Scouting, financiele zaken en toekomst
Moderator: mods
Re: Scouting, financiele zaken en toekomst
Waar zijn de groeibrillanten van Veltmate uit zuid Amerika gebleven?
De laatste tijd kwamen daar mooie zaken uit. Dit seizoen geen enkele. Sanchez komt niet uit zijn koker.
Als het blind wordt, en voor nu is het nog een (hardnekkig) gerucht, dan gaat Ajax snel bergafwaarts.
De laatste tijd kwamen daar mooie zaken uit. Dit seizoen geen enkele. Sanchez komt niet uit zijn koker.
Als het blind wordt, en voor nu is het nog een (hardnekkig) gerucht, dan gaat Ajax snel bergafwaarts.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Jinne
- Site Admin
Zuid-Amerika was toch ook vaak Essel? Die linksback van Boca ging nu naar Overmars, maar stond bij ons ook op lijstje.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Ajaciedjuh
Huntelaar is onderweg naar Zuid-Amerika 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Thanks

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

-
Top, heeft ie gelijk weer laten zien hoe incompetent hij op dit vlak is.
Dit commentaar onder het bericht:Zuidema schreef: ↑za okt 22, 2022 8:52 pmVoor wat het waard is:
https://ajax.supporters.nl/nieuws/artik ... n-zomer%27
Vat het goed samen.Iemand die de komst van een concurrent van zijn eigen zoon probeert tegen te werken :denk Zoiets verwacht je misschien in een jeugdelftal van een amateurclub, niet bij de nummer 1 van Nederland.
Pfffffff
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Maar Wijndal kwam dus wel. En Bassey ook dus hoezo raadplegen en hoezo ervoor liggen? Het feit dat dit bij Verweij vandaan komt zonder enige bronvermelding zegt voor mij wel genoeg.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Het gaat er natuurlijk om dàt hij het zou proberen (maar inderdaad: het is Verwey/De T., dus geen gospel...)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Maar heeft ie het nou geprobeerd of was het zo? Volgens Verweij moest Hanstelaar met Blind bellen. Dus dat is bs of het blokkeren van concurenten is bs. Het was blijkbaar op zijn hoogst adviserend
I think I lost my fucking headache
Hij was toch uit de RvC vanwege (schijn van) belangenvermenging? Waarom dan alsnog op deze manier, noem het adviseren, invloed uitoefenen?
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Uiteraard is er een groot verschil tussen advies geven en lid zijn van een groep die daadwerkelijk invloed heeft.Jöhnk schreef:Hij was toch uit de RvC vanwege (schijn van) belangenvermenging? Waarom dan alsnog op deze manier, noem het adviseren, invloed uitoefenen?
Verder is dit verhaal niet geverifieerd of Blind daadwerkelijk geraadpleegd is en indien wel, in welke hoedanigheid.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Het is niet hetzelfde, dat claim ik ook niet, maar ik begrijp niet dat hij dat doet. De belangenvermenging is er namelijk nog steeds. (Als het verhaal klopt, inderdaad, maar dit is niet bepaald de eerste keer dat we deze geluiden horen.)
Ach, je weet hoe het gaat met geluiden in de viruele wereld
I think I lost my fucking headache
-
Blind is als onkruid. Niet weg te krijgen. Ergerlijk want hij heeft nog nooit iets gepresteerd en straks mag ie TDtje spelen.
Wat zegt het over iemand die lid van het RvC is maar vervolgens kiest om pionnetjes neer te zetten en verbaal gekleineerd te worden door LvG. En daarna weer vrolijk terugkomen bij Ajax. Ik herhaal: als hoofdverantwoordelijke nog nooit iets gepresteerd.
Wat zegt het over iemand die lid van het RvC is maar vervolgens kiest om pionnetjes neer te zetten en verbaal gekleineerd te worden door LvG. En daarna weer vrolijk terugkomen bij Ajax. Ik herhaal: als hoofdverantwoordelijke nog nooit iets gepresteerd.
Whitey on the moon.
-
Gaan zware jaren worden met Blind als TD en Hamstra als hulpje. De een is overal mislukt, de ander heeft ervaring om een speler van Bayern 2 naar Heerenveen te halen.
Geen wonder dat Ten Hag alles met Overmars deed. Die tolereerde geen b-keus.
Geen wonder dat Ten Hag alles met Overmars deed. Die tolereerde geen b-keus.
Whitey on the moon.
Waar komt dat verhaal van Blind vandaan? Door dat flut artikeltje van de Telegraaf van een paar weken geleden het onderbuik gevoel van Joey.
Dat het minder kan worden lijkt me niet meer dan logisch ergens. Ajax heeft echt top jaren achter de rug en hele selecties verkocht, dat is nauwelijks te compenseren.
Dat het minder kan worden lijkt me niet meer dan logisch ergens. Ajax heeft echt top jaren achter de rug en hele selecties verkocht, dat is nauwelijks te compenseren.
- Hamstelaar
- Telegraaf (Verweij)
- Helene Hendriks
- Chris Woerts
Is het onzin? Misschien. Dat weten we niet, maar laten we niet ontkennen dat er mensen zijn die dit melden.
Blijkt het toch waar? Dan is Blindd ‘gewoon’ een ‘prima’ TD. Ook weer opgelost.
-
- Telegraaf (Verweij)
- Helene Hendriks
- Chris Woerts
Is het onzin? Misschien. Dat weten we niet, maar laten we niet ontkennen dat er mensen zijn die dit melden.
Blijkt het toch waar? Dan is Blindd ‘gewoon’ een ‘prima’ TD. Ook weer opgelost.
-
Blind een prima TD, mwoah niet echt
Natuurlijk niet, maar hij is wel de spin in het web. Weten ze het niet meer, dan komen ze bij hem uit.
Dat Stekelenburg een nieuw contract kreeg, was voor mij al een teken. Blind was altijd groot fan van hem.
Dat Stekelenburg een nieuw contract kreeg, was voor mij al een teken. Blind was altijd groot fan van hem.
-
Degene die Sanchez gehaald en/of geaccordeerd heeft verdient een pak rammel.
Whitey on the moon.