Echt die voetbalclubs...

Moderator: mods
Vlak daarvoor mist Arsenal nog de 2-3. Rare wedstrijd. Xhaka die het vuurtje in de eerste helft nog even aanwakkert waarna Arsenal de grip op de wedstrijd volkomen kwijtraakte. Domme aktie.Lionel schreef:2-2 geworden. En nog een MEGA kans voor Konate op de 3-2.
26 april City-Arsenal...
Verliezen nu thuis van nummer laatst.
Die vliegt er ook nog wel uit. Alles verloren volgens mij. Het is dat Chelsea nog een buffer heeft op de degradatie plekken
Maar dat wordt toch een ramp in de PL? In la Liga en lique 1 ligt ie constant op de grond….. of hij wordt op het veld afgezaagd of door de toeschouwers en media. Of beide.
Die hebben een paar jonge spelers.... hoe kan het dat zo een speler niet naar Ajax komt? Die gast die gisteren scoorde.. wauw!
Ehhh PL salaris, spelen leuk voetbal, iedere week tegen een topclub en Brighton en omgeving is prettig wonen. Daarom misschien?Lionel schreef:Die hebben een paar jonge spelers.... hoe kan het dat zo een speler niet naar Ajax komt? Die gast die gisteren scoorde.. wauw!
Ik snap al die punten maar Ajax moet had echt na Neres, Antony, Martinez, Nico veel meer uit de Zuid-Amerikaanse markt moeten en kunnen halen. Brighton speelt pas sinds een half jaar leuk voetbal overigens.raymon schreef: ↑do mei 25, 2023 7:57 amEhhh PL salaris, spelen leuk voetbal, iedere week tegen een topclub en Brighton en omgeving is prettig wonen. Daarom misschien?Lionel schreef:Die hebben een paar jonge spelers.... hoe kan het dat zo een speler niet naar Ajax komt? Die gast die gisteren scoorde.. wauw!
Liberty schreef: ↑do mei 25, 2023 8:08 amJa, het lijkt me dat het salaris bij Brighton al een stuk hoger zal liggen in vergelijking met Ajax. Tel daarbij op alle topduels die je speelt, de exposure voor de rest van je carrière en het is eigenlijk heel erg logisch.
Dat spelers als Tadic en Blind 5 jaar geleden kozen voor Ajax is veel meer uitzonderlijk.