Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Hij bakt er daar blijkbaar al 1,5 seizoen niks meer van. De enige hoop die je kunt hebben is dat een verandering van omgeving hem weer doet opleven.
Beetje Luque gevoel bij.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Is die Ocampos überhaupt een rechtsbuiten? En wat voor type dan? Kan die een beetje een mannetje passeren in de kleine ruimte?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Heb ik ook.
En die Grillitsch, wat is dat voor verhaaaaaal? Een BuLi-speler einde contract die bijna naar F. gaat?

Erg teleurstellend allemaal. Ik begrijp wel dat Ziyech te duur is, maar koop dan niemand. Ik heb tenminste sterk het gevoel dat deze spelers gehaald worden om Schreuder een plezier te doen.
-
Ik vraag me af of we met Berghuis / Tadic of Kudus als rechtsbuiten slechter af zijn dan met die Ocampos. Ik zie het totaal niet zitten in hem in ieder geval.
Grillitsch...tja. Voordat hij fit is zit de groepfase CL erop. Ik zie liever een talentvolle jongen achter Alvarez komen. Mbamba ofzo. Maar kan eventueel leven met Grillitsch. Lijkt in ieder geval kwaliteiten te hebben die bij Ajax passen en is transfervrij.
Grillitsch...tja. Voordat hij fit is zit de groepfase CL erop. Ik zie liever een talentvolle jongen achter Alvarez komen. Mbamba ofzo. Maar kan eventueel leven met Grillitsch. Lijkt in ieder geval kwaliteiten te hebben die bij Ajax passen en is transfervrij.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Ik vind dat we genoeg ervaren spelers in de groep hebben. Het moet niet doorslaan.
Erg jammer, ik had gehoopt op een nieuwe Antony. In plaats daarvan gaan we terug in de tijd.
Stel Sontje Hansen eens op tegen de kleintjes in de Eredivisie, zou ik zeggen. Als je stoplappen gaat halen, kun je net zo goed onze talenten een kans geven.
Schreuder heeft de afgelopen dagen een slechte indruk op me gemaakt. Hij zeurt, wordt boos om niets en liet zijn team slecht voetballen tegen Utrecht. Ik houd mijn hart vast voor als de sterkere tegenstanders komen.
Die Grillitsch geef ik het voordeel van de twijfel, al had ik liever een jongere speler gezien.
Erg jammer, ik had gehoopt op een nieuwe Antony. In plaats daarvan gaan we terug in de tijd.
Stel Sontje Hansen eens op tegen de kleintjes in de Eredivisie, zou ik zeggen. Als je stoplappen gaat halen, kun je net zo goed onze talenten een kans geven.
Schreuder heeft de afgelopen dagen een slechte indruk op me gemaakt. Hij zeurt, wordt boos om niets en liet zijn team slecht voetballen tegen Utrecht. Ik houd mijn hart vast voor als de sterkere tegenstanders komen.
Die Grillitsch geef ik het voordeel van de twijfel, al had ik liever een jongere speler gezien.
Grappig dat gewoon niemand kopen vaak geen optie is he?
Dat is niet alleen zo bij Ajax, maar lijkt bij vrijwel elke club zo te zijn.
Dat is niet alleen zo bij Ajax, maar lijkt bij vrijwel elke club zo te zijn.
Blijkbaar denken ze dat het moet, misschien om de supporters gerust te stellen?

Van mij hoeft het niet, hoor.
We hebben voorin voor een vermogen aan aanvallers lopen. Waarom hebben we die Ocampos dan nog nodig? Stel ook eens een talent op.
De doorstroming komt in het geding als je dure, oudere breedteaankopen doet.
- Jinne
- Site Admin
De 3 keepers worden ook weer genoemd door Hamster. Maar ik zie daar niks gebeuren.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Breedteaankopen zouden gewoon per definitie uitgesloten moeten worden als optie.
Een speler is of een verbetering ten opzichte van wat we hebben of heeft de potentie om dat te worden, anders is het weggegooid geld en loopt die speler alleen maar anderen voor de voeten.
Een speler is of een verbetering ten opzichte van wat we hebben of heeft de potentie om dat te worden, anders is het weggegooid geld en loopt die speler alleen maar anderen voor de voeten.
Supporters die in grote meerderheid lijken te kiezen voor de optie om niemand te halen. Dat is niet heel gebruikelijk.
Bij Ajax moeten ze Schreuder even tot de orde roepen. Ik snap best dat hij Antony heel graag bij Ajax had gehouden maar het is niet dat hij geen spelers over heeft.
Bij Ajax moeten ze Schreuder even tot de orde roepen. Ik snap best dat hij Antony heel graag bij Ajax had gehouden maar het is niet dat hij geen spelers over heeft.
Nil volentibus arduum
Hij was zo snugger om z'n transfervrije status door papa te willen laten verzilveren! Die kwam met blijkbaar waanzinnige eisen, waardoor bijv. Fiorentina hem in de ban deed.
Inmiddels is het gezond verstand weergekeerd (met je familie moet je immers wandelen, niet handelen) en heeft ie weer een agent.
Grillitsch is voor Ajax bruikbaar. Wanneer Alvarez vertrekt, moet je meteen achter Grillitsch's landgenoot Laimer van RBL aan. Die heeft nog een jaar contract. Geen spectaculaire speler, maar wel enorm veel loopvermogen en duelkracht.
Die is toch onhaalbaar? Ik zag zijn naam steeds voorbijkomen in relatie tot Bayern?Wanneer Alvarez vertrekt, moet je meteen achter Grillitsch's landgenoot Laimer van RBL aan.

