Die Van Dijk leek wel een oude man. Bij beide goals doet ie maar wat.Giacomo Puccini schreef: ↑ma aug 22, 2022 9:56 pmManchester United nu 14e, Liverpool 16e in de stand![]()
Manchester United, met of zonder Erik ten Hag
Moderator: mods
Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag
Klopt. Maar dit geeft wel wat lucht en een boost aan vertrouwen. Ik vind Malacia echt goed spelen999 schreef:Gewonnen, maar behalve inzet ( wat me normaal lijkt ) is er nog weinig te genieten van MU.
De schijnwerpers stonden terecht op MU gericht maar Liverpool heeft ook gewoon een drama start van het seizoen
EtH met f-word.
Sky presentator verschiet van kleur.

Maar hij is tenminste niet voorbij gedribbeld..wimpey schreef: ↑ma aug 22, 2022 10:07 pmDie Van Dijk leek wel een oude man. Bij beide goals doet ie maar wat.Giacomo Puccini schreef: ↑ma aug 22, 2022 9:56 pmManchester United nu 14e, Liverpool 16e in de stand![]()
IK GELOOF!!!!!!
Zijn we ook weer af van dat gelul dat het Nederlandse voetbal niets voorstelt. Totale onzin, bij Ajax lopen goede voetballers rond.
Alsof wij Pascal Struijk en Botman in Ajax 1 willen hebben...Dacht het niet, hè?
Liverpool beleeft een dramatische start. 2 uit 3, Klopp moet aan de bak.
Alsof wij Pascal Struijk en Botman in Ajax 1 willen hebben...Dacht het niet, hè?

Liverpool beleeft een dramatische start. 2 uit 3, Klopp moet aan de bak.
Z'n big calls (Maguire en Ronaldo) pakten goed uit. Hij zei nog effe dat het schema zo druk is dat je vooral voorin een flink aantal opties moet hebben. Dat klopt, want als je zo speelt, dat vreet energie. Hij wisselt niet voor niets 4 van z'n 5 voorste spelers. En zo kun je zeker niet 3 keer per week spelen.
Op zich niet zo'n vreemde uitslag: MU is ongekend door het slijk gehaald de afgelopen week, dan is Liverpool de ideale tegenstander, zeker omdat Liverpool niet in de beste vorm verkeert.
Op papier he. Vorig jaar kregen ze pak slaag en zaten ze er ook niet lekker in.
IK GELOOF!!!!!!
Op RedCafé gaan ze helemaal uit hun dak met dat f-word van EtH.
Liverpool zal ze zeker geïnspireerd hebben, maar om van een stel dooie vogeltjes in een week tijd zo'n counterende vechtmachine te maken is nog wel wat meer nodig. Vind toch wel dat EtH hierin credits verdient. Door een realistischer speelwijze, het verwijderen van enkele stoorzenders en het terugbrengen van de ziel in de ploeg. Deze energie-smijterij zal alleen nooit elke wedstrijd opgebracht kunnen worden. Er moet echt nog veel meer voetbal ingepompt worden, zodat je ook weer zelf het spel kunt bepalen.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Ach, EtH heeft met deze wedstrijd weer wat tijd gewonnen ..
Blij met de punten ...
Precies, voor wat het waard is.
Des te knapper als hij daar blijft zitten.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Vooral dat eerste. Fel erop en z.s.m. diepte zoeken met die snelle jongens voorin.
Genoten van Martinez. Hem maakt het echt geen f*ck (niet meer zeggen, Erik) uit of ie Dessers of Salah een beuk moet geven he. En aan de bal ook nog eens uitstekend.
Er zijn weinig ploegen die Liverpool ondersteboven spelen dus dit is toch een prima keuze? Zelfs het City van Pep met middenvelders als Bernardo Silva, Rodri, KDB en noem maar op speelt vaker de lange bal tegen Liverpool dan gebruikelijk.
Varane is overigens wel een klasbak. Snap niet dat hij niet werd opgesteld en Maguire wel
Ten Hag moet wel op zoek naar twee backs. Malacia is een leuk talent, deed het gisteren niet onaardig maar kan het niet verdedigend en aanvallend. Met Antony, Rashford en Sancho heb je een prima voorhoede hoor. Zeker als je Bruno (wat was hij irritant trouwens) en Eriksen erachter hebt.
Varane is overigens wel een klasbak. Snap niet dat hij niet werd opgesteld en Maguire wel

