De Graafschap - AFC Ajax 2 maart 2023 21.00, KNVB Beker
Moderator: mods
Re: De Graafschap - AFC Ajax 2 maart 2023 21.00, KNVB Beker
Pffff wat een slechte 2e helft
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Haha. Ja hij speelt niet best.Peter schreef:Ja joh? Ik erger me dood. Schiet alles tegen zijn tegenstander aan. Voorzetten en schoten zijn van pupillen niveau.
-
Eens. Slechtste aan Ajax kant.
Whitey on the moon.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wat zijn dit nou voor rare wissels joh.
Gun die jonge gasten wat minuten.
-
Bassey geeft me nog geen moment het geruststellende dee van een lekker slot op de deur. Dan blijft er met zijn beperkte voetbalkwaliteiten weinig over.
Ja iemand als Regeer had wel minuten kunnen krijgen. Onze selectie is kwalitatief wel heel smal hoor.Peter schreef:Wat zijn dit nou voor rare wissels joh.
O echt. Krijg zelf de indruk dat het wat zelfverzekerder is. Loopt veel dicht. Wint veel duelsWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Bassey geeft me nog geen moment het geruststellende dee van een lekker slot op de deur. Dan blijft er met zijn beperkte voetbalkwaliteiten weinig over.
We loten natuurlijk nu Feyenoord.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Dat denk ik ook. KNVB wil geen Feijenoord Ajax in de finale. En Feijenoord krijgt natuurlijk weer een thuiswedstrijd 

Wat is dat trouwens voor een raar gedoe om niet meer na de laatste wedstrijd van de ronde te loten? Ze zullen toch niet echt denken dat een andere dag loten extra kijkers trekt?
I think I lost my fucking headache
Ja, dat is tegenwoordig op de gekste momenten. Bij voorkeur ook laat op de avond. Komt er ineens een loting uit de lucht vallen. 

Nil volentibus arduum
Zaterdag na de laatste Eredivisie wedstrijd van die avond
IK GELOOF!!!!!!
Hoe kan die scherpen nou voor oranje opgeroepen zijn? Ongelooflijk. Maakt net weer een blunder tegen AZ 

Nu al zo'n 4 of 5 seizoenen doen ze die lotingen inderdaad op zaterdagavond in het programma De Eretribune.
Misschien dat het iets meer kijkers trekt dan op een donderdagavond waar na een eventuele verlenging bij de laatste bekerwedstrijd het wel heel laat kan gaan worden met een loting om half 1 's nachts.
Maar het lijkt er vooral op dat ze dat programma De Eretribune waar ze de zaterdag wedstrijden voorbeschouwen en nabeschouwen gewoon iets meer kijkers willen bezorgen met een cliffhanger als een loting.
Het is een programma waar ze nogal overdreven veel mensen uitnodigen. Vaak van die uitgerangeerde BN'ers als Hugo Borst. Glenn Helder zit er wekelijks achter het drumstel, soms krijgt hij ook 1 of 2 vragen over de wedstrijden en er wordt een heel leger analisten opgetrommeld. Soms zitten ze met wel zes mensen over een wedstrijd te praten, a little bit too much.
Ja hoor Feyenoord Ajax wat een toeval hoor
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
Dit is gewoon zwaar doorgestoken kaart. Simpel.
Haha. Jan Joost van Gangelen vroeg vlak voordat ze die balletjes gingen trekken nog "een finale Feyenoord-Ajax: kan dat?. Als de finale per ongeluk Feyenoord-Ajax gaat worden, kan dat dan ook met Ajax publiek erbij?"
onder toezicht van een notaris: althans, in dit geval waren het een speler van Spakenburg en een of andere kale gozer van de KNVB maar dat maakt niet uit toch? 
Tuurlijk niet ze organiseren altijd een compleet eerlijke trekking