Ze kunnen ook 5 dikke lijstjes hebben, nu heb je nog geen drie dagen om iets rond te krijgen waarbij je al weet dat je flink moet gaan overbetalen. We weten ook niet wat de interne afspraken waren. Maar ik krijg de indruk dat ze dus onverwachts overruled zijn en het nu mogen uitzoeken.GangstaRiB schreef: ↑zo aug 28, 2022 4:39 pmDan hebben ze een reality check nodig. Ajax gaat geen 80+ miljoen afslaan. Dat Antony zou vertrekken is al een week of twee duidelijk. Daarom: H2 moet maar beter een lijstje met vervangers hebben.
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Nou ja, het komt natuurlijk niet compleet uit de lucht vallen. Mocht dat wel zo zijn dan zijn ze wereldvreemd. Maar dat is niet het geval. Zie ook de gesprekken met Ziyech.
Het is niet gek dat ze geprobeerd hebben om hem echt aan boord te houden. Met name de trainer is er voor de korte termijn en die wil graag goede spelers kunnen opstellen. Maar bij dit soort bedragen spelen er meer zaken een rol en dan trek je soms aan het kortste eind. Gelukkig is het niet zo dat hij geen goede spelers meer overheeft. Het is nu aan Schreuder om er wat moois van te maken met deze groep. Want ik denk niet dat er nog iemand bij gaat komen.
Het is niet gek dat ze geprobeerd hebben om hem echt aan boord te houden. Met name de trainer is er voor de korte termijn en die wil graag goede spelers kunnen opstellen. Maar bij dit soort bedragen spelen er meer zaken een rol en dan trek je soms aan het kortste eind. Gelukkig is het niet zo dat hij geen goede spelers meer overheeft. Het is nu aan Schreuder om er wat moois van te maken met deze groep. Want ik denk niet dat er nog iemand bij gaat komen.
Nil volentibus arduum
Het gezond verstand heeft gelukkig de doorslag gegeven. En het is niet zo dat voorin de opties nu beperkt zijn hè.Mr. Ajax schreef: ↑zo aug 28, 2022 5:46 pmZe kunnen ook 5 dikke lijstjes hebben, nu heb je nog geen drie dagen om iets rond te krijgen waarbij je al weet dat je flink moet gaan overbetalen. We weten ook niet wat de interne afspraken waren. Maar ik krijg de indruk dat ze dus onverwachts overruled zijn en het nu mogen uitzoeken.
Je zou denken dat die kids in JA als de brandweer gaan om zich aan te bieden als optie voorin. 4-0 eraf tegen ASO.

Nogmaals - als er intern is afgesproken dat Hamstelaar bepaalt en dat Antony na een bepaalde datum niet meer verkocht wordt… Alternatieven een beetje warm houden heb je dan niet veel aan, want die zullen nu of minstens 40 mio kosten of helemaal niet meer weg mogen bij hun club.Marillion schreef: ↑zo aug 28, 2022 6:01 pmNou ja, het komt natuurlijk niet compleet uit de lucht vallen. Mocht dat wel zo zijn dan zijn ze wereldvreemd. Maar dat is niet het geval. Zie ook de gesprekken met Ziyech.
Het gezond verstand heeft gelukkig de doorslag gegeven. En het is niet zo dat voorin de opties nu beperkt zijn hè.wimpey schreef: ↑zo aug 28, 2022 6:01 pm[quote="Mr. Ajax" post_id=<a href="tel:1650909">1650909</a> time=<a href="tel:1661705201">1661705201</a> user_id=114]
Ze kunnen ook 5 dikke lijstjes hebben, nu heb je nog geen drie dagen om iets rond te krijgen waarbij je al weet dat je flink moet gaan overbetalen. We weten ook niet wat de interne afspraken waren. Maar ik krijg de indruk dat ze dus onverwachts overruled zijn en het nu mogen uitzoeken.
Je zou denken dat die kids in JA als de brandweer gaan om zich aan te bieden als optie voorin. 4-0 eraf tegen ASO.

[/quote]
Welke kwalitatief goede opties heb je dan voor Antony zijn plek?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Bevestigd door Hamstelaar. Ook Flekken en Vlachodimos in beeld. Hamstelaar verwacht nog actie op keepers vlak.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Ajaciedjuh
Geruchten dat Ziyech toch naar Ajax komt, worden weer groter.
