Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Arthur

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Arthur » wo aug 31, 2022 7:44 am

Ai ai ai, dit kan echt niet, zeg. Wie heeft er hier dan lopen blunderen?
Dit straalt erg slecht af op de club.

En dan komt Kluivert ook weer beschikbaar :blush.gif:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 31, 2022 7:55 am

Terechte beslissing van de RVC. Ga eerst maar eens wat spelers verkopen. Met Berghuis, Kudus, CCC, Tadic zijn er opties genoeg, zo niet te veel.

20 Miljoen voor een speler zonder restwaarde is ook onverantwoord, en dan heb je nog de waardevermindering van Kudus en CCC en de onvrede in de selectie. Hou die 20 miljoen maar in de zak voor een versterking die echt nodig is, keeperpositie bijvoorbeeld en de opvolger van Timber volgend jaar.
Ajax!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo aug 31, 2022 7:57 am

Arthur schreef:
wo aug 31, 2022 7:44 am
Ai ai ai, dit kan echt niet, zeg. Wie heeft er hier dan lopen blunderen?
Dit straalt erg slecht af op de club.

En dan komt Kluivert ook weer beschikbaar :blush.gif:
Bij een inkomende transfer moet dit inderdaad wel vooraf afgestemd zijn. Zeker als de speler al in vliegtuig zit. Bij de verkoop van Antony vond ik het anders.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 31, 2022 8:04 am

Scherrer schreef:
wo aug 31, 2022 7:34 am
Poeh wat een amateurisme. Dit soort dingen moet je regelen vóór je een akkoord met club en speler sluit.
Amateurtoneel! 2 managers die op eigen houtje een deal regelen en later directie en commissarissen wel effe zullen inlichten.

Ajax maakt z'n ambitie v.w.b. de Europese top weer helemaal waar he? Eerst een trainer die loopt te jammeren dat een speler vertrekt en nu deze saga.

Tijd om een TD ipv TM aan te stellen? Wat een stel kneuzen.

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » wo aug 31, 2022 8:04 am

Is het het verhaal überhaupt waar? De Telegraaf beweert wel vaker dingen op basis van bronnen binnen de club.

Verder inderdaad een vreemde gang van zaken. Ajax is gisteren de hele dag al bezig met deze aankoop, de speler is in Amsterdam en dan gaat de RvC ervoor liggen? Als het verhaal waar is dan hebben er een paar gigantisch geblunderd.
Tijd voor iets nieuws.

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 31, 2022 8:08 am

🗣- Amateurisme van de bovenste plank, jezelf op het laatste moment door de RVC (DB) laten overrulen.

Ocampos stond al op de grond toen de RVC het afblies. Vervolgens is H2 terug achter Ocampos aangevlogen richting Spanje om excuses aan te bieden.

Dit is topclub onwaardig!
Van Hamstelaar. Beschamend. Ajax gooit binnen een week z'n eigen glazen in Argentinië en Brazilië in. Wat een stel prutsers.

(DB) = scholletje?

Mano

Bericht door Mano » wo aug 31, 2022 8:12 am

Giacomo Puccini schreef:
wo aug 31, 2022 7:55 am
20 Miljoen voor een speler zonder restwaarde is ook onverantwoord,
Blind kostte 16miljoen en Tadic ook zoiets.
beide geen restwaarde en verdienen serieus.
Hoe onverantwoord is dat gebleken?

Ik neem het verhaal met een korrel zout.
misschien hebben ze wel een volmacht tot 20 mio (of hoger) en gaat RVC er nu voorliggen vanwege leeftijd e/o salaris.
Ze hebben het bij Bergwijn, BRobbey, Bassey, CCC en Sanchez toch ook 'normaal' gedaan.

Kijk we hebben nog maar 2 dagen, dus dat het snel moet gaan, lijkt me duidelijk.
Hoop niet dat de RVC nu met opties gaat komen welke er ook gekocht kan worden. RVC moet alleen RVC blijven en op de winkel passen.
Kluivert is trouwens bijna rond met een engelse club en was NOOIT in beeld. Hij is aangeboden bij Ajax maar nooit een serieuze kandidaat.
de T. wil dat misschien maar Ajax niet.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 31, 2022 8:14 am

Liberty schreef:
wo aug 31, 2022 8:04 am
Is het het verhaal überhaupt waar? De Telegraaf beweert wel vaker dingen op basis van bronnen binnen de club.

