Dit soort wedstrijden mis je Blind
AFC Ajax - RKC Waalwijk zo 12-02 16:45
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - RKC Waalwijk zo 12-02 16:45
I think I lost my fucking headache
Gooaaaallll!!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
YES!!!!!
Laat die 9min blessure maar zitten
Laat die 9min blessure maar zitten
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Mooi.
Frommel. Maar alles telt.
Nu oprollen dat irritant negatief spelende rkc.
Frommel. Maar alles telt.
Nu oprollen dat irritant negatief spelende rkc.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Kukuuuuu!!!
- Ajaciedjuh
Lekkerrrrrr 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Yes!!!
Die was wel effe nodig. Even een buffer opbouwen.
En dan nu inderdaad maar 3 minuten bijtellen om rkc te jennen.
Die was wel effe nodig. Even een buffer opbouwen.
En dan nu inderdaad maar 3 minuten bijtellen om rkc te jennen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Beetje ruimte omdat RKC denkt: laten we eens gaan voetballen en dan sloop je ze gelijk
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Lekker!! Kut rkc. Ga maar lekker tijdrekken kut keeper
- Ajaciedjuh
Bassey valt goed in.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Schijts mag terug naar amateur voetbal. Man van glas valt weer uit.
- Ajaciedjuh
Ajax gaat telkens beter spelen met Kudus op het middenveld.
Alvarez erbij scheelt veel duel kracht.
Alvarez erbij scheelt veel duel kracht.
5 minuten is een lachertje, maar good for them.
5min 
Daar waren wij toch pislink over geworden.
Die extra tijd is zo’n onzin. Natte vinger werk

Daar waren wij toch pislink over geworden.
Die extra tijd is zo’n onzin. Natte vinger werk
AS weg en 4 wedstrijden achter elkaar gewonnen : 

Laatst gewijzigd door Toppie op zo feb 12, 2023 6:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Kan het vastgesteld worden , Ajax 2e helft lekker laten staan ?
Weer op zoek naar een Interim coach..
Aparte opstelling met Berghuis op rechts, Brobbey en Tadic centraal, Kudus erachter en een open linkerkant. Maar het werkte wel. In ieder geval in aanvallend opzicht. In de omschakeling nog wel een enkel moeilijk momentje, maar goed.mattie schreef:Kan het vastgesteld worden , Ajax 2e helft lekker laten staan ?
Maar Tadic is natuurlijk geen spits-spits, die liep de helft van de tijd links of rechts. Dus dit is eigenlijk een opstelling met een valse spits, die dubbelt als buitenspeler. En zo speelt Tadic ook het liefst. Is graag betrokken bij aanvallen. Alleen is het de vraag of hij zo echt rendeert, want als aanspeelpunt in de kop van de zestien is hij toch het meest gevaarlijk. Helaas was zijn voortzetting niet zo best vandaag.Trab schreef: ↑zo feb 12, 2023 6:44 pmAparte opstelling met Berghuis op rechts, Brobbey en Tadic centraal, Kudus erachter en een open linkerkant. Maar het werkte wel. In ieder geval in aanvallend opzicht. In de omschakeling nog wel een enkel moeilijk momentje, maar goed.mattie schreef:Kan het vastgesteld worden , Ajax 2e helft lekker laten staan ?
Ja ben ik met je eens. Mooi dat Heitinga het weet om te zetten met een paar wissels en een andere veldbezetting. Ik denk wel dat het experiment met Taylor op 6 nu in de ijskast kan. Bassey viel goed in en Alvarez heb je nodig op het middenveldzeux schreef:Maar Tadic is natuurlijk geen spits-spits, die liep de helft van de tijd links of rechts. Dus dit is eigenlijk een opstelling met een valse spits, die dubbelt als buitenspeler. En zo speelt Tadic ook het liefst. Is graag betrokken bij aanvallen. Alleen is het de vraag of hij zo echt rendeert. In de kop van de zestien is hij toch het meest gevaarlijk als aanspeelpunt. Alleen was zijn voortzetting niet zo best vandaag.Trab schreef: ↑zo feb 12, 2023 6:44 pmAparte opstelling met Berghuis op rechts, Brobbey en Tadic centraal, Kudus erachter en een open linkerkant. Maar het werkte wel. In ieder geval in aanvallend opzicht. In de omschakeling nog wel een enkel moeilijk momentje, maar goed.mattie schreef:Kan het vastgesteld worden , Ajax 2e helft lekker laten staan ?
Viel vandaag wel mee. Vertrouwen en het scheelt al 75 procent
Man van de wedstrijd is toch Berghuis, bij 3 goals betrokken
Man van de wedstrijd is toch Berghuis, bij 3 goals betrokken
-
Er mag wel een cursusje ‘restverdediging’ worden gegeven. Zelfs na de 3-1 sneed RKC als een warm mes door de boter. En dan praten we over RKC…
Whitey on the moon.
Ja dat gaat helemaal mis tegen Berlijn als je dat gat niet dichtGangstaRiB schreef:Er mag wel een cursusje ‘restverdediging’ worden gegeven. Zelfs na de 3-1 sneed RKC als een warm mes door de boter. En dan praten we over RKC…
Als hij de tijd heeft krijgt ie hem nog wel naar de juiste kleur. Hoe dan ook, als je zoals vandaag tegen een counterploeg speelt dan kan je hem met z’n snelheid er wel goed bij hebbenLionel schreef:Bassey is aan de bal wel een ramp.