FC Den Bosch - AFC Ajax Bekerduel 11 januari 21.00
Moderator: mods
-
FC Den Bosch - AFC Ajax Bekerduel 11 januari 21.00
De Bosschenaren verloren met 1-4 tegen Utrecht, de kans is dus klein dat Ajax in de boot gaat tegen ze. Mocht dat wel zo zijn dan zou het voor Ajax een evenaring zijn van Ajax onder Blind 2006 qua wedstrijden zonder overwinning.
Er heerst een griep golf en blessures; Brobbey, Berghuis, Bergwijn, Taylor, Timber, Kudus. Wel kan Ajax rekenen op Rulli.
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Rulli; Sánchez, Rensch, Bassey, Wijndal; Álvarez, Fitz-Jim, Klaassen; Conceição, Lucca, Tadić.
Er heerst een griep golf en blessures; Brobbey, Berghuis, Bergwijn, Taylor, Timber, Kudus. Wel kan Ajax rekenen op Rulli.
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Rulli; Sánchez, Rensch, Bassey, Wijndal; Álvarez, Fitz-Jim, Klaassen; Conceição, Lucca, Tadić.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: FC Den Bosch - AFC Ajax Bekerduel 11 januari 21.00
Kan ff iemand mij helpen.. stond dacht ik in de VI of AD over Berghuis.. was ook ziek zoals Taylor maar had voor afgelopen zo niet getraind...maar is nu nog steeds ziek of speelt bij ook Berghuis meer...
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Berghuis heeft de griep wat zwaarder te pakken.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Beide ziek geweest. Taylor was iets eerder weer beter. Geen ideale voorbereiding maar kon dus afgelopen weekend wel weer spelen. Berghuis had nog niet kunnen trainen voor dit weekend. Weet niet hoe fit hij nu is. Misschien even een half uurtje meedoen?
Ik ga er vanuit dat die info van ziek zijn bij deze heren echt wel klopt.
Ik ga er vanuit dat die info van ziek zijn bij deze heren echt wel klopt.
Nil volentibus arduum
Mooie gelegenheid om wat jonkies mee te laten doen.
Ja, op z'n minst serieuze speeltijd.
Den Bosch uit was ooit de debuutwedstrijd van Rafael van der Vaart. Met Hans Westerhof als interim trainer.
Den Bosch uit was ooit de debuutwedstrijd van Rafael van der Vaart. Met Hans Westerhof als interim trainer.
Nil volentibus arduum
-
Memories ja, was meteen een van de betere van het veld. Wel een baggerwedstrijd.
Tis G.v.d. Den Bosch niet het 2e van RM of zo ..
Blij met de punten ...
Timber ook ziek
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Of zijn ze allemaal ziek van schreuder? 

Klopt. Het contrast met de rest van het elftal en de situatie op dat moment was groot. Dit soort momenten, dat je eigenlijk gelijk weet dat je naar een grote speler zit te kijken, zijn toch wel de krenten in de pap voor een supporter. Zelfs als je daar dan gewoon 1-1 speelt.Andriy Demchenko schreef: ↑wo jan 11, 2023 1:34 pmMemories ja, was meteen een van de betere van het veld. Wel een baggerwedstrijd.
Nil volentibus arduum
Zullen we vast onze Schreuder Bingokaarten erbij pakken? Ik denk iets als:
- De weersomstandigheden werkten niet in ons voordeel
- Den Bosch stond gewoon heel compact, dan is het lastig om daar doorheen te voetballen
- We hebben kansen gehad, maar je moet ze wel afmaken
- Ik heb ook wel goede dingen gezien
- Ik zal niet klagen over de afwezige spelers, maar het helpt natuurlijk niet mee
- Natuurlijk houden we vertrouwen; we werken iedere dag keihard
Zoiets?
- Den Bosch stond gewoon heel compact, dan is het lastig om daar doorheen te voetballen
- Ik zal niet klagen over de afwezige spelers, maar het helpt natuurlijk niet mee
Zoiets?
ferry schreef:Zullen we vast onze Schreuder Bingokaarten erbij pakken? Ik denk iets als:
Zoiets?

