PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopii

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma aug 29, 2022 11:35 am

Je hebt het wel over een jongen van de club, hoor. :hypocrite.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 29, 2022 12:28 pm

Yopii schreef:
ma aug 29, 2022 11:35 am
Je hebt het wel over een jongen van de club, hoor. :hypocrite.gif:
Ja, dat verandert de zaak! D'n Luuk is zelfs ambassadeur van mbesv en vangt (volgens ed.nl) slechts 5M per seizoen bij mbesv. :smallgrin.gif:

Brainitez, Gakpo, Sangaré zullen flink vangen. Mij lijkt dat je met zulke mensen in je salarishuis stiekem uitgaat van CL-inkomsten.

generaal

Bericht door generaal » ma aug 29, 2022 6:08 pm

Southampton wil Gakpo overnemen voor 35 - 40 miljoen euro. Dat bedrag krijgt De Jong er over twaalf maanden ook wel voor, dus hopelijk blijft-ie aan boord.

Ik geloof er niets van dat Man U nog serieuze interesse heeft. Als die er al is geweest.

Frank

Bericht door Frank » ma aug 29, 2022 6:10 pm

Dat jij nog kunt reageren in deze topic Generaal, mij lukt het (afgezien van deze post) niet meer in ieder geval. :excited.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

columbus

PSV

Bericht door columbus » ma aug 29, 2022 6:17 pm

generaal schreef:Southampton wil Gakpo overnemen voor 35 - 40 miljoen euro. Dat bedrag krijgt De Jong er over twaalf maanden ook wel voor, dus hopelijk blijft-ie aan boord.

Ik geloof er niets van dat Man U nog serieuze interesse heeft. Als die er al is geweest.
Zou ook niet weten waarom hij weg zou willen. Minimaal nog een jaar bij psv wordt hij echt niet minder van. Altijd spelen en zicht op een WK. Kijk naar Gravenberch, op de bank zitten op die leeftijd is killing

De mogelijke aankoop van el Ghazi snap ik ook niet zo. Psv heeft aanvallend behoorlijk wat talent rondlopen

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 29, 2022 6:22 pm

Bij een club als Southampton komt hij echt wel voor de basis. Dat zou juist voor zo'n keuze kunnen pleiten. Je kiest dan voor de wat meer geleidelijke weg. Iemand als Mané heeft er ook gespeeld.

United was inderdaad wel meer onzeker geweest. Ik denk dat hij daar ook alleen in beeld is geweest voor het geval ze er met Ajax niet uit zouden komen. Maar of dat echt heel serieus is geweest? Het lijkt er sterk op dat Antony plan A, B en C was voor Ten Hag. Daarom komen we bij zo'n idioot bedrag uit.
Nil volentibus arduum

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma aug 29, 2022 6:37 pm

generaal schreef:
ma aug 29, 2022 6:08 pm
Southampton wil Gakpo overnemen voor 35 - 40 miljoen euro. Dat bedrag krijgt De Jong er over twaalf maanden ook wel voor, dus hopelijk blijft-ie aan boord.

40 Miljoen is de hoofdprijs, lijkt me onverantwoord om zo'n bedrag te laten lopen. Is Bakayoko of Saibari nu echt zoveel minder dan Gakpo?
Ajax!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 29, 2022 6:43 pm

Gakpo is echt wel een hele goede speler hoor. Vraag is of hij fysiek sterk genoeg gaat zijn voor hele seizoenen Premier League. Maar hij is echt wel vrij compleet.

Probleem is dat de hoofdprijs tegenwoordig zo relatief is. Er hoeft maar één club in paniek te raken en er komt ineens substantieel meer geld op tafel. Het is ook niet uitgesloten dat Gakpo de kans krijgt om een goed WK te spelen. Wat is hij dan waard?
Nil volentibus arduum

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 29, 2022 6:46 pm

Marillion schreef:
ma aug 29, 2022 6:43 pm
Gakpo is echt wel een hele goede speler hoor. Vraag is of hij fysiek sterk genoeg gaat zijn voor hele seizoenen Premier League. Maar hij is echt wel vrij compleet.

