United niet na. Ajax snap ik in deze.Mano schreef: ↑zo aug 28, 2022 1:33 amDie stress die de fanbase van MU op Twitter dumpt lijkt AT te hebben gehaald. Doe gewoon rustig. Wij hoeven niet, zij moeten. Free Antony is een belachelijke hashtag. Take it easy. Het gat is 5 miljoen, dat is 5% daar ga je een deal niet op laten klappen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antony
Moderator: mods
Re: Antony
IK GELOOF!!!!!!
-
Ja, en Hamstelaar is er niet blij mee, dus er zal wel geen (of een slechte) vervanger komen.
- Ajaciedjuh
Ik zie hetGangstaRiB schreef: ↑zo aug 28, 2022 11:48 amSchijnt nu toch rond te zijn volgens verschillende Twitter accounts.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Ik hoop vooral niet op Kluivert of Ghazi. Dan liever niemand. Ziyech zou fijn zijn, maar niet voor de hoofdprijs.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Heb geen Twitter maar zie het nog nergens anders voorbij komen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Misschien moeten we eerst uitproberen of een zak geld écht geen goal kan maken. Ik bedoel, het is wel een heel grote zak.
-
We horen daarmee bij de absolute top qua uitgaande transfers, knap!GangstaRiB schreef: ↑zo aug 28, 2022 12:20 pm100 miljoen.. als dat waar is… wat een gekkigheid eigenlijk.
- Ajaciedjuh
We zijn een voetbalclub, geen bank. En het walgelijke gedrag wordt beloond. Hopelijk hebben we alsnog een goede vervanger kunnen halen.Gaizka1985 schreef:We horen daarmee bij de absolute top qua uitgaande transfers, knap!GangstaRiB schreef: ↑zo aug 28, 2022 12:20 pm100 miljoen.. als dat waar is… wat een gekkigheid eigenlijk.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Met Hamstelaar bovenaan. Die is weg.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
90+10 is wel aardig hè.
Als Ziyech niet lukt, dan zou ik het zo laten. Tenzij je nog een goede keeper kan kopen, maar dat zal lastig zijn zo 3 dagen voor de deadline.
Als Ziyech niet lukt, dan zou ik het zo laten. Tenzij je nog een goede keeper kan kopen, maar dat zal lastig zijn zo 3 dagen voor de deadline.
-
Alsjeblieft geen Kluivert of Ghazi 

Met El Ghazi zou ik nog wel kunnen leven als stop gap signing. Heeft het toch niet heel slecht gedaan in Engeland?
Kunnen we voor de winter of volgend seizoen weer naar Ziyech kijken.
Kunnen we voor de winter of volgend seizoen weer naar Ziyech kijken.
Waarom is er een stop gap signing nodig? Kwantiteit hebben we volgens mij voldoende op die positie, het gaat om kwaliteit.
We hebben nu niemand die op die plek uit de verf komt en CCC is er nog niet klaar voor.Rooie schreef:Waarom is er een stop gap signing nodig? Kwantiteit hebben we volgens mij voldoende op die positie, het gaat om kwaliteit.
-
Ghazi is niet beter dan Tadic of Berghuis op die positie vrees ik.
En El Ghazi zou daar wel uit de verf komen? Die jongen zit ondertussen al 2 jaar de bank warm te houden bij niet de grootste clubs...
Exact. Een topaankoop of gewoon niets. El Ghazi, Kluivert en consorten is echt weggegooid geld
Als ze echt Ziyech willen moeten ze niet miepen en gewoon het geld neerleggen. Je ontvangt 100 miljoen, daar mag je echt wel wat extra’s van gebruiken
Als ze echt Ziyech willen moeten ze niet miepen en gewoon het geld neerleggen. Je ontvangt 100 miljoen, daar mag je echt wel wat extra’s van gebruiken
The Athletic en Sky. Dan klopt het.Yopii schreef: ↑zo aug 28, 2022 12:55 pmhttps://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ntony.html
Bronnen zijn vrij betrouwbaar.
Neuh...De Dominee schreef: ↑zo aug 28, 2022 1:14 pmGhazi is niet beter dan Tadic of Berghuis op die positie vrees ik.
Zonde dat we Antony verliezen, maar het is niet anders.
Voor de prijs die Chelsea wil, toch? Dus als die 60 miljoen willen dat betalen.
Ik zou me niet laten oplichten, als ik Ajax was.
Ik zou me niet laten oplichten, als ik Ajax was.
Ik lees dat Sar, Lenderink, RvC hebben beslist. Schreuder, H2 wilden niet. Het verstand zegeviert.