Is de chemie met Klopp echt weg?
Edit: alweer omgedraaid, 3 - 2 ondertussen

Moderator: mods
Een team managen 1 van de 2 beste in de competitie is, is inderdaad een stuk makkelijker dan een team dat voor de laatste 5 posities voetbalt.Jinne schreef:Gerrard al weer ontslagen bij Villa. Succes bij Rangers lijkt toch wat anders dan succes in de PL. Lampard doet het na zijn ontsnapping met Everton vorig seizoen ook niet heel veel beter dit seizoen.
Arteta heeft een vrij duidelijke voetbalvisie en daarnaast hebben ze ook geïnvesteerd in verdedigers die best aardig zijn. Die Japanse rechtsback vind ik echt goed en ook Gabriel is een topper. Partey en Xhaka daarvoor zorgen ook voor stabiliteit en voorin hebben ze spelers die naast de nodige creativiteit ook keihard werken. Leuk team.
Arteta werd vorig jaar nog uitgekotst, is een geluk dat hij er nog zit hoor. Heeft met meer geluk dan wijsheid een aantal spelers gehaald die het team beter laten spelen maar kwa coach vind ik 'm waardeloos.Lionel schreef: ↑vr okt 21, 2022 8:46 amArteta heeft een vrij duidelijke voetbalvisie en daarnaast hebben ze ook geïnvesteerd in verdedigers die best aardig zijn. Die Japanse rechtsback vind ik echt goed en ook Gabriel is een topper. Partey en Xhaka daarvoor zorgen ook voor stabiliteit en voorin hebben ze spelers die naast de nodige creativiteit ook keihard werken. Leuk team.
Al scheelt het natuurlijk dat ze EL spelen.
2x is hij zijn (?) speler op snelheid kwijt. Verder een opbouwpass gevaarlijk in de voeten van de tegenstander gespeeld, was volgens mij een unforced error. En er was nog zo eentje, die de schoonheidsprijs niet verdient.
Ik zou niet weten waarom peecies, maar krachtverhoudingen in competities verschuiven. Situatie Bayern is uitzonderlijk. Zelfs aan de serie van Juve is een eind gekomen. PSG een jaartje terug 2e achtr fucking Lille.