Probleem is dat de hoofdprijs tegenwoordig zo relatief is. Er hoeft maar één club in paniek te raken en er komt ineens substantieel meer geld op tafel. Het is ook niet uitgesloten dat Gakpo de kans krijgt om een goed WK te spelen. Wat is hij dan waard?
Heeft het nog niet waargemaakt. Fysiek kwetsbaar en in de grote(re) wedstrijden geeft hij vaak niet thuis.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 29, 2022 7:14 pm

generaal schreef:
Heeft Gakpo zin in nog een strafrondje eredivisie? Ik schat ‘m hoger in dan Southampton, maar hij laat het afweten in de VCL. Toch kan deze tussenstap goed voor hem zijn. 50M zal Southampton niet dokken, lijkt me.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 29, 2022 7:15 pm

Nu zal er misschien niet heel veel meer inzitten wat betreft transfersom maar er zit echt nog wel rek in. Zijn technische mogelijkheden zijn goed, zeker voor een speler van zijn postuur.

Vraag is wat hij wil. Ik krijg een beetje de indruk dat hij wel openstaat voor een transfer. En hoe hoog is de nood bij PSV nu er geen CL voetbal is?
Nil volentibus arduum

LucaS

Bericht door LucaS » ma aug 29, 2022 7:22 pm

Ach kom op Wimpey, strafrondje eredivisie. Ja, er zijn mooiere en zwaardere competities, maar als je van voetbal houdt is voetballen in de eredivisie echt geen straf.
I think I lost my fucking headache

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 29, 2022 7:32 pm

LucaS schreef:
ma aug 29, 2022 7:22 pm
Ach kom op Wimpey, strafrondje eredivisie. Ja, er zijn mooiere en zwaardere competities, maar als je van voetbal houdt is voetballen in de eredivisie echt geen straf.
Gakpo speelt een seizoen of 5 (?) eredivisie nu. Geen CL. Als ik ‘m zo hoor wil ie weg.

Arthur

Bericht door Arthur » ma aug 29, 2022 8:06 pm

Frank schreef:Dat jij nog kunt reageren in deze topic Generaal, mij lukt het (afgezien van deze post) niet meer in ieder geval. :excited.gif:
Dat snap ik wel, Frank. Het zou leuker zijn om hier gewoon normale discussies met PSV-ers te hebben. Helaas was het tot de Generaal ineens weer verscheen wel zo dat we hooguit jou als voormalig PSV-fan hier konden verwelkomen.

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 29, 2022 8:18 pm

Frank schreef:
ma aug 29, 2022 6:10 pm
Dat jij nog kunt reageren in deze topic Generaal, mij lukt het (afgezien van deze post) niet meer in ieder geval. :excited.gif:
Hoezo niet? :confused.gif:

generaal

Bericht door generaal » ma aug 29, 2022 8:55 pm

Giacomo Puccini schreef:
ma aug 29, 2022 6:37 pm
generaal schreef:

40 Miljoen is de hoofdprijs, lijkt me onverantwoord om zo'n bedrag te laten lopen. Is Bakayoko of Saibari nu echt zoveel minder dan Gakpo?
Saibari is een fysiek sterke draver, maar natuurlijk helemaal geen echte winger. Goed in balletjes afpakken en op bluf met meer geluk dan wijsheid een back voorbij.. Om er vervolgens iets lomps mee te doen.

Bakayoko is wel een groot vleugeltalent, maar die moet je eerst in een talentenrol gebruiken.

In juli had je 40 miljoen euro voor Gakpo kunnen accepteren, maar nu komt daar wat mij betreft zeker 10 miljoen euro bovenop.

