Jay Gorter
Moderator: mods
Re: Jay Gorter
Ajax zal Gorter wel gaan verpatsen. Dat is mooi, want ik hoop dat ze bij Ajax zo wijs zijn om er een eerste keeper voor terug te halen.
Berghuis heeft behalve iets van 3 goede maanden begin vorig seizoen ook weinig laten zien, en ik vind hem gewoon niet goed genoeg. Kudus heeft kwaliteiten die Berghuis niet heeft (explosiviteit, snelheid, passeeractie) die wat mij betreft harder nodig zijn dan wat Berghuis te bieden heeft. Dat Schreuder nu nog eerder voor Berghuis kiest lijkt mij meer management/politiek dan pure voetbal afweging. Want wie heeft nou meer laten zien tijdens de voorbereiding op dit seizoen?columbus schreef: ↑di aug 16, 2022 11:13 amOp basis waarvan? Kudus heeft toch nog helemaal niets bewezen en daarmee afgedwongen er beter op te staan als de rest? M.a.w. Volgens mij heeft hij nergens afgedwongen dat Schreuder niet om hem heen kanMr. Ajax schreef:Ik vind dat Kudus boven Berghuis moet staan in de pikorde. Dan krijgt ie nog voldoende minuten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Kudus heeft meer leuke en meer domme dingen laten zien. En dat is juist het probleem, Mr. Ajax. Hij heeft geen voetbalintelligentie. Dat maakt hem niet betrouwbaar en daarom wordt hij ook niet opgesteld.
IK GELOOF!!!!!!
Berghuis doet net zoveel domme dingen (heeft om zelfs een paar tegengoals gekost vorig seizoen) en hem vind ik sowieso niet betrouwbaar. Kudus hoort een eerlijke kans te krijgen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
En wanneer moet ie dat bewijzen? In de 3 minuten mee mogen doen in een gelopen wedstrijd?columbus schreef: ↑di aug 16, 2022 11:13 amOp basis waarvan? Kudus heeft toch nog helemaal niets bewezen en daarmee afgedwongen er beter op te staan als de rest? M.a.w. Volgens mij heeft hij nergens afgedwongen dat Schreuder niet om hem heen kanMr. Ajax schreef:Ik vind dat Kudus boven Berghuis moet staan in de pikorde. Dan krijgt ie nog voldoende minuten.
I think I lost my fucking headache
-
Zou in beeld zijn bij Heerenveen als vervanger van Noppert. Voor laatstgenoemde zou concrete interesse zijn uit de Serie A, Premier League en van Ajax.
Vind Noppert een beetje gehyped, is hij wel zo goed? Gorter is / was een groot talent. Zit daar nou echt niet meer in? Of kopen we die over 2 jaar weer terug voor de hoofdprijs?
Vind Noppert een beetje gehyped, is hij wel zo goed? Gorter is / was een groot talent. Zit daar nou echt niet meer in? Of kopen we die over 2 jaar weer terug voor de hoofdprijs?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Weet ook nog steeds niet hoe goed die Noppert eigenlijk wel of niet is, 10 centimeter naar links of rechts en hij had er wat meer om zijn oren gehad, daar bij er stond ook wel een top verdediging/verdediger voor zijn neus ..
Blij met de punten ...
Noppert is niks bijzonders en kan niet meevoetballen. Mooi moment om dan nu op het hoogtepunt van de hype miljoenen af te tikken.
Gorter zou op huurbasis naar Aberdeen gaan. Is dat dan met het plan dat ze er in Schotland even een stevige kerel van maken of is dit de voorbode van een definitief vertrek? Het is niet direct een voor de hand liggende club.
Nil volentibus arduum
Las dat hij ook heeft bijgetekend tot 2026