Ajax - PSV; zondag 6 november 16:45, Eredivisie
Moderator: mods
Re: Ajax - PSV; zondag 6 november 16:45, Eredivisie
Ik weet dat veel supporters deze opstelling willen (of zoiets) maar het is echt niet verstandig om zonder middenveld te spelen.
- Ajaciedjuh
Yep, daar lever je bij in. Maar dat komt de actie van Kudus wel voor terug op het middenveld. Er is achterin voor meer zekerheid gekozen en voorin (Kudus op 10) wat extra toegevoegd.Trab schreef: ↑zo nov 06, 2022 3:38 pmLeuk dat ze beiden een keer spelen. Ben heel benieuwd. Rensch op linksback kan ik nog wel inkomen. Hou alleen mijn hart vast voor Sánchez. Qua opbouw komt er wel heel veel op het conto van Berghuis nu Blind niet meedoet. Hopelijk worden we niet overlopen op het middenveldAjaciedjuh schreef:Het gaat dus gebeuren ….. Kudus en Brobbey. Kudus op 10, want Tadic en Bergwijn spelen ook. Berghuis op 8, Taylor op de bank.
Rensch ipv Blind.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het is vaak wel zo, dat wie het middenveld in de hand heeft, ook de controle over de wedstrijd heeft. Hopelijk zien we de ‘oude’ Alvarez die de gaten dicht en overal bovenop zit en Berghuis zijn vorm van de afgelopen weken doortrekt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Daley Blind zal er wel goed de tering in hebben.
Ja en ? Hopelijk voor Schreuder gaat dit dan ook lukken zo ..
Blij met de punten ...
Inderdaad. Alvarez gaat het druk krijgen.Jöhnk schreef:Ik weet dat veel supporters deze opstelling willen (of zoiets) maar het is echt niet verstandig om zonder middenveld te spelen.
Blind er nu buiten de ploeg laten voor Rensch vind ik wel echt een statement. Schreuder speelt nu echt met vuur.
Je speelt nu ook met minstens 3 gasten die niet 100% fit zijn en/of geen ritme hebben en die waarschijnlijk geen 90 minuten kunnen vol maken. Weet ook niet of dat erg slim is.
Je speelt nu ook met minstens 3 gasten die niet 100% fit zijn en/of geen ritme hebben en die waarschijnlijk geen 90 minuten kunnen vol maken. Weet ook niet of dat erg slim is.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ach ja. Je kan hem in ieder geval geen lef ontkennen. Dit in tegenstelling tot van Nistelrooij met z’n 2 controleurs en Madueke op de bank.columbus schreef:Inderdaad. Alvarez gaat het druk krijgen.Jöhnk schreef:Ik weet dat veel supporters deze opstelling willen (of zoiets) maar het is echt niet verstandig om zonder middenveld te spelen.
Wordt Blind een keer gepasseerd is het nog niet goed 

Weet niet of dit het uitgelezen moment is om dat te doen. Rensch is een rechtsback die matig presteert dit seizoen en net terugkomt van een blessure, die ook nog eens heel anders speelt dan Blind. Moet je tegen psv opeens gaan experimenteren?
Tja, dat weet je na afloop :)
Blij met de punten ...
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Blind wordt voldoende gepasseerd, vandaar dat bij nu ook gepasseerd is.columbus schreef:Wordt Blind een keer gepasseerd is het nog niet goed
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Ajaciedjuh
Het is wel duidelijk dat we kansloos zijn volgens de experts van ESPN. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
raymon schreef:Blind wordt voldoende gepasseerd, vandaar dat bij nu ook gepasseerd is.columbus schreef:Wordt Blind een keer gepasseerd is het nog niet goed

raymon schreef:Blind wordt voldoende gepasseerd, vandaar dat bij nu ook gepasseerd is.columbus schreef:Wordt Blind een keer gepasseerd is het nog niet goed

Ik zie net de wisselspelers - geen CV (Magallan telt niet) en behalve Blind ook geen backs.
Ik zou direct tekenen voor een gelijkspel, maar een 0-3 is helaas waarschijnlijker.
Perez noemde het een moedig middenveld. Is neem ik aan een politiek correcte formulering
I think I lost my fucking headache
Ajax - PSV; zondag 6 november 16:45, Eredivisie
Hop, gewoon 3-1!
Ben erg benieuwd hoe het gaat uitpakken. Een aantal wisselingen die door veel supporters gewenst is
Ben erg benieuwd hoe het gaat uitpakken. Een aantal wisselingen die door veel supporters gewenst is
Maduke vs Blind is toch logisch Blind out maar Rensch is ook niet beter we hadden Nico moeten houden
De zoveelste chaos opstelling, benieuwd naar de tactiek ..
Blij met de punten ...
Het is vooral saau
I think I lost my fucking headache
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Kudus oogt wel scherp..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Tactiek is dus je zelf in slaap spelen ..
Blij met de punten ...