De Gakpogelden zou PSV vervolgens het best in een linksbuiten en twee backs kunnen investeren die Luuk de Jong goed voeden. Bijvoorbeeld Willems, Arias en een gelouterde linksbuiten uit een land als Kroatië, Mexico of Zwitserland. Dan heb je op beide flanken talent en ervaring.

generaal

Bericht door generaal » ma aug 29, 2022 8:58 pm

wimpey schreef:
ma aug 29, 2022 7:14 pm
generaal schreef:
Heeft Gakpo zin in nog een strafrondje eredivisie? Ik schat ‘m hoger in dan Southampton, maar hij laat het afweten in de VCL. Toch kan deze tussenstap goed voor hem zijn. 50M zal Southampton niet dokken, lijkt me.
Bovenin de Eredivisie om de prijzen meedoen is leuker dan aanvallen bij een Engelse middenmoter. Zulke clubs leggen vooral de nadruk op organisatie. Tegenhouden. Heel veel kansen creëren die niet in de meeste wedstrijden.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma aug 29, 2022 9:02 pm

wimpey schreef:
LucaS schreef:
ma aug 29, 2022 7:22 pm
Gakpo speelt een seizoen of 5 (?) eredivisie nu. Geen CL. Als ik ‘m zo hoor wil ie weg.
Dus dan wil ie liever in de kelder van de PL spelen? Alsof je je dan wel in de kijker speelt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma aug 29, 2022 9:26 pm

wimpey schreef:
ma aug 29, 2022 7:14 pm
generaal schreef:
Kijk naar recente Nederlandse spelers die direct naar topclubs in topcompetities zijn gegaan en je weet dat die stap gigantisch is. Bergwijn haalde het niet. Ziyech haalt het niet. Donny haalt het niet. Die clubs zullen ook wel denken: ga eerst maar eens rijpen in middenmoot PL en halen we je. Virgil van Dijk traject. Niks mis mee. Maar geen idee hoe Gakpo zichzelf ziet. Maar top 5 van de PL die CL speelt… dan moet je 30 goals en 50 assists bij psv in 1 seizoen voor je rekening nemen, dan ben je misschien een safe bet.
Whitey on the moon.

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 30, 2022 6:39 am

raymon schreef:
ma aug 29, 2022 9:02 pm
Dus dan wil ie liever in de kelder van de PL spelen? Alsof je je dan wel in de kijker speelt.
Van Dijk en Wijnaldum kwamen via zo'n stap bij Liverpool.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 30, 2022 6:52 am

Een stap zetten vanuit de PL is natuurlijk niet ongebruikelijk. Als je het goed doet bij Southampton komt er echt wel een grotere club. Zie iemand als Mané die via dezelfde club is doorgegaan naar Liverpool en Bayern. En zo zijn er nog wel meer.

Maar garanties zijn er natuurlijk niet. Net zoals hij niet weet hoe de wereld eruit ziet na nog een jaar PSV en een WK.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 30, 2022 8:25 am

Hoeveel aanvallers die in de top van de PL spelen zijn daar via een tussenstap terechtgekomen?
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » di aug 30, 2022 9:25 am

De Gakpogelden zou PSV vervolgens het best in een linksbuiten en twee backs kunnen investeren die Luuk de Jong goed voeden. Bijvoorbeeld Willems, Arias en een gelouterde linksbuiten uit een land als Kroatië, Mexico of Zwitserland. Dan heb je op beide flanken talent en ervaring.
Heeft PSV niet eerst een gat de dichten?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 30, 2022 9:33 am

Hoe lang is het geleden dat Willems en Arias succesvol waren? Ze zitten niet voor niets in hun huidige situatie. Volgens mij moet je als club niet teveel in het verleden blijven hangen.

Ik ben het er wel mee eens dat PSV in de defensie zou moeten investeren in plaats van de aanval.
Nil volentibus arduum

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di aug 30, 2022 9:38 am

Lionel schreef:
di aug 30, 2022 8:25 am
Hoeveel aanvallers die in de top van de PL spelen zijn daar via een tussenstap terechtgekomen?
Wat is een tussenstap? Eerst kleinere club PL? Voor Salah en De Bruyne lukte het de eerste keer ook niet. Richairlson nu via 2 stappen naar een top (6) club.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie