In deze wedstrijd lijkt me niet de ruimte om te experimenterenTrab schreef:Kan die Kudus een keer op 10 proberen haalt ie Brobbey er weer uit
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Moderator: mods
In deze wedstrijd lijkt me niet de ruimte om te experimenterenTrab schreef:Kan die Kudus een keer op 10 proberen haalt ie Brobbey er weer uit
Serieus????
Dat denk ik ook niet. Niet in deze pouleToppie schreef:Had Ten Hag met dit materiaal het wel beter gedaan ?, Eerlijk gezegd denk het niet
Zoveel slechter dan Klaassen kan hij het niet doen toch? We moeten lef tonen!columbus schreef:In deze wedstrijd lijkt me niet de ruimte om te experimenterenTrab schreef:Kan die Kudus een keer op 10 proberen haalt ie Brobbey er weer uit
Haha! Goed puntTrab schreef:Zoveel slechter dan Klaassen kan hij het niet doen toch? We moeten lef tonen!columbus schreef:In deze wedstrijd lijkt me niet de ruimte om te experimenterenTrab schreef:Kan die Kudus een keer op 10 proberen haalt ie Brobbey er weer uit
Liverpool is heel matig vandaag hoor. Als we ooit hadden kunnen winnen was het vandaag wel.columbus schreef:Dat denk ik ook niet. Niet in deze pouleToppie schreef:Had Ten Hag met dit materiaal het wel beter gedaan ?, Eerlijk gezegd denk het niet
Je wil interessant doen met een artikel. Iemand vraagt er naar in de veronderstelling dat je wat nieuws te bieden hebt en dan doe je zo kattig.Trab schreef: ↑wo okt 26, 2022 9:20 pmLees het stuk op VI zou ik zeggenHistoricus schreef:Dit is de interessantste opmerking van dit wedstrijdtopic. Want van veel verder van de 5 meter worden ze toch niet binnengekopt?Trab schreef: ↑wo okt 26, 2022 9:11 pm
De zoveelste van dit seizoen. Er stond in de VI een uitgebreide analyse dat wanneer je geen kopkracht hebt je met zoveel mogelijk man in het 5 meter gebied moet staan. Onze vriend weer niks van geleerd. Staan weer met heel veel man bij de penaltystip ipv het 5 meter gebied.
Overigens had Pasveer die bal ook niet zo weg hoeven te geven.
Ook eens. Er gaan drie ballen op goal en die vliegen er in. Ajax begon echt heel behoorlijk, het is zo jammer dat zo’n eerste bal op de paal gaat van berghuis. Het is een super cliché maar dan gaat het publiek er achter staan en voetbal je zo veel makkelijker. Na de 0-1 schiet de angst er weer in, zo zonde.Trab schreef:Liverpool is heel matig vandaag hoor. Als we ooit hadden kunnen winnen was het vandaag wel.columbus schreef:Dat denk ik ook niet. Niet in deze pouleToppie schreef:Had Ten Hag met dit materiaal het wel beter gedaan ?, Eerlijk gezegd denk het niet
Kattig? Moet ik vrolijk zijn na deze wanvertoning?Historicus schreef:Je wil interessant doen met een artikel. Iemand vraagt er naar in de veronderstelling dat je wat nieuws te bieden hebt en dan doe je zo kattig.
Zing effe een vrolijk liedje , moet toch lukken na fles wiskey van ergenis , Trab
999 schreef:Zing effe een vrolijk liedje , moet toch lukken na fles wiskey van ergenis , TrabTrab schreef: ↑wo okt 26, 2022 9:33 pmKattig? Moet ik vrolijk zijn na deze wanvertoning?Historicus schreef: Je wil interessant doen met een artikel. Iemand vraagt er naar in de veronderstelling dat je wat nieuws te bieden hebt en dan doe je zo kattig.maar ik zal het stuk voor je opzoeken
Denk je dat echt? Ik heb zelf op een leuk niveau gevoetbald, met goede en mindere jaren. En vanuit die ervaring nooit ‘angst’ van een trainer mee gekregen. Als het een paar wedstrijden niet liep en als je dan lekker speelt en er vliegt er weer 1 in wordt je daar moedeloos van en denk je “het wordt toch niet weer zo’n dag”. Vervolgens wordt het zo’n dat omdat je krampachtig speelt999 schreef:Maar angst heeft ook te maken van wat ze hebben geleerd van deze trainer .