-
- ik geloof nogal altijd in de titelferry schreef: ↑wo jan 11, 2023 1:46 pmZullen we vast onze Schreuder Bingokaarten erbij pakken? Ik denk iets als:
Zoiets?
- de concurrentie verliest ook punten
- de jongens trainen goed
- in het bekertoernooi moet je niemand onderschatten
- het allerbelangrijkste is dat we door zijn
- we kijken met vol vertrouwen naar de volgende wedstrijd
- de vorm van de dag is ook bepalend
- als de scheidsrechter daar fluit had je de wedstrijd op slot kunnen gooien
- we vergaten op beslissende momenten onszelf te belonen

Ik ga niet veel veranderen !!
Ik zie niet in waarom dingen anders moeten..
Ik zie niet in waarom dingen anders moeten..
Blij met de punten ...
Oe, deze ja...
brrr krijg nu al rillingen van die open deur
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Sja. Eerder dacht ik: tis G.v.d. Vitesse, Emmen, NEC…999 schreef:Tis G.v.d. Den Bosch niet het 2e van RM of zo ..
-
Deze ploeg is helaas zo slecht dat ze met 1-4 van hekkensluiter Jong Utrecht verloor. Had liever een blamage gezien en Schreuder eruit maar DB is zo slecht dat met een clubje AT'ers we nog wel een gelijkspelletje pakken [voorwaarde At Cruijff in de spits en Wouter laatste man]Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo jan 11, 2023 4:36 pmSja. Eerder dacht ik: tis G.v.d. Vitesse, Emmen, NEC…999 schreef:Tis G.v.d. Den Bosch niet het 2e van RM of zo ..
SCHREUDER ROT OP
zo das eruit
zo das eruit
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo jan 11, 2023 4:36 pmSja. Eerder dacht ik: tis G.v.d. Vitesse, Emmen, NEC…999 schreef:Tis G.v.d. Den Bosch niet het 2e van RM of zo ..

Blij met de punten ...
Ergens diep van binnen is er in slechte Ajax periodes toch altijd de hoop dat het ineens allemaal wel lukt. Daar is weinig rationeels aan en meestal gebeurd het ook niet. Toch is het leuk om eens iets anders te posten dan kritiek op Schreuder.
Soms is een bekerwedstrijd een keerpunt in een seizoen. Vaak gedwongen door blessures, schorsingen of een druk programma komt er een ander elftal het veld op en ineens blijken de puzzelstukjes te passen. Denk bijvoorbeeld nog even terug aan de confrontatie met AZ toen Alvarez en Martinez de controle overnamen in de machinekamer van het elftal.
Laat ik het zo zeggen. Met de confrontaties tegen FC Twente en Feyenoord op de agenda zou dit wel een goed moment zijn om te houden met dat gepruts en weer gewoon als Ajax te gaan spelen. Als iemand dat even kan doorgeven, graag!
Soms is een bekerwedstrijd een keerpunt in een seizoen. Vaak gedwongen door blessures, schorsingen of een druk programma komt er een ander elftal het veld op en ineens blijken de puzzelstukjes te passen. Denk bijvoorbeeld nog even terug aan de confrontatie met AZ toen Alvarez en Martinez de controle overnamen in de machinekamer van het elftal.
Laat ik het zo zeggen. Met de confrontaties tegen FC Twente en Feyenoord op de agenda zou dit wel een goed moment zijn om te houden met dat gepruts en weer gewoon als Ajax te gaan spelen. Als iemand dat even kan doorgeven, graag!
Nil volentibus arduum
Onder Peter Bosz leidde ook een bekerwedstrijd tot de ommekeer. Thuis tegen Willem II met Schone voor het eerst op 6.Marillion schreef:Ergens diep van binnen is er in slechte Ajax periodes toch altijd de hoop dat het ineens allemaal wel lukt. Daar is weinig rationeels aan en meestal gebeurd het ook niet. Toch is het leuk om eens iets anders te posten dan kritiek op Schreuder.
Ik heb maandag zowaar zo'n snel mannetje afgestopt. Dacht me al voorbij te zijn en toen kwam ik toch nog met een voetje ertussen: hoekschop. Lukte Timber niet bij Manhoef.Andriy Demchenko schreef: ↑wo jan 11, 2023 5:54 pmDeze ploeg is helaas zo slecht dat ze met 1-4 van hekkensluiter Jong Utrecht verloor. Had liever een blamage gezien en Schreuder eruit maar DB is zo slecht dat met een clubje AT'ers we nog wel een gelijkspelletje pakken [voorwaarde At Cruijff in de spits en Wouter laatste man]Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo jan 11, 2023 4:36 pmSja. Eerder dacht ik: tis G.v.d. Vitesse, Emmen, NEC…999 schreef:Tis G.v.d. Den Bosch niet het 2e van RM of zo ..