Ik vond het wel een beetje een showduik.raymon schreef: ↑zo jan 22, 2023 3:12 pmFout Berghuis natuurlijk, maar ook iedereen die verstoppertje speelt. Niemand kan een bal kwijt. Rulli kan hier weinig aan doen hoor, gewoon goed ingeschoten.Ajaciedjuh schreef: ↑zo jan 22, 2023 3:10 pmMwah… fout zat bij Berghuis.GangstaRiB schreef:Keepertje zat mis.
Feijenoord- AFC Ajax zo 22-1 14:30
Moderator: mods
Re: Feijenoord- AFC Ajax zo 22-1 14:30
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Hato erin om achterin voetbal erin te krijgen. Ipv Bassey.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Los van buitenspel… CCC 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
En blijkbaar geen trainer die het hem uitlegt.
Er zit 0 patronen in die elftal. Dat is de taak van de trainer, maar iedereen doet maar wat.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Haha die Sanchez…
En Feyenoord ziet de zwakte gewoon, die zetten vol druk en Sanchez geeft em zowat weg.
En Feyenoord ziet de zwakte gewoon, die zetten vol druk en Sanchez geeft em zowat weg.

Whitey on the moon.
Zullen we gewoon Taylor wisselen. Wat een liabilityAjaciedjuh schreef:Hato erin om achterin voetbal erin te krijgen. Ipv Bassey.
Inderdaad. Bloody fuck.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Kudus wederom buiten spel.
Sanchez kan NIKS
Gras lijkt wel wat hoog
Ajax is ruk omdat er geen automatismes wordt getraind
Sanchez kan NIKS
Gras lijkt wel wat hoog
Ajax is ruk omdat er geen automatismes wordt getraind
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Berghuis gezien vandaag? Kan de spanning niet aan..
- Ajaciedjuh
Feyenoord is niet beter dan Ajax. Grootste probeer achterin is dat we geen opbouw hebben.
Als er gwen voordeel is moet he alsnog fluiten schijts
I think I lost my fucking headache
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Wissel Tadic en Klaassen maar
Weer op zoek naar een Interim coach..
Welke scout heeft Sanchez aanbevolen. Die van Magallan zeker?
F. is ook gewoon een subtopper.

F. is ook gewoon een subtopper.
Daley opstellen. O neeAjaciedjuh schreef: ↑zo jan 22, 2023 3:20 pmFeyenoord is niet beter dan Ajax. Grootste probeer achterin is dat we geen opbouw hebben.
I think I lost my fucking headache
Gelul. Hij krijgt gewoon geen bal omdat iedereen als een kip zonder kop rond rentWP_Legend schreef:Berghuis gezien vandaag? Kan de spanning niet aan..
Schreuder snapt het gewoon niet...
Wissel Sanchez en Bassey voor twee backs die een bal naar de juiste kleur kunnen spelen en je wint gewoon.
IK GELOOF!!!!!!
Hij ook.
Daarbij ging hij ook in de fout bij het tegendoelpunt.
Berghuis is geen speler die je erdoor sleept als het slecht gaat.
De voorsprong van F. is volledig verdiend, helaas. Maar we leven nog, dat is het enige lichtpuntje.
Laatst gewijzigd door Yopii op zo jan 22, 2023 3:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Er zijn geen loop lijnen .
Niemand weet waar hij moet staan of komen als iemand de bal heeft. Het is ren je rot zonder plan.
Einde AS !!!!
Lijkt me duidelijk
Niemand weet waar hij moet staan of komen als iemand de bal heeft. Het is ren je rot zonder plan.
Einde AS !!!!
Lijkt me duidelijk
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Wat zou Alfred nu in de rust zeggen tegen de spelers ? .. "Wat denken jullie wat we moeten doen ." . 

Laatst gewijzigd door 999 op zo jan 22, 2023 3:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Het is weer dat oude om-het-middenveld-heen voetbal waar ploegen snel in verzanden als de trainer ze geen enkele houvast geeft. Wat een niveau zeg. Het valt me mee dat we nog in de wedstrijd zitten.
Wissel de backs en CCC en Lucca,in de spits
O zeker. Deelt absoluut mee in de malaise. Maar dat komt niet de, door de media gemaakte druk en ‘heksenketel’. Dat valt allemaal wel weer reuze zoals gewoonlijk. Van de 1,5 paardenkop die fluit raak je niet in de war.Yopii schreef:Hij ook.
Daarbij ging hij ook in de fout bij het tegendoelpunt.
Berghuis is geen speler die je erdoor sleept als het slecht gaat.
De voorsprong van F. is volledig verdiend, helaas. Maar we leven nog, dat is het enige lichtpuntje.
Ajax is gewoon in de hele breedte heel erg slecht. Van Tadic tot de keeper. Allemaal waardeloos. Erger me het meest aan Taylor
-
Afgelopen jaren had je Frenkie en Gravenberch die altijd de bal wilden hebben en vervolgens het middenveld overstaken. Maar die hebben we niet meer. Nu wil niemand de bal.
Whitey on the moon.