Antony
Moderator: mods
Re: Antony
Het is wel een lastig spel. Ajax moet ook afwegen hoe groot de kans is dat er geen transfer komt en hoe de situatie dan is met Antony.
Normaal gezien zal hij wel bij draaien want hij wil straks naar het WK. Maar de relatie krijgt wel een tik en dan is er nog de verhouding met de supporters. Al draaien de meeste snel bij als hij twee knappe voorzetten geeft en een doelpunt maakt.
Ik ben wel benieuwd wie nou die harde onderhandelaar is bij Ajax. Ik zie dat Van der Sar eigenlijk helemaal niet doen. Vergis ik me nou zo in hem?
Normaal gezien zal hij wel bij draaien want hij wil straks naar het WK. Maar de relatie krijgt wel een tik en dan is er nog de verhouding met de supporters. Al draaien de meeste snel bij als hij twee knappe voorzetten geeft en een doelpunt maakt.
Ik ben wel benieuwd wie nou die harde onderhandelaar is bij Ajax. Ik zie dat Van der Sar eigenlijk helemaal niet doen. Vergis ik me nou zo in hem?
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Alle Afrikaanse en Aziatische Man United fans iedere keer boos. 'Free Antony' ed. Die Engelsen hebben zelf de markt opgeblazen. Wij hebben zelf ook genoeg over betaald voor de jongens van daar.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Laat dat soort volk zich maar opvreten van woede en frustratie. Die mensen denken dat alles een computerspelletje is en hebben waarschijnlijk nog nooit een stadion van binnen gezien.
Nil volentibus arduum
Fabrizio stelt Antony persoonlijk te hebben gesproken. Mocht het überhaupt waar zijn - er zitten een paar uitspraken tussen die Antony beter niet had kunnen doen, vind ik. Als die slim is moet ie begrijpen dat hij het niet onrepareerbaar moet gaan maken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Of hij wilt dat ze bij Ajax zien dat het niet te repareren is. Lekker aan zijn contract houden. Dat hij in februari heeft aangegeven weg te willen is prima. Dat United nu pas met serieuze biedingen komt kan Ajax natuurlijk niks aan doen.
IK GELOOF!!!!!!
Eens, hoor. Ajax is ook geen liefdadigheidsinstelling en nu wordt het gewoon te kort dag. Had United maar eerder met het gewenste bedrag moeten komen.
Blufpoker van Ajax...
Lijkt toch een vechtscheiding te worden. Erg jammer na twee mooie jaren. En inderdaad, wat voor een imago-schade gaat Ajax met name in Zuid-Amerika lijden, als het koste wat kost er nog een paar miljoentjes extra uit wil knijpen? Maar goed, bod geweigerd. Point of no return is nu gepasseerd? Hierna serieus zwaar verziekte verhoudingen?
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Antony
Wat een jank verhaal van Anthony. Geloof er weinig van, misschien moet die Fabrizio het ook bij transfer feitjes houden ipv de journalist uit te hangen.
Ajax wil Anthony niet kwijt en staat volledig in zijn recht om te vragen wat ze willen? En als ze hem toch nog willen betalen ze de prijs die Ajax voor ogen heeft. En wat hierboven al werd geschreven, als ze al vanaf februari hem willen hebben moeten ze niet 5 dagen voor de sluiting een bod uitbrengen. Dat is volgens mij echt een lul verhaal
Imagoschade? Waarom? Omdat ze wel willen verkopen maar wel voor de prijs die ze voor ogen hebben? Moeten het allemaal niet overdrijven hoor. Uiteindelijk is Ajax een prima club om naar toe te gaan, want ook hier zal er uiteindelijk een goede boterham verdiend worden. Money makes the world go round
Ajax wil Anthony niet kwijt en staat volledig in zijn recht om te vragen wat ze willen? En als ze hem toch nog willen betalen ze de prijs die Ajax voor ogen heeft. En wat hierboven al werd geschreven, als ze al vanaf februari hem willen hebben moeten ze niet 5 dagen voor de sluiting een bod uitbrengen. Dat is volgens mij echt een lul verhaal
Imagoschade? Waarom? Omdat ze wel willen verkopen maar wel voor de prijs die ze voor ogen hebben? Moeten het allemaal niet overdrijven hoor. Uiteindelijk is Ajax een prima club om naar toe te gaan, want ook hier zal er uiteindelijk een goede boterham verdiend worden. Money makes the world go round
Dat het een “two-year project” zou zijn ook… Gelul. Had ie maar geen vijf-jarig contract moeten tekenen.
Dat recht hebben ze natuurlijk. Maar we zijn geen koe aan het verhandelen.
Geloof ik ook geen flikker van. Als Antony dat echt gezegd heeft, zit hij serieus een breuk te forceren.En wat hierboven al werd geschreven, als ze al vanaf februari hem willen hebben moeten ze niet 5 dagen voor de sluiting een bod uitbrengen. Dat is volgens mij echt een lul verhaal.
Ik sluit me bij Lucas aan hierboven. Deze kwestie heeft veel grijstinten.Imagoschade? Waarom? Omdat ze wel willen verkopen maar wel voor de prijs die ze voor ogen hebben? Moeten het allemaal niet overdrijven hoor. Uiteindelijk is Ajax een prima club om naar toe te gaan, want ook hier zal er uiteindelijk een goede boterham verdiend worden. Money makes the world go round
Inderdaad, wat een BS. Het zou me erg tegenvallen als hij dat echt tegen Fabr. gezegd heeft.

