Wordt dit in de geest van Pasen een prachtige wederopstanding (na de teleurstellende pot tegen Go Ahead) of betekent nieuw puntver;les de kruisiging van Johnny Heitinga, wie het weet mag het zeggen.

Moderator: mods
Dat buffertje mag daarom nog wel wat voller. Elk doelpunt wordt vanaf nu serieus belangrijk. Toch nog.Andriy Demchenko schreef: ↑za apr 08, 2023 9:08 pm... en qua doelsaldo slechts twee minder staat dan Ajax.
Nobel!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo apr 09, 2023 10:13 amDe boodschap dat het aanvangstijdstip was verlaat van 14.30 naar 16.45 uur viel niet goed in huize De Wolf, want had echt beloofd op tijd te zijn voor een familiediner. Beloftes moet je nakomen, dus ben er niet bij vanmiddag…
Ik bedoelde je afwezigheid. Maar kennelijk geen probleem voor de drie punten.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo apr 09, 2023 10:35 amBen er eigenlijk bijna altijd, dus ik geloof biet dat mijn aanwezigheid verband houdt met puntverlies…
Idem. Vreemde tijd voor een potje op 1e Paasdag.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo apr 09, 2023 10:13 amDe boodschap dat het aanvangstijdstip was verlaat van 14.30 naar 16.45 uur viel niet goed in huize De Wolf, want had echt beloofd op tijd te zijn voor een familiediner. Beloftes moet je nakomen, dus ben er niet bij vanmiddag…
Zuidema schreef: ↑zo apr 09, 2023 10:23 amNobel!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo apr 09, 2023 10:13 amDe boodschap dat het aanvangstijdstip was verlaat van 14.30 naar 16.45 uur viel niet goed in huize De Wolf, want had echt beloofd op tijd te zijn voor een familiediner. Beloftes moet je nakomen, dus ben er niet bij vanmiddag…![]()
Wat zijn eigenlijk de statistieken van Ajax, als jij er niet bij bent? Steeds weer puntverlies?
Tegen dat Ajax aftrapt is het Velodrome toch al in zicht? Een combi is nog altijd mogelijk. :-)Marillion schreef: ↑zo apr 09, 2023 2:06 pmAT laat het massaal afweten. Ik kies voor Parijs-Roubaix. Had ik ook zonder verplaatsing van het tijdstip gedaan. Decompressie na de gewonnen halve finale beker en deze koers is niet te missen.
Maar dit gaan we toch zeker wel zonder al te veel problemen tot een goed einde brengen? Fortuna speelt nergens voor en lijkt andere zorgen te hebben.
Eerst ff wielrennen kijken.. Ajax zal wel winnen maar je moet denk ik geen hoogstaand voetbal verwachten..