[tweet]https://twitter.com/dimarzio/status/156 ... hsE8vWUISg[/tweet]
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Op Twitter zijn Turken erg positief over die keeper.De Dominee schreef: Bevestigd door Hamstelaar. Ook Flekken en Vlachodimos in beeld. Hamstelaar verwacht nog actie op keepers vlak.
Ik zou met een gerust hart het seizoen in gaan met Pasveer. Doet het gewoon prima.
Maar als je echt een keeper kunt halen waar je jaren mee vooruit kunt zou je het kunnen overwegen. Dat betekent wel dat Gorter alsnog zou moeten vertrekken. Wat eigenlijk sowieso een goed plan is.
Maar als je echt een keeper kunt halen waar je jaren mee vooruit kunt zou je het kunnen overwegen. Dat betekent wel dat Gorter alsnog zou moeten vertrekken. Wat eigenlijk sowieso een goed plan is.
Nil volentibus arduum
-
Ik lees het ook net, zou toch wel mooi zijn!Ajaciedjuh schreef: ↑zo aug 28, 2022 6:38 pmGeruchten dat Ziyech toch naar Ajax komt, worden weer groter.
Huur lijkt mij de enige optie gezien zijn salaris.
Dat is eigenlijk de enige transfer die ik echt zie zitten. Ziyech op huurbasis. Zien we in de loop van het seizoen wel of beide partijen zin hebben in een langer verblijf. En ondertussen kan Conceicao achter hem richting de basis proberen te groeien.
Punt van aandacht is wel dat Tadic, Berghuis, Bergwijn, Klaassen, Kudus en Ziyech bij elkaar in de selectie misschien net even te veel is. Die lopen elkaar hier of daar toch in de weg als iedereen fit blijft.
Punt van aandacht is wel dat Tadic, Berghuis, Bergwijn, Klaassen, Kudus en Ziyech bij elkaar in de selectie misschien net even te veel is. Die lopen elkaar hier of daar toch in de weg als iedereen fit blijft.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Ideaal zou zijn huur met optie tot koop.Op dit moment zou ik blij zijn met elke variant dat Ziyech bij Ajax komt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Als die optie een redelijk bedrag zou bevatten misschien. Maar als dat zo was konden we hem waarschijnlijk nu ook probleemloos direct kopen.
Ziyech weer in een Ajax shirt zou ik echt fantastisch vinden. Maar die groep spelers die ik noem voor een paar plekken is wel een potentieel probleem. Die gaan niet allemaal een heel seizoen zonder problemen op de bank zitten. Met de verkoop van Antony ontstaat er juist ruimte maar die deur gaat dan meteen weer dicht. Want Ziyech komt natuurlijk voor de basis.
Ziyech weer in een Ajax shirt zou ik echt fantastisch vinden. Maar die groep spelers die ik noem voor een paar plekken is wel een potentieel probleem. Die gaan niet allemaal een heel seizoen zonder problemen op de bank zitten. Met de verkoop van Antony ontstaat er juist ruimte maar die deur gaat dan meteen weer dicht. Want Ziyech komt natuurlijk voor de basis.
Nil volentibus arduum
Dat is inderdaad een probleem. Tadic en Zyiech zullen altijd spelen. Dus Berghuis is dan weer terug bij af na een goede wedstrijd vandaag. En Klaassen en Kudus zitten er nog verder achter. Maar goed, we willen een zo’n sterk mogelijke selectie en Zyiech is wel een paar klassen beter dan Berghuis.Marillion schreef:Als die optie een redelijk bedrag zou bevatten misschien. Maar als dat zo was konden we hem waarschijnlijk nu ook probleemloos direct kopen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik lees op twitter (maar goed, betrouwbaarheid dus varierend van 0 tot 100%) dat bij het eerdere afhaken niet de transfersom het struikelblok was, maar eerder het feit dat Ajax Ziyech maar voor een jaar zou willen. Daar heeft hij geen zin in aldus dat verhaal. En dat begrijp ik ook wel, als het echt een overbrugging is voor CCCMarillion schreef: ↑zo aug 28, 2022 6:54 pmDat is eigenlijk de enige transfer die ik echt zie zitten. Ziyech op huurbasis. Zien we in de loop van het seizoen wel of beide partijen zin hebben in een langer verblijf. En ondertussen kan Conceicao achter hem richting de basis proberen te groeien.
