Nee

Moderator: mods
Nee
Doen alsof Utd. tegen een gehavend Liverpool speelde dat 9 spelers miste is gewoon demagogie. Minstens 5 van die 9 spelen vrijwel nooit. Daar gaat het mij om.
Liverpool telde 9 afwezigen. Zo goed? Konaté, Thiago en Nunez en/of Jota hadden gespeeld. Keita ook wel, gezien Fabinho op de bank begon. Of het resultaat anders was geweest, geen idee. Liverpool komt wat in de jaren, lijkt me. En de pufjes tegen 'astma' leken niet op tijd besteld te zijn.
Hoe/wat denk je dan nu over EtH ?.
Maar de hele voetbalwereld weet dat Ajax wil verkopen. Er zijn maar een handvol clubs die dergelijke bedragen kunnen weigeren.
+1. Ontzettende lul.
Wat ie bij Utrecht deed vind ik niet vergelijkbaar met wat ie nu aanbeet doen is. Als je als relatief onbekende Nederlandse trainer de kans krijgt om trainer te worden van Ajax, dan pak je die kans en zal iedereen dat wel kunnen begrijpen. Nu zit hij bij een van de grootste en rijkste clubs ter wereld en probeert ie al twee maanden zijn oude club leeg te plunderen. Hij kan bij vrijwel elke club ter wereld aankloppen voor spelers maar doet dat bijna uitsluitend bij ons. En wat Lucas hierboven zegt… Chique is het niet, zacht uitgedrukt.Yopii schreef: ↑wo aug 24, 2022 3:05 pmFantasieloos.
Het is niet verboden, maar hij stuurt wel appjes aan spelers, die daardoor hotel de botel raken. Ik weet dus niet of ik dat zo netjes vind.
Maar ja, we wisten al dat hij zo is, want hij liet Utrecht midden in het seizoen zitten toen hij naar Ajax kon. Dat verdiende ook niet de schoonheidsprijs.
![]()
Daarom: MU een poot uitdraaien lijkt me wel het minste.![]()
Het basis team van Liverpool staat best wel vast. Aangeven dat Liverpool dan 9 man mist… vul het dan maar in.