Sebastien Haller komt afscheid nemen voor de wedstrijd.

Moderator: mods
Ik zou Alvarez inderdaad laten banken vandaag. Doe ik anders nooit, spelers ‘sparen’ tegen kleinere tegenstanders, maar Alvarez hebben keihard nodig tegen de lampies straks.
Ik denk dat al dat gegoochel met aanvangstijdstippen de eredivisie wel veel toeschouwers kost. Tegenwoordig kunnen ze op elk tijdstip spelen. En mensen hebben ook vaak hun eigen sport of andere hobby's. Als je weet dat je club altijd op zondagmiddag of zaterdagavond speelt, kun je daar rekening mee houden. Maar nu valt het helemaal niet meer te plannen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo apr 16, 2023 3:07 pmJa, uiteraard. Alleen vind ik het gewoon beroerd dat vanwege commercie je dan voor fakking Emmen op zondagavond naar Zuid-Oost kan afreizen. Zondagmiddag lekker 14.30 thuis spelen gebeurt nog maar sporadisch. Je bent na de lunch thuis weg, en voor het avondeten weer terug. Zondagmiddag gaat iedereen op zich in een gezin zijn eigen gang. Maar nu kan vader De Wolf weer uitleggen dat er vroeg gegeten moet worden, de laatste keren moest er laat gegeten worden (aftrappen van 16.45 uur) en met Pasen ben ik niet geweest omdat het aanvangstijdstip werd veranderd. En dan moet je maar weer afwachten wat je voorgeschoteld krijgt vanavond (in de JCA).
Een Ajaxsupporter is niet te benijden! (Ja, eerste wereldprobleem I know).
Eems. Je zit toch een beetje de hele zondag tegen deze wedstrijd aan te hikken, we hebben voor mijn gevoel nog geen 3 thuiswedstrijden om 14.30 uur gehad dit seizoen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo apr 16, 2023 3:07 pmJa, uiteraard. Alleen vind ik het gewoon beroerd dat vanwege commercie je dan voor fakking Emmen op zondagavond naar Zuid-Oost kan afreizen. Zondagmiddag lekker 14.30 thuis spelen gebeurt nog maar sporadisch. Je bent na de lunch thuis weg, en voor het avondeten weer terug. Zondagmiddag gaat iedereen op zich in een gezin zijn eigen gang. Maar nu kan vader De Wolf weer uitleggen dat er vroeg gegeten moet worden, de laatste keren moest er laat gegeten worden (aftrappen van 16.45 uur) en met Pasen ben ik niet geweest omdat het aanvangstijdstip werd veranderd. En dan moet je maar weer afwachten wat je voorgeschoteld krijgt vanavond (in de JCA).
Een Ajaxsupporter is niet te benijden! (Ja, eerste wereldprobleem I know).
Dat zal deels ook het gevolg zijn van Europees voetbal doordeweeks. Maar drie duels maar om half 3 op zondag, dat vind ik wel erg jammer. Hoe zouden de jongere generaties hierover denken?