Moderator: mods
Omdat hij René vd Gijp en de journalisten van het AD de aller domste mensen van de week noemde?
Zowel Sanchez (werd niet gedekt) als CCC staan gewoon stil en niet aanspeelbaar. Daarnaast was de bal gewoon houdbaar.columbus schreef: ↑ma jan 23, 2023 9:30 amMwoah, ja hij gaf die klote bal. Maar er ging wel. Meer mis. Sanchez moet meer aan de buitenkant staan en Taylor doet vervolgens ook helemaal niets om te herstellen. Paxoau mocht de bal nog 3x goed leggen. Als hij direct door dekt op de bal vraag ik me af of het een goal was geworden
Van der Gijp zei niets raars. En bleek achteraf ook gelijk te hebben gehad. Hij was de slechtste op het veld. En had dus beter bij vrouw en kinderen ontspannen op de bank kunnen zitten, de druk was duidelijk te hoog voor hem.
Houdbaar weet ik niet. De bal had aardig wat snelheid en draaide wat af. Het ging er mij meer om dat er heel makkelijk geschoten kon worden.Lionel schreef:Zowel Sanchez (werd niet gedekt) als CCC staan gewoon stil en niet aanspeelbaar. Daarnaast was de bal gewoon houdbaar.columbus schreef: ↑ma jan 23, 2023 9:30 amMwoah, ja hij gaf die klote bal. Maar er ging wel. Meer mis. Sanchez moet meer aan de buitenkant staan en Taylor doet vervolgens ook helemaal niets om te herstellen. Paxoau mocht de bal nog 3x goed leggen. Als hij direct door dekt op de bal vraag ik me af of het een goal was geworden
Vd Gijp zei wel wat raars. Iemand moet maar thuisblijven omdat hij zijn eigen carrière uitstippelt en naar Ajax is gegaan. Dat is allemaal bijna 2 jaar geleden, en hoe treurig is het dat dat zo vreselijk uitgemeten moeten worden. Het is precies zoals hij zei, wat fluiten, wat roepen, teleurstelling is allemaal prima. Maar de grote media moet na denken bij wat ze roepen en schrijven. Er zijn genoeg idioten die het allemaal net iets te serieus nemen allemaal.Alexander schreef:Van der Gijp zei niets raars. En bleek achteraf ook gelijk te hebben gehad. Hij was de slechtste op het veld. En had dus beter bij vrouw en kinderen ontspannen op de bank kunnen zitten, de druk was duidelijk te hoog voor hem.
Exact. En ook de mensen die ik ken en er heen gingen waren er zo niet mee bezig. Gewoon leuk, spannend, een Feijenoord Ajax kijken met een normale rivaliteit. Zo zit mijn vrienden kring er in. Het interesseert ze geen hol dat Berghuis al weer 2 jaar bij Ajax zit. Ze zouden het zelf ook doen. Op dat moment was het sportief en financieel een stap vooruit.Nihad schreef:De media hebben het enorm opgeblazen. Zoals gewoonlijk. Voorafgaand aan de wedstrijd kreeg je bijna het idee over we het hier te maken hadden met de Russische invasie van de Oekraine ipv een voetbalwedstrijd. Als we de media moesten geloven zouden er gisteren 50.000 bloeddorstige mensen op de tribunes zitten met als doel om Berghuis elk moment neer te schieten ofzo. Wat een bullshit.
Joh het is onderdeel van de grotere mythe van het "Legioen". Bloedfanatieke supporters die alles over hebben voor hun club en soms over de scheef gaan, want dat hoort er nu eenmaal bij.columbus schreef: ↑ma jan 23, 2023 11:36 amExact. En ook de mensen die ik ken en er heen gingen waren er zo niet mee bezig. Gewoon leuk, spannend, een Feijenoord Ajax kijken met een normale rivaliteit. Zo zit mijn vrienden kring er in. Het interesseert ze geen hol dat Berghuis al weer 2 jaar bij Ajax zit. Ze zouden het zelf ook doen. Op dat moment was het sportief en financieel een stap vooruit.Nihad schreef:De media hebben het enorm opgeblazen. Zoals gewoonlijk. Voorafgaand aan de wedstrijd kreeg je bijna het idee over we het hier te maken hadden met de Russische invasie van de Oekraine ipv een voetbalwedstrijd. Als we de media moesten geloven zouden er gisteren 50.000 bloeddorstige mensen op de tribunes zitten met als doel om Berghuis elk moment neer te schieten ofzo. Wat een bullshit.