habbekrats weggegeven voor een lange periode.
Lees dat er nu weer een contract voor 10 jaar wordt overwogen. Eindeloze tijd. Zou voor max 4 jaar gaan of zo. De markt blijft zich ontwikkelen.Sinds medio 2013 is Fox Sports Eredivisie voor ruim een miljard euro 12 jaar lang eigenaar van de rechten (tot 2025) (bron: wikipedia)
PL: 5,5 miljard 2022-2025ESPN biedt 1,7 miljard voor tv-rechten eredivisie en eerste divisie: werelddeal voor clubs’
ESPN is hard op weg om het contract voor de live televisierechten van de eredivisie en eerste divisie te verlengen. Het bedrijf zou daar voor de duur van tien jaar liefst 1,7 miljard euro voor over hebben. Dat zei sportmarketeer Chris Woerts donderdagavond in Vandaag Inside.
ESPN beschikt al over de rechten voor de twee belangrijkste Nederlandse competities. In 2025 loopt het huidige contract af. Daarna kunnen de clubs in ere- en eerste divisie zich rijk rekenen, belooft Woerts. ESPN zou voor de duur van tien jaar 167 miljoen euro per jaar willen betalen voor de rechten. Ten opzichte van de huidige verbintenis is dat een stijging van meer dan zeventig procent, rekende de marketeer voor. ,,Dit is echt een werelddeal voor de clubs.”
De clubs uit de twee competities krijgen niet allemaal evenveel, er is een verdeelsleutel voor de televisiegelden. Wie het hoogst eindigt, krijgt het meeste geld. De clubs krijgen bovendien de zogeheten buitenlandrechten en sponsorrechten terug. (bron: AD)
ESPN meldt dat hij nu een clubrecord gele kaarten in 1 seizoen Eredivisie heeft. Dat spreekt niet in zijn voordeel.Historicus schreef: ↑zo apr 16, 2023 7:34 pmAlvarez trapt die jongen van FC Emmen vol op zijn achillespees en vindt het nog gek dat hij alweer zijn 10e (!!!) gele kaart heeft dit Eredivisieseizoen. Is dus geschorst tegen PSV.
Dat lijkt me verstandig, hij flirt met rood. Wat bezielt hem om op die plek er zo dom in te gaan? Taylor net ook. Onnodig.Historicus schreef: ↑zo apr 16, 2023 7:45 pmAlvarez maar beter wisselen in de rust. Staan voor, hij heeft geel en is uit zijn doen.
Ja dit is echt kut. Niet alleen qua kopkracht maar ook qua duelkracht en balveroveringen kan je hem niet missen. Wordt niks volgende weekmattie schreef:Volgende week alle ballen hoog bij Ajax.. de Jong en Till hebben een makkie dan..
Ah joh.... FC Volendam kreeg ook legio kansen tegen PSV vandaag.Trab schreef: ↑zo apr 16, 2023 7:50 pmJa dit is echt kut. Niet alleen qua kopkracht maar ook qua duelkracht en balveroveringen kan je hem niet missen. Wordt niks volgende weekmattie schreef:Volgende week alle ballen hoog bij Ajax.. de Jong en Till hebben een makkie dan..
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verdedigend wel. Aanvallend opbouwend ook, maar heeft geen overlap ik zijn spel.Historicus schreef:Moet zeggen dat Hato mij wel bevalt hoor als (deze wedstrijd).