PSV
Moderator: mods
-
Re: PSV
2-0, twee keer Cherny.
Die linksbuiten van Twente is goed.. huurling vanuit de PL geloof ik… dat heeft Twente uitstekend gedaan.
Die linksbuiten van Twente is goed.. huurling vanuit de PL geloof ik… dat heeft Twente uitstekend gedaan.
Whitey on the moon.
-
Had inmiddels al 3-0 moeten staan. Krijgen we een herhaling van vorig jaar? Twente snel op voorsprong en daarna toch weggeven? Twente speelt enorm tempo en energie.. is het vol te houden….
Whitey on the moon.
Die keeper houdt er twee knap uit.GangstaRiB schreef: ↑za sep 03, 2022 6:23 pmHad inmiddels al 3-0 moeten staan. Krijgen we een herhaling van vorig jaar? Twente snel op voorsprong en daarna toch weggeven? Twente speelt enorm tempo en energie.. is het vol te houden….
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Vrije trap hield ie goed. Die andere was getelefoneerd naar die hoek, dus hij kon mooi duiken.Zeux schreef: ↑za sep 03, 2022 6:27 pmDie keeper houdt er twee knap uit.GangstaRiB schreef: ↑za sep 03, 2022 6:23 pmHad inmiddels al 3-0 moeten staan. Krijgen we een herhaling van vorig jaar? Twente snel op voorsprong en daarna toch weggeven? Twente speelt enorm tempo en energie.. is het vol te houden….

Anywayz… Twente moet nu de wedstrijd doodmaken zoals Fredsj Rutten dat zou zeggen.
Whitey on the moon.
-
https://www.youtube.com/watch?v=dw3xrRUYp-EGangstaRiB schreef: ↑za sep 03, 2022 6:15 pm2-0, twee keer Cherny.
https://www.youtube.com/watch?v=7uw9Wt-qHoY
Tzolis is een topper ja.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
True, die was simpeler. Desondanks, als die bal net wat later indraait gaat ie langs 'm.GangstaRiB schreef: ↑za sep 03, 2022 6:28 pmVrije trap hield ie goed. Die andere was getelefoneerd naar die hoek, dus hij kon mooi duiken.Zeux schreef: ↑za sep 03, 2022 6:27 pmDie keeper houdt er twee knap uit.GangstaRiB schreef: ↑za sep 03, 2022 6:23 pmHad inmiddels al 3-0 moeten staan. Krijgen we een herhaling van vorig jaar? Twente snel op voorsprong en daarna toch weggeven? Twente speelt enorm tempo en energie.. is het vol te houden….![]()
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Prima weekje in Eindhoven. Daar schenk ik een lekker glaasje op in.
Leuk dat Cerny belangrijk was. Ik was eerlijk gezegd bang dat Twente te vroeg op voorsprong was gekomen. Vaak gaat het dan nog mis. En er ontbraken ook nog wat spelers bij Twente.

Leuk dat Cerny belangrijk was. Ik was eerlijk gezegd bang dat Twente te vroeg op voorsprong was gekomen. Vaak gaat het dan nog mis. En er ontbraken ook nog wat spelers bij Twente.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
De manier waarop is misschien nog wel belangrijker, bijna geen kansen.
Dit komt van het PSV forum van iemand die het spelletje wel goed ziet, redelijk spot on wat mij betreft.
Sorry, maar er zitten zoveel grote gaten in de onderlinge afstanden. Verdediging laag, aanval hoog. Middenvelders die staan te zwemmen. In positiespel te weinig dynamische positiewisselingen. Zonder bal enorm conservatief in de omschakeling, waardoor men zeer kwetsbaar oogt in de omschakeling. Zonder bal vanuit de organisatie klopt de pressing niet. Mandekking is zo makkelijk te desoriënteren door tegenstanders. Dit is al het gehele seizoen het geval.
Dit komt van het PSV forum van iemand die het spelletje wel goed ziet, redelijk spot on wat mij betreft.
Sorry, maar er zitten zoveel grote gaten in de onderlinge afstanden. Verdediging laag, aanval hoog. Middenvelders die staan te zwemmen. In positiespel te weinig dynamische positiewisselingen. Zonder bal enorm conservatief in de omschakeling, waardoor men zeer kwetsbaar oogt in de omschakeling. Zonder bal vanuit de organisatie klopt de pressing niet. Mandekking is zo makkelijk te desoriënteren door tegenstanders. Dit is al het gehele seizoen het geval.
Laatst gewijzigd door Andriy Demchenko op za sep 03, 2022 8:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
-
Dat wordt nu El Ghazi. DIt PSV voetbalt niet geweldig opz'n zachtst gezegd, maar het linke is wel dat ze veel mensen hebben die op basis van individuele kwaliteiten een goal kunnen maken: Luuk, Gakpo, Til en nog wat klasse van iemand als Xavi Simons. DAt betekent dat ondanks dat het niet loopt ze toch lang mee zullen blijven doen.
Maar dit hele elftal krijg ik Van Basten vibes.
-
Ramalho - niveau Moisander at best
Obispo - heeft altijd zijn foutje
Teze - op rehtsback niet het niveau wat je wil als cv nog wel ok
Max - ondermaats
Hoever - ondermaats
MWene - als back-up oke, basis net niet.
Benitez - prima keeper/
Mauro - hun beste back
Braithwaite - mwoah
Boscagli - leuke opbouwer eeuwige ballwatcher