Verder inderdaad een vreemde gang van zaken. Ajax is gisteren de hele dag al bezig met deze aankoop, de speler is in Amsterdam en dan gaat de RvC ervoor liggen? Als het verhaal waar is dan hebben er een paar gigantisch geblunderd.
Misschien speelt er inderdaad meer en wordt er op meerdere paarden gewed, zat ik ook aan te denken. Met Ziyech was tenslotte al een akkoord, alleen Chelsea zit te hoog in de boom. Stel dat Chelsea toch meewerkt op het laatste moment, dan was Ocampos het plan B of misschien zelfs drukmiddel naar Chelsea. Voordeel met Ziyech is dat we precies weten wat we krijgen. Ocampos kan zomaar floppen en is daarmee onverantwoord voor zoveel geld.
Ajax!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo aug 31, 2022 8:14 am

We hebben alleen vandaag toch nog? Voor Grillitsch nog een dag extra want transfervrij.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Zuidema

Bericht door Zuidema » wo aug 31, 2022 8:14 am

Als het waar is, dan is dit de tweede clash tussen RVC en technische staf binnen enkele dagen. Na het laten gaan van Antony nu dit. Het wordt intern steeds gezelliger bij Ajax.
Laatst gewijzigd door Zuidema op wo aug 31, 2022 8:16 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.'' :ajax.gif:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo aug 31, 2022 8:15 am

Snap er niks van… Maar mijn mening dat de RVC zich teveel met het technisch beleid bemoeit wordt hierdoor alleen maar versterkt. Hamstelaar zijn in feite gecastreerd, die hebben erg weinig vrijheid. Qua structuur zit het momenteel niet goed.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 31, 2022 8:16 am

Mano schreef:
wo aug 31, 2022 8:12 am
Kijk we hebben nog maar 2 dagen, dus dat het snel moet gaan, lijkt me duidelijk.
1 dag. Ocampos heeft voor Jan Lul een hoop energie in deze onzin gestoken. Die zal zeggen dat Ajax eventuele verdere pogingen in hun hol kan steken. En gelijk heeft ie.

Ik lees DB. Die is toch vervangen door Koster?
Laatst gewijzigd door wimpey op wo aug 31, 2022 8:17 am, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » wo aug 31, 2022 8:16 am

Wow, wat een amateurisme. Ik begrijp best -en weet ook dat dat in de praktijk gebeurt- dat een RvC toezicht moet houden en bij grote zaken vooraf instemming geeft, maar het begint erop te lijken dat de RvC op de stoel van de dagelijks verantwoordelijken gaat zitten. En de onderlinge communicatie is blijkbaar schandalig slecht

En dit is ook onverkoopbaar tov de betrokken speler en club
Laatst gewijzigd door LucaS op wo aug 31, 2022 8:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo aug 31, 2022 8:17 am

LucaS schreef:
wo aug 31, 2022 8:16 am
Wow, wat een amateurisme. Ik begrijp best -en weet ook dat dat in de praktijk gebeurt- dat een RvC toezicht moet houden en bij grote zaken vooraf instemming geeft, maar het begint erop te lijken dat de RvC op de stoel van de dagelijks verantwoordelijken gaat zitten. En de onderlinge communicatie is blijkbaar schandalig slecht
Precies. Was dus naar mening ook al bij het verkoop van Antony het geval. En nu weer.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 31, 2022 8:18 am

Mano schreef:
Giacomo Puccini schreef:
Tadic 12.

Blind en Tadic waren geen tactische maar strategische aankopen. Ze hebben de club getransformeerd. Onvergelijkbaar met Ocampos, een speler voor erbij.
Ajax!

LucaS

Bericht door LucaS » wo aug 31, 2022 8:20 am

Antony is verkocht en de club heeft blijkbaar geen door de hele leiding gedragen plan. Ajax moet zich schamen
I think I lost my fucking headache

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 31, 2022 8:20 am

Mr. Ajax schreef:
wo aug 31, 2022 8:17 am
Precies. Was dus naar mening ook al bij het verkoop van Antony het geval. En nu weer.
Je hebt H2, managers. Ovemars was statutair directeur. Het heeft er schijn van dat commissarissen op directie-niveau meepraten, bij gebrek aan. Een absolute no-go!