Ajax doet nu wat veel supporters al jaren wensten: het keihard spelen. Ik ben benieuwd of het werkt. Door de omstandigheden (de wanhoop van MU, het WK binnenkort) is de kans van slagen wat groter dan in vorige gevallen.
Er staat ook dat hij in juni zijn vakantie had onderbroken om zijn vertrekwens bekend te maken bij Schreuder en co. Dat gelooft toch niemand?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
We weten niks! Ajax heeft waarschijnlijk neergelegd wat ze minimaal verwachten. MU blijft eronder.
Twitter wordt gekaapt en 99 van 100 is onzin
Laten we rustig afwachten
Twitter wordt gekaapt en 99 van 100 is onzin
Laten we rustig afwachten
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Jinne
- Site Admin
Ik zie ook reacties van Man United fans dat ze over moeten schakelen naar Gakpo. 
Ze hebben geen klantenkaart dus ze moeten gewoon weer volle pond betalen voor een nieuwe transfer. Hadden ze destijds met Martinez maar gelijk door moeten pakken en ook Antony moeten halen.

Ze hebben geen klantenkaart dus ze moeten gewoon weer volle pond betalen voor een nieuwe transfer. Hadden ze destijds met Martinez maar gelijk door moeten pakken en ook Antony moeten halen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Met de imagoschade valt het ook allemaal wel mee. Zijn vorige club is blij dat Ajax wat extra geld wilt, Ajax wilt wat extra geld. Alleen Antony jankt een beetje. Verder zal het allemaal wel meevallen. En ook als Ajax niet meewerkt is er straks een Goddelijke Kanarie op het WK die bij Ajax speelt. Dan is iedereen dit jankverhaal weer vergeten.
Want Antony kan zoveel willen. Ik hoop dat Ajax hem verkoopt voor 100 mio en dat hij vervolgens zijn been breekt. Vies ventje.
Want Antony kan zoveel willen. Ik hoop dat Ajax hem verkoopt voor 100 mio en dat hij vervolgens zijn been breekt. Vies ventje.
IK GELOOF!!!!!!
Kan trouwens ook dat Ajax wel akkoord is met het bedrag maar niet met de geoffreerde termijnen.
Aangezien Ajax meteen 20% moet afdragen
Aangezien Ajax meteen 20% moet afdragen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die jongen wil een stap maken. Vergis je niet dat een poule met Sheriff, Omonia en Sociedad natuurlijk ook vuurwerk gaat opleveren.
Heb je zeker gelijk in. Maar waar komt deze bagger dan vandaan? En waarom publiceert Romano dit? Hij loopt ook een deuk op als het niet waar is. Waarom is Antony trouwens zelf niet in beeld, terwijl hij deze BS-teksten schijnbaar uitkotst?

Kamp Antony zal ruimte zoeken om hun verhaal te vertellen.
Overigens snap ik wel dat zij wat onrustig worden van het feit dat Ajax deze bedragen niet pakt als Antony kennelijk heeft besloten deze stap te willen zetten. Wij kijken nu vooral of er niet nog een beetje meer in zit. Maar bedragen zo rond de 90 miljoen zijn natuurlijk wel echt bizar veel geld. Als je AT aan het einde van het seizoen had gevraagd of de club 90 moest accepteren hadden we allemaal ja geroepen. Het is ook nog maar de vraag of er na het WK een club komt die een vergelijkbaar bedrag gaat betalen.
Dat kan natuurlijk een prima keuze zijn. Je elftal intact houden en pas later verkopen. Waarbij je accepteert dat er dan mogelijk een lager bedrag uitkomt. Hopelijk maken ze de juiste inschatting over de manier waarop hij en Ajax de draad weer kunnen oppakken als hij blijft. Al zegt mijn gevoel dat er nog wel een akkoord gaat komen.
Overigens snap ik wel dat zij wat onrustig worden van het feit dat Ajax deze bedragen niet pakt als Antony kennelijk heeft besloten deze stap te willen zetten. Wij kijken nu vooral of er niet nog een beetje meer in zit. Maar bedragen zo rond de 90 miljoen zijn natuurlijk wel echt bizar veel geld. Als je AT aan het einde van het seizoen had gevraagd of de club 90 moest accepteren hadden we allemaal ja geroepen. Het is ook nog maar de vraag of er na het WK een club komt die een vergelijkbaar bedrag gaat betalen.
Dat kan natuurlijk een prima keuze zijn. Je elftal intact houden en pas later verkopen. Waarbij je accepteert dat er dan mogelijk een lager bedrag uitkomt. Hopelijk maken ze de juiste inschatting over de manier waarop hij en Ajax de draad weer kunnen oppakken als hij blijft. Al zegt mijn gevoel dat er nog wel een akkoord gaat komen.
Nil volentibus arduum
Nieuwe bod, 94mio
Een beetje vergezocht, hoor. Waarschijnlijk was het gewoon niet genoeg. Het is bovendien de vraag of in deze fase al over financiering wordt gesproken.
Wat is trouwens de bron voor het nieuwe bod van 94?
Is deze aanpak wel handig? Dat continent brengt ons geweldige mogelijkheden als springplank. Verkloot je dat niet door deze houding?
Ik heb er een Boertjes-gevoel bij. Reizigers moet je niet ophouden.
Ik heb er een Boertjes-gevoel bij. Reizigers moet je niet ophouden.
Het is hoog spel, met hopelijk als doel nog wat extra munten eruit te persen. Ik zou het onhandig vinden als de transfer uiteindelijk niet doorgaat. Dan maak je speler, zaakwaarnemer en Sankt Pauli woest. Op de lange termijn niet slim.