Ik heb ook op nivo gevoetbald, en met angst van de trainer bedoel ik dat ze , omdat deze trainer er dus blijkbaar "niks" in kan krijgen kwa voetbal, tactiek, automatisme en patronen , er de angst na de achterstand komt van " wat moeten we nu doen als team " , " wat heeft de trainer ons geleerd op zo'n moment dat het even tegen zit" , ( b.v. moeten even op bal bezit spelen om de " rust" terug te krijgen ect ect. ) .. 3 keer niks dus ....columbus schreef: ↑wo okt 26, 2022 9:38 pmDenk je dat echt? Ik heb zelf op een leuk niveau gevoetbald, met goede en mindere jaren. En vanuit die ervaring nooit ‘angst’ van een trainer mee gekregen. Als het een paar wedstrijden niet liep en als je dan lekker speelt en er vliegt er weer 1 in wordt je daar moedeloos van en denk je “het wordt toch niet weer zo’n dag”. Vervolgens wordt het zo’n dat omdat je krampachtig speelt999 schreef:Maar angst heeft ook te maken van wat ze hebben geleerd van deze trainer .
Dat is best vergezocht. Spelers kunnen toch zelf nadenken? Voetballen moeten we ook niet complexer maken toch. Het is niet als of ze allemaal ineens niet kunnen voetballen.999 schreef:Ik heb ook op nivo gevoetbald, en met angst van de trainer bedoel ik dat ze , omdat deze trainer er dus blijkbaar "niks" in kan krijgen kwa voetbal, tactiek, automatisme en patronen , er de angst na de achterstand komt van " wat moeten we nu doen als team " , " wat heeft de trainer ons geleerd op zo'n moment dat het even tegen zit" , 3 keer niks dus ....columbus schreef: ↑wo okt 26, 2022 9:38 pmDenk je dat echt? Ik heb zelf op een leuk niveau gevoetbald, met goede en mindere jaren. En vanuit die ervaring nooit ‘angst’ van een trainer mee gekregen. Als het een paar wedstrijden niet liep en als je dan lekker speelt en er vliegt er weer 1 in wordt je daar moedeloos van en denk je “het wordt toch niet weer zo’n dag”. Vervolgens wordt het zo’n dat omdat je krampachtig speelt999 schreef:Maar angst heeft ook te maken van wat ze hebben geleerd van deze trainer .
Huh, als jij denkt dat spelers het zelf op kunnen lossen hebben we geen Peps. Klops enz. nodig .. een trainer bepaald tactiek ( op welke tegenstander zetten we de meeste druk, , wie zijn onze schakels en als een schakel verzaakt wie neemt dat over enz. enz ) automatisme , patronen .. zie jij daar iets van terug op het veld. ?,columbus schreef: ↑wo okt 26, 2022 9:46 pmDat is best vergezocht. Spelers kunnen toch zelf nadenken? Voetballen moeten we ook niet complexer maken toch. Het is niet als of ze allemaal ineens niet kunnen voetballen.999 schreef:Ik heb ook op nivo gevoetbald, en met angst van de trainer bedoel ik dat ze , omdat deze trainer er dus blijkbaar "niks" in kan krijgen kwa voetbal, tactiek, automatisme en patronen , er de angst na de achterstand komt van " wat moeten we nu doen als team " , " wat heeft de trainer ons geleerd op zo'n moment dat het even tegen zit" , 3 keer niks dus ....columbus schreef: ↑wo okt 26, 2022 9:38 pm
Denk je dat echt? Ik heb zelf op een leuk niveau gevoetbald, met goede en mindere jaren. En vanuit die ervaring nooit ‘angst’ van een trainer mee gekregen. Als het een paar wedstrijden niet liep en als je dan lekker speelt en er vliegt er weer 1 in wordt je daar moedeloos van en denk je “het wordt toch niet weer zo’n dag”. Vervolgens wordt het zo’n dat omdat je krampachtig speelt
Hee, dat wilde ik net zeggen.... Marco van Basten. Die "gaf iets aan" in plaats van gestuctureerd patronen in te slijpen.