Ik lees dat Sevilla voor Januzaj gaat, als ze Ocampos bij ons kwijt kunnen. Januzaj past i.m.o. veel beter bij ons dan Ocampos?De Dominee schreef: ↑di aug 30, 2022 9:32 amIk vraag me af of we met Berghuis / Tadic of Kudus als rechtsbuiten slechter af zijn dan met die Ocampos. Ik zie het totaal niet zitten in hem in ieder geval.
-
Lijkt mij ook. Die is nog gratis ook...?! 
Al moet ik zeggen dat ik in dat geval wellicht nog zou opteren voor een half jaar met Berghuis, Tadic, Kudus en Conceicao.

Al moet ik zeggen dat ik in dat geval wellicht nog zou opteren voor een half jaar met Berghuis, Tadic, Kudus en Conceicao.
Idem. Je hebt zoveel opties voor de 3 plekken achter de spits.De Dominee schreef: ↑di aug 30, 2022 10:27 amAl moet ik zeggen dat ik in dat geval wellicht nog zou opteren voor een half jaar met Berghuis, Tadic, Kudus en Conceicao.
-
Volgens Fabrizio Romano gaat Ajax voor Vlachodimos als keeper. Bij mijn weten een top keeper, al heb ik geen idee hoe hij met zijn voeten is. Ook zie ik niet zo snel reden voor hem om van Benfica de overstap naar Ajax te maken, maar ik vind het prima.
Stekelenburg zal wel stoppen dan.
Mijn eerste reactie was (op basis van onze wedstrijden tegen Benfica) ook erg positief. Het meevoetballen is wel een zorg.De Dominee schreef: ↑di aug 30, 2022 10:36 amVolgens Fabrizio Romano gaat Ajax voor Vlachodimos als keeper. Bij mijn weten een top keeper, al heb ik geen idee hoe hij met zijn voeten is. Ook zie ik niet zo snel reden voor hem om van Benfica de overstap naar Ajax te maken, maar ik vind het prima.
Tegen ons blonk ie ook wel uit in beroerde uittrappen als ik me niet vergis.Arthur schreef: ↑di aug 30, 2022 10:37 amMijn eerste reactie was (op basis van onze wedstrijden tegen Benfica) ook erg positief. Het meevoetballen is wel een zorg.De Dominee schreef: ↑di aug 30, 2022 10:36 amVolgens Fabrizio Romano gaat Ajax voor Vlachodimos als keeper. Bij mijn weten een top keeper, al heb ik geen idee hoe hij met zijn voeten is. Ook zie ik niet zo snel reden voor hem om van Benfica de overstap naar Ajax te maken, maar ik vind het prima.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Volgens Hamstelaar op Twitter is het op volgorde van wenselijkheid vanuit Ajax momenteel:
1. Vlachodimos
2. Flekken
3. Destanoglu
Vlachodimos is bij mijn weten echt een top keeper, Flekken is niet beter dan Pasveer en Destanoglu ken ik niet, maar is wel jong (21) en al 3 jaar basisspeler volgens mij. Ook knap.
1. Vlachodimos
2. Flekken
3. Destanoglu
Vlachodimos is bij mijn weten echt een top keeper, Flekken is niet beter dan Pasveer en Destanoglu ken ik niet, maar is wel jong (21) en al 3 jaar basisspeler volgens mij. Ook knap.
Wij hebben niets aan een keeper die niet kan meevoetballen.
-
Mwoah. Een balletje tegenhouden is ook niet onbelangrijk.
Ik voel het niet wat er nu gebeurd. Waarom gaan we zoveel geld uitgeven aan een Argentijn die niet helemaal 100% is? We hebben zat opties, dus wat moeten we ermee?
-
Geen idee. Lijkt me ook geen type die makkelijk met een rol als rotatie speler om zal gaan, laat staan een rol als invaller. Idem geldt echter voor Tadic en Berghuis, terwijl ook Kudus wat ongeduldig begint te worden.
Daarnaast zie ik ook geen specifieke kwaliteiten die we bij Ajax nodig hebben. Duur, oud, maf. Nee. Dank je. Ik hoop vurig op een rookgordijn voor een huur of koop van Ziyech.
Vlachodimos en Grillitsch krijgen het voordeel van de twijfel wat mij betreft.
Daarnaast zie ik ook geen specifieke kwaliteiten die we bij Ajax nodig hebben. Duur, oud, maf. Nee. Dank je. Ik hoop vurig op een rookgordijn voor een huur of koop van Ziyech.
Vlachodimos en Grillitsch krijgen het voordeel van de twijfel wat mij betreft.