Ten Hag moet wel op zoek naar twee backs. Malacia is een leuk talent, deed het gisteren niet onaardig maar kan het niet verdedigend en aanvallend. Met Antony, Rashford en Sancho heb je een prima voorhoede hoor. Zeker als je Bruno (wat was hij irritant trouwens) en Eriksen erachter hebt.
IK GELOOF!!!!!!
veel MU fans: Beste wedstrijd van Maguire
ik denk dat EtH MU wel bij de top 6 krijgt dit jaar.
Hij kan echt wel coachen en trainen. Dat is zn kracht

ik denk dat EtH MU wel bij de top 6 krijgt dit jaar.
Hij kan echt wel coachen en trainen. Dat is zn kracht
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
AU!
(VVD aan het ''verdedigen'' bij de 1-0).

(VVD aan het ''verdedigen'' bij de 1-0).
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Ik dacht pcs hetzelfde gister bij die goal. WTF? Die Milner vloog 'm bijna aan.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Je zou haast zeggen dat Ten Hag bewust 2 klote wedstrijden met Maguire (en Ronaldo) heeft gespeeld om meteen die discussie de kop in te drukken.Lionel schreef:Er zijn weinig ploegen die Liverpool ondersteboven spelen dus dit is toch een prima keuze? Zelfs het City van Pep met middenvelders als Bernardo Silva, Rodri, KDB en noem maar op speelt vaker de lange bal tegen Liverpool dan gebruikelijk.
Varane is overigens wel een klasbak. Snap niet dat hij niet werd opgesteld en Maguire wel![]()
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ik was wel echt onder de indruk van Malacia. Die vond ik, zowel verdedigend als aanvallend, echt een dijk van een pot spelen. Heb 'm bijna niks verkeerd zien doen.
Tjonge , Martinez is een onmachtig Liverpool de baas ( mede door Liverpool zelf ) en de haantjes komen al weer pikkend hun gelijk halen.
Wacht nu even af als ie dadelijk tegen spelers staat die het veel minder van hun techniek moeten hebben maar um net zo gemakkelijk een beuk geven zoals je de twee eerdere wedstrijden ook zag.
Wacht nu even af als ie dadelijk tegen spelers staat die het veel minder van hun techniek moeten hebben maar um net zo gemakkelijk een beuk geven zoals je de twee eerdere wedstrijden ook zag.
Blij met de punten ...
Ik was ook meer onder de indruk van Malacia dan Martinez. Van Martinez weten we hoe hoe hij af en toe kan zijn.Alexander schreef:Ik was wel echt onder de indruk van Malacia. Die vond ik, zowel verdedigend als aanvallend, echt een dijk van een pot spelen. Heb 'm bijna niks verkeerd zien doen.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Al het gevaar van Liverpool kwam wel over hun rechterkant. Malacia deed het behoorlijk maar was naar mijn idee wel de zwakste schakel in de defensie.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Liberty
- Contacteer:
Tja, het was wel een beetje de lamme tegen de blinde. Daar zal alleen niemand in Manchester nu echt om malen.
Tijd voor iets nieuws.
Vond ik ook. In de duels is hij best prima. Maar positioneel is hij zo matig.
IK GELOOF!!!!!!
Mij gaat het er niet om hoe of wat, maar velen gaan hier altijd heel vlug van 0 naar 100 en vervolgens weer terug van 100 naar 50 of zo.Net als het weer, ik denk dan wacht gewoon even een wedstrijden of 20 af ... 
En het is voor ons AJAX ( en de speler ) natuurlijk ook veel beter als ze slagen de trainer en " spelers " die van AJAX komen, maar jongens neem wel effe mee dat Liverpool 4 (5) basisspelers miste en alseen krant stonden te verdedigen hé .. Zonne VVD , is tis niet normaal hoe hij er bij staat bij de 1 - 0 ...

En het is voor ons AJAX ( en de speler ) natuurlijk ook veel beter als ze slagen de trainer en " spelers " die van AJAX komen, maar jongens neem wel effe mee dat Liverpool 4 (5) basisspelers miste en alseen krant stonden te verdedigen hé .. Zonne VVD , is tis niet normaal hoe hij er bij staat bij de 1 - 0 ...
Blij met de punten ...