Lisandro Magallan
Moderator: mods
-
Re: Lisandro Magallan
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
-
Contract per direct ontbonden. Bron: Ajax.nl .
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Benieuwd of ze nu Aertssen, Milanovic of Hato doorschuiven. Kaplan is natuurlijk langdurig geblesseerd en Blind reeds vertrokken.
De spoeling is dun achter Timber en Bassey ineens.
De spoeling is dun achter Timber en Bassey ineens.
- Jinne
- Site Admin
AS mode: kopen, kopen, kopen. Zal wel claimen dat we nu 3 verdedigers kwijt zijn.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Her en der lees ik al dat Ajax nog een centrale verdediger zoekt inderdaad. Nu zal Timber komende zomer ook nog wel vertrekken en is dat niet heel vreemd, maar het zal me benieuwen wat/wie het wordt. Ervaren, huur of talent?
Een goede verdediger kopen lijkt me het meest logisch. De roep om die jonge jongens is niet heel reeel, hebben allemaal nul minuten in Ajax 1. Laat ze lekker een paar seizoenen in het tweede fouten maken en leren. En als het talent wel sneller boven komt drijven worden ze echt wel opgesteld.De Dominee schreef: ↑do jan 05, 2023 3:55 pmHer en der lees ik al dat Ajax nog een centrale verdediger zoekt inderdaad. Nu zal Timber komende zomer ook nog wel vertrekken en is dat niet heel vreemd, maar het zal me benieuwen wat/wie het wordt. Ervaren, huur of talent?