In de tweet van Hamstelaar staat (DB). Dat fascineert me. Danny Blind is vervangen door Koster. Om belangenverstrengeling (een woord dat Hamstelaar gebruikt) te vermijden.

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 31, 2022 8:21 am

Hoewel ik de aankoop van Ocampos op technisch vlak toejuich snap ik wel dat de RvC er een stokje voor steekt (geen restwaarde, al ruim een jaar wat minder in vorm, zal vrij veel salaris ontvangen), timing is alleen zwaaaaaaaaaaaar amateuristisch. Ongekend.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 31, 2022 8:23 am

Giacomo Puccini schreef:
Terechte beslissing van de RVC. Ga eerst maar eens wat spelers verkopen. Met Berghuis, Kudus, CCC, Tadic zijn er opties genoeg, zo niet te veel.

20 Miljoen voor een speler zonder restwaarde is ook onverantwoord, en dan heb je nog de waardevermindering van Kudus en CCC en de onvrede in de selectie. Hou die 20 miljoen maar in de zak voor een versterking die echt nodig is, keeperpositie bijvoorbeeld en de opvolger van Timber volgend jaar.
Ja, volledig mee eens. Het proces is wel amateuristisch.

Yopii

Bericht door Yopii » wo aug 31, 2022 8:23 am

Scherrer schreef:
Poeh wat een amateurisme. Dit soort dingen moet je regelen vóór je een akkoord met club en speler sluit.
Dat klopt.

Verder wil ik er niet over oordelen, want ik weet niet wat de afspraken waren. De RVC zal dit niet voor de lol doen. Waarom gebeurt dit dan?

Ik vind het op zich niet zo erg dat er paal en perk wordt gesteld aan dat kopen, kopen, kopen. Ajax is een opleidingsclub.
Laatst gewijzigd door Yopii op wo aug 31, 2022 8:26 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Mano

Bericht door Mano » wo aug 31, 2022 8:23 am

Giacomo Puccini schreef:
wo aug 31, 2022 8:18 am
Mano schreef:
Giacomo Puccini schreef:
Tadic 12.

Blind en Tadic waren geen tactische maar strategische aankopen. Ze hebben de club getransformeerd. Onvergelijkbaar met Ocampos, een speler voor erbij.
je geeft Overmars/TH te veel krediet. Het waren gewoon aankopen die zeer goed hebben uitgepakt. Zat geen strategie achter. Ze mochten eindelijk duurder inkopen.
en de eerste die ze deden was Blind. Dat pakte goed uit maar er zat echt geen masterplan achter. Daarnaast is het mooi dat Tadic zich tot zo'n leider ontpopt, was niet te voorspellen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano

Bericht door Mano » wo aug 31, 2022 8:24 am

Yopii schreef:
wo aug 31, 2022 8:23 am
Scherrer schreef:
Dat klopt.

Verder wil ik er niet over oordelen, want ik weet niet wat de afspraken waren. De RVC zal dit niet voor de lol doen. Waarom gebeurt dit dan?
Hebben we misschien weer last van een kleine machtsstrijd, intern?

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 31, 2022 8:25 am

Jöhnk schreef:
wo aug 31, 2022 8:23 am
Ja, volledig mee eens. Het proces is wel amateuristisch.
Schadeclaim van Sevilla in 3, 2, ....

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 31, 2022 8:26 am

Mano schreef:
wo aug 31, 2022 8:24 am
Hebben we misschien weer last van een kleine machtsstrijd, intern?
Absoluut. Een commissaris die in het vacuum duikt. Omdat statutair directeur is vervangen door managers.

Je hebt 2 kampen (H2 + trainer) en directie + RvC. Nadat ik in Hamstelaar's tweet DB las.... Dan weet je genoeg. :666.gif:

De Dominee

Bericht door De Dominee » wo aug 31, 2022 8:26 am

Probeert Blind nou gewoon Justin Kluivert naar binnen te werken?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Plaats reactie