Ondertussen woon ik al wel 28 jaar in Purmerend. Maar in tegenstelling tot Henk Spaan zie ik Zerrouki wel nagenoeg wekelijks spelen in een stadion en dan zie je in mijn ogen wel meer dan alleen op tv. Snap heus wel waar Henk Spaan op doelt, maar denk dat hij tempo/handelingssnelheid tekort komt voor de echte top. In de duels wel heel sterk en ziet het spel ook wel goed. Ik zou een vervolgstap in de subtop in Frankrijk, link met Algerije snel gelegd, logischer vinden. Hij wilde zelf graag naar F. , dat is wel een minpunt, maar heeft zich daar ook prima in opgesteld overigens.wimpey schreef: ↑ma sep 05, 2022 1:22 pmIk heb meer vertrouwen in Twentse Paul.'
Henk Spaan schrijft maandag in zijn column in Het Parool ook al over de toekomst van Álvarez. Hij heeft gelijk een vervanger op het oog: 'Nu Álvarez in de winter vertrekt naar Chelsea, een deal die in de komende weken zijn beslag moet krijgen, zou Ajax moeten doen wat Feyenoord naliet: Zerrouki vastleggen voordat de Ligue 1 zich meldt.'![]()
Je kunt trouwens wel goed zien dat hij bij Ajax is opgeleid, technisch is het allemaal dik in orde. Wat ik trouwens nog wel lastig vind om in te schatten hoe ze het elders doen, bij Twente schuilt een deel van de huidige kracht ook in het collectief. Maakt het lastig om in te schatten waar spelers individueel staan.