I think I lost my fucking headache
Dilemma dit. Je zou Ziyech natuurlijk kunnen kopen om hem volgend jaar ook op het middenveld te laten spelen. Dit jaar nog als rechtsbuiten.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Idd, mits CCC zich inderdaad zo ontwikkelt. Ziyech is ook de perfecte opvolger van Tadic (leiderschap).
En een Klaassen/Berghuis zullen volgend jaar misschien ook iets anders willen als ze niet genoeg minuten maken als basisspeler. Dus ik zou niet weten waarom we Ziyech niet zouden kopen als het financieel een beetje mogelijk is.
IK GELOOF!!!!!!
-
Vroeger had je Leonardo en Leo 2 bij Feyenoord.
CCC heet bij mij Lodeiro 2.
CCC heet bij mij Lodeiro 2.
Whitey on the moon.
Gerjan Hamstelaar
@Hamstelaar
- Ik zou het niet raar vinden als Ajax de mogelijkheden bekijkt om Ocampos (28
) naar Amsterdam te krijgen.
Komende 24 uur zijn cruciaal wat betreft vervanging Antony of niet
- Ajaciedjuh
Ocampos speelt vooral vanaf linksbuiten. Geldt overigens ook voor de door Telesport genoemde Baily. Daar zoeken we geen versterking. Benieuwd wat de komende dagen nog gaat gebeuren.
Dan zal die jongen geen optie zijn. Als ik naar zijn leeftijd en statistieken kijk raak ik ook niet enthousiast.
Nil volentibus arduum
Code: Selecteer alles
Sevilla:
Played as...
Right Winger 62 19 6
Left Winger 59 14 10
Op YT kom ik Bailey vooral als rechtsbuiten tegen. Bevalt me trouwens wel als ik die video's van hem zie. Bailey doet me zelfs wel aan Antony denken. Linkspoot, snel en dynamisch, dribbelaar, passeert graag over het linkerbeen, sterk, drive, kan goed afmaken, hakjes, draaitol, moeilijk van de bal te krijgen, goed schot in de linker bovenhoek, heeft een sterke pass met overzicht. Drie jaar ouder dan Antony. Heeft EtH in zijn tunnelvisie een speler over het hoofd gezien?Ajaciedjuh schreef: ↑ma aug 29, 2022 2:17 amOcampos speelt vooral vanaf linksbuiten. Geldt overigens ook voor de door Telesport genoemde Baily. Daar zoeken we geen versterking.
https://www.youtube.com/watch?v=FIqNF_As7ZM&t=115s
Oké, Yopii. Kom er maar in. Waarom wordt Bailey een kat in de zak voor Ajax?

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

-
Bailey is een rechtsbuiten idd. Al meermaals in beeld geweest bij Ajax. Lijkt me een prima speler ook, noemde hem toevallig dit weekend nog als optie.
Ocampos ken ik niet. Kluivert en Stengs wil ik niet.
Ocampos ken ik niet. Kluivert en Stengs wil ik niet.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Hahahaha.Zuidema schreef: ↑ma aug 29, 2022 10:55 amOp YT kom ik Bailey vooral als rechtsbuiten tegen. Bevalt me trouwens wel als ik die video's van hem zie. Bailey doet me zelfs wel aan Antony denken. Linkspoot, snel en dynamisch, dribbelaar, passeert graag over het linkerbeen, sterk, drive, kan goed afmaken, hakjes, draaitol, moeilijk van de bal te krijgen, goed schot in de linker bovenhoek, heeft een sterke pass met overzicht. Drie jaar ouder dan Antony. Heeft EtH in zijn tunnelvisie een speler over het hoofd gezien?Ajaciedjuh schreef: ↑ma aug 29, 2022 2:17 amOcampos speelt vooral vanaf linksbuiten. Geldt overigens ook voor de door Telesport genoemde Baily. Daar zoeken we geen versterking.
https://www.youtube.com/watch?v=FIqNF_As7ZM&t=115s
Oké, Yopii. Kom er maar in. Waarom wordt Bailey een kat in de zak voor Ajax?![]()
Hij heeft een rare (pleeg)vader, die man zorgt overal voor problemen. Beetje een louche type.
Leon Bailey heeft het in Duitsland goed gedaan, maar bij Aston Villa wil het niet zo lukken, begrijp ik. Waarom niet?