De Graafschap - AFC Ajax 2 maart 2023 21.00, KNVB Beker
Moderator: mods
Re: De Graafschap - AFC Ajax 2 maart 2023 21.00, KNVB Beker
Zou mooi zijn als een paar goals hem over een dood punt kan helpen
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Graafschap is ook niet meer van enig niveau hè. Lijken wel amateurs.
-
Grillitsch lijkt wel een prima basistechniek te hebben.
Nou iddPeter schreef:Graafschap is ook niet meer van enig niveau hè. Lijken wel amateurs.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Voorlopig is dit wel een goede keuze van Heitinga. Wisselspelers die wat perspectief krijgen en als dan Bergwijn ook bijvoorbeeld aangeslingerd wordt door zo'n wedstrijd is dat alleen maar winst. Ook goed voor de basisspelers: hé, kijk er hijgen gretige spelers in jullie nek.
Zie vooralsnog vooral plussen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Nou, er hijgen er weinig in de nek hoor bij de basisspelerszeux schreef:Voorlopig is dit wel een goede keuze van Heitinga. Wisselspelers die wat perspectief krijgen en als dan Bergwijn ook bijvoorbeeld aangeslingerd wordt door zo'n wedstrijd is dat alleen maar winst. Ook goed voor de basisspelers: hé, kijk er hijgen gretige spelers in jullie nek.
Beetje kleurloos. Loopt weinig om aan de bal te komen en wordt ook veel overgeslagenWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Grillitsch lijkt wel een prima basistechniek te hebben.
- peter
Ben overigens helemaal niet zo onder de indruk van Grillitsch vanavond.
Ik lees niet anders dan gemekker over het spelniveau van de starters. Is wat nu speelt zoveel slechter?Trab schreef: ↑do mar 02, 2023 9:42 pmNou, er hijgen er weinig in de nek hoor bij de basisspelerszeux schreef:Voorlopig is dit wel een goede keuze van Heitinga. Wisselspelers die wat perspectief krijgen en als dan Bergwijn ook bijvoorbeeld aangeslingerd wordt door zo'n wedstrijd is dat alleen maar winst. Ook goed voor de basisspelers: hé, kijk er hijgen gretige spelers in jullie nek.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- peter
Trab, ook nu zie je toch veel meer diepgang bij Timber? Heel anders dan onder Schreuder.
-
Niet? Ik vind hem juist wel lekker spelen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Dit is een oefenpotje jongens.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Ja klopt. Hij gaat heel veel mee naar voren. Fijn om te zien. Ik hoop dat hij het vaker gaat doen.Peter schreef:Trab, ook nu zie je toch veel meer diepgang bij Timber? Heel anders dan onder Schreuder.
- peter
Wel grappig dat Regeer niet naar Emmen wilde gaan om te strijden voor zijn plek.
Nee ik ook niet. Speelt niet slecht maar laat ook niet zien waarom hij zou moeten spelen ipv Alvarez.Peter schreef:Ben overigens helemaal niet zo onder de indruk van Grillitsch vanavond.
Maar dit is ook niet echt een potje om iemand te beoordelen. Bovendien zie ik hem voor het eerst 45 minuten spelen
De Graafschap - AFC Ajax 2 maart 2023 21.00, KNVB Beker
Hato speelt alles op safe. Ik zie het toptalent er niet aan af. Maar goed, hij is pas 16. Grillitsch kleurloos. Wordt veel overgeslagen en eist ook weinig ballen op. Conceicao is aan het rollebollen met Buttner. Jorge kreeg 1 bal verkeerd op z’n schoen. Voor de rest zoals we hem kennen. Brobbey in het begin onzichtbaar. Later kwam hij wat los met 1 hele goede loopactie op het eind die een goal opleverde maar afgekeurd werd wegens buitenspel.zeux schreef:Ik lees niet anders dan gemekker over het spelniveau van de starters. Is wat nu speelt zoveel slechter?Trab schreef: ↑do mar 02, 2023 9:42 pmNou, er hijgen er weinig in de nek hoor bij de basisspelerszeux schreef:Voorlopig is dit wel een goede keuze van Heitinga. Wisselspelers die wat perspectief krijgen en als dan Bergwijn ook bijvoorbeeld aangeslingerd wordt door zo'n wedstrijd is dat alleen maar winst. Ook goed voor de basisspelers: hé, kijk er hijgen gretige spelers in jullie nek.
- peter
Hato lijkt me ook helemaal geen back. Positioneel is het ook niet bijster goed.
Eens vwb zowel Hato als Grillitsch. Vooral Hato mag iets meer uitstralen dat ie het wilt. Vind hem zowel met als zonder bal wat slap.Trab schreef: ↑do mar 02, 2023 9:53 pmHato speelt alles op safe. Ik zie het toptalent er niet aan af. Maar goed, hij is pas 16. Grillitsch kleurloos. Wordt veel overgeslagen en eist ook weinig ballen op. Conceicao is aan het rollebollen met Buttner. Jorge kreeg 1 bal verkeerd op z’n schoen. Voor de rest zoals we hem kennen. Brobbey in het begin onzichtbaar. Later kwam hij wat los met 1 hele goede loopactie op het eind die een goal opleverde maar afgekeurd werd wegens buitenspel.
Sanchez is een parodie. Geef Regeer maar die minuten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Nee precies. Waarschijnlijk komt hij centraal beter tot z’n recht.Peter schreef:Hato lijkt me ook helemaal geen back. Positioneel is het ook niet bijster goed.
Overigens had Hato wel een goede verticale naar Brobbey bij de 0-1. Dat wel.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ben blij dat Pasveer niet meer op goal staat
- peter
Wat vinden jullie nou van CCC? Younes light vind ik het. Weinig overzicht en eigenlijk ook zo weinig effectief. Leuke actie bij tijd en wijle maar dat is het dan ook wel.
Ja klopt. Goede loopactie ook van Brobbey. Die was ik vergetenMr. Ajax schreef:Overigens had Hato wel een goede verticale naar Brobbey bij de 0-1. Dat wel.
Ik vind hem wel beter dan Younes. Vooral omdat hij een stuk sneller is. Acties zijn ook goed, alleen wat je zegt. Weinig overzicht en 0 rendement. Ook geen bijzonder schot volgens mij.Peter schreef:Wat vinden jullie nou van CCC? Younes light vind ik het. Weinig overzicht en eigenlijk ook zo weinig effectief. Leuke actie bij tijd en wijle maar dat is het dan ook wel.
- peter
Ja joh? Ik erger me dood. Schiet alles tegen zijn tegenstander aan. Voorzetten en schoten zijn van pupillen niveau.