PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Als dit het niveau van de Rangers is, maak ik met toch wel zorgen om Bassey.
Dat is dan vast ook zo’n houthakker
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat is dan vast ook zo’n houthakker

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Van Bronckhorst laat ze echt dat irritant ouderwetse NL voetbal spelen he. Constant om het middenveld heen voetballen, alles over de zijkant. Die heeft echt de memo gemist dat in modern voetbal het midden het belangrijkste deel van het veld is.
De lamme tegen de blinde
2-2
Van beide zijde erg pover
Psv moet dit wel winnen
2-2
Van beide zijde erg pover
Psv moet dit wel winnen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Woord voor woord wat ik vanavond tegen m’n broertje zei. FdB, Gio, Cocu voetbal.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Giacomo Puccini
Net zoals bij Oranje, dus zo verrassend is dit niet. Bergwijn is van een ander kaliber, die laat het in Oranje wel zien. Ik denk dan ook dat het wishful thinking is van PSV, dat Gakpo hun transfer record uit de boeken zou gaan halen. Lozano kregen ze 45 miljoen voor, maar als ze 30 miljoen krijgen zoals toen voor Bergwijn, dan vind ik het al erg knap.
Ajax!
Daarnaast laten zien in de CL (zoals bij Ajax) of alleen eredivisie, dat scheelt ook miljoenen.Giacomo Puccini schreef: ↑wo aug 17, 2022 12:22 amNet zoals bij Oranje, dus zo verrassend is dit niet. Bergwijn is van een ander kaliber, die laat het in Oranje wel zien. Ik denk dan ook dat het wishful thinking is van PSV, dat Gakpo hun transfer record uit de boeken zou gaan halen. Lozano kregen ze 45 miljoen voor, maar als ze 30 miljoen krijgen zoals toen voor Bergwijn, dan vind ik het al erg knap.
Bassey zou een stuk minder kosten als ze de finale van de EL niet hadden gehaald.
Gakpo is een talent, hij is nog niet toe aan een stap naar een topclub, als dat ooit komt.
Topclubs kijken toch naar zulke wedstrijden en niet naar de wedstrijd tegen de GAE. Maar wie weet doet Ten Hag dat wel?
Bij PSV blijven of rustig opbouwen via de subtop in Europa, zou ik zeggen, maar voor dat laatste zal PSV te hoog in de boom gaan zitten.
Het probleem van Nederlandse spelers is dat ze te vroeg naar buitenlandse topcompetities vertrekken. Vervolgens belanden ze in een wak.
Yopii schreef: ↑wo aug 17, 2022 9:44 amGakpo is een talent, hij is nog niet toe aan een stap naar een topclub, als dat ooit komt.
Topclubs kijken toch naar zulke wedstrijden en niet naar de wedstrijd tegen de GAE. Maar wie weet doet Ten Hag dat wel?
Bij PSV blijven of rustig opbouwen via de subtop in Europa, zou ik zeggen, maar voor dat laatste zal PSV te hoog in de boom gaan zitten.
Het probleem van Nederlandse spelers is dat ze te vroeg naar buitenlandse topcompetities vertrekken. Vervolgens belanden ze in een wak.
man utd dussubtop in Europa

Benitez, d'n Luuk, Sangaré en Gakpo zullen een zeer goed inkomen hebben bij de brainies. Het syndicaat met Jumbo, ASML, v.d. Kwallen zorgt er wel voor dat ze BuLi en PL-salarissen kunnen betalen. Niet Bayern, Chelsea, maar wel on-Nederlands.
CL spelen lijkt me voor Gakpo bovendien beter dan ballen bij Forest.