Idd sneu. Lekker gevaarlijk zo’n afstapcolumbus schreef:Wat sneu voor Wijndal, raak je geblesseerd omdat ze bedacht hebben een afstap te hebben van een meter aan het einde van het veld
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Idd sneu. Lekker gevaarlijk zo’n afstapcolumbus schreef:Wat sneu voor Wijndal, raak je geblesseerd omdat ze bedacht hebben een afstap te hebben van een meter aan het einde van het veld
Kudus is links.
Maakt geen hol uit. Zie de goal en kijk hoeveel tijd hij heeft
En dan nog presteren dat de tegenstander hem kan koppen .
Alsof Feyenoord ooit structureel dit niveau heeft aangetikt.
Hij mist wel vaak grote kansen. Vorige week tegen Liverpool, vandaag weer vlak voor rustLionel schreef:Berghuis speelt wel degelijk heel goed. En Glasgow is echt fucking slecht. Bizar.
Klopt. Blijft moeilijk in te kleuren die positiesAjax Rules schreef:Tadic trouwens toch weer een beetje een dissonant. Bergwijn ook wel, maar die moet vanaf rechts spelen.
Dissonant vind ik een groot woord. Hij krijgt niet veel ballen maar wat ie krijgt doet ie wel wat goeds mee. Is niet zo dat hij continu balverlies leidtAjax Rules schreef:Tadic trouwens toch weer een beetje een dissonant. Bergwijn ook wel, maar die moet vanaf rechts spelen.
Een van de weinige lichtpunten in het Ajax van Schreuder.Ajax Rules schreef: ↑di nov 01, 2022 10:00 pmHeb het idee dat het voor Berghuis niet slecht uitpakt dat Tadic, Blind en Klaassen steeds meer onder een vergrootglas liggen en de hiërarchie aan het verschuiven is.
Zou zo maar kunnen dat hij straks onze aanvoerder is. Wordt steeds bepalender en durft steeds meer op te eisen.
Ik wil Bergwijn op links. We missen diepgang.Trab schreef: ↑di nov 01, 2022 10:16 pmDissonant vind ik een groot woord. Hij krijgt niet veel ballen maar wat ie krijgt doet ie wel wat goeds mee. Is niet zo dat hij continu balverlies leidtAjax Rules schreef:Tadic trouwens toch weer een beetje een dissonant. Bergwijn ook wel, maar die moet vanaf rechts spelen.
Bergwijn gaat ook weinig diep zonder bal. Heeft de bal liever in de voeten. De enige die in de diepte beweegt is BrobbeyLionel schreef:Ik wil Bergwijn op links. We missen diepgang.Trab schreef: ↑di nov 01, 2022 10:16 pmDissonant vind ik een groot woord. Hij krijgt niet veel ballen maar wat ie krijgt doet ie wel wat goeds mee. Is niet zo dat hij continu balverlies leidtAjax Rules schreef:Tadic trouwens toch weer een beetje een dissonant. Bergwijn ook wel, maar die moet vanaf rechts spelen.
Speelt heel flets en matig. Is voorlopig niet een speler die de boel op sleeptouw neemt, verre van zelfsMano schreef:Taylor onzichtbaar
Klopt en Bergwijn heeft ook geen goeie passeer beweging dus die bal in de voet werkt helemaal niet.Trab schreef:Bergwijn gaat ook weinig diep zonder bal. Heeft de bal liever in de voeten. De enige die in de diepte beweegt is Brobbey