elke keer springt mijn hartje over van geluk. Is er een opvolger.

om vervolgens enorm teleurgesteld te worden dat er geen opvolger is.

Moderator: mods
Ja, dat zou wel mooi zijn. Maar dan is het ook exit met een aanvallende opstelling. Hij zweert inmiddels bij 5 man achterin.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo jan 15, 2023 1:52 pmHaal Louis gewoon voor paar maanden naar Amsterdam, kun je in de tussentijd op zoek naar een trainer voor komend seizoen.
Prima LvG samen met Reiziger en Heitinga.. hoe ze gaan voetballen maakt me geen ruk uit , zolang Ajax maar CL voetbal haaltzeux schreef: ↑zo jan 15, 2023 3:11 pmJa, dat zou wel mooi zijn. Maar dan is het ook exit met een aanvallende opstelling. Hij zweert inmiddels bij 5 man achterin.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo jan 15, 2023 1:52 pmHaal Louis gewoon voor paar maanden naar Amsterdam, kun je in de tussentijd op zoek naar een trainer voor komend seizoen.
Al verliezen we volg week. Met een echte trainer halen we die 8 punten echt wel in in 17 wedstrijdenPeter schreef: ↑zo jan 15, 2023 1:55 pmHij vond het een asociale vraag bij ESPN, maar zegt ook weer geen nee. Ik denk persoonlijk dat ze Heitie doorschuiven. Zeker als blijkt dat we na volgende week het kampioenschap kunnen vergeten. Terug naar de basis, jeugd, hand op de knip (want we gaan me een verlies lijden).
Kamikaze voetbal is in ieder geval nog leuker dan dit.
Het zou wel leuk zijn als hij zijn carrière echt bij Ajax kan afsluiten. En dat niet dat gezeik rond de 'revolutie' zijn laatste akte was.Marillion schreef: ↑zo jan 15, 2023 7:35 pmEen aanvallende opstelling is pas aanvallend als je ook daadwerkelijk aanvallend kunt voetballen.
Het interesseert me op het moment even helemaal niets hoe het systeem heet dat we spelen. Kies een manier van spelen die past bij de eigenschappen van de selectie in de huidige staat. Van Gaal mag een aparte vogel zijn maar ik zou hem met alle liefde persoonlijk ophalen vanuit Portugal. Je krijgt de hele voorstelling er weer bij maar het is een van de weinige realistische kansen om dit seizoen nog iets klaar te spelen.
Heitinga is de nieuwe De Boer: jongen van de club, aardige vent, maar totaal behoudend en van dik hout zaagt men planken.
Mag van mij best, maar deze man is zo onorigineel dat je meteen terugverlangt naar